کد خبر: 453457
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ ۰۸:۵۶:۴۴
| |

سارا ظهرابی‌نیا:

لیگ برتر فوتبال زنان غیرقابل پیش بینی است

سارا ظهرابی‌نیا، بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، گفت: زیبایی بازی‌ها این است که غیرقابل پیش بینی باشد اما شرایط برگزاری لیگ مقداری به تیم‌ها و بازیکنان استرس داده که نمی‌توانند راحت بازی کنند.

لیگ برتر فوتبال زنان غیرقابل پیش بینی است
کد خبر: 453457
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ ۰۸:۵۶:۴۴

اعتمادآنلاین| «سارا ظهرابی‌نیا» بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران و همچنین تیم ذوب آهن اصفهان، گفت: خیلی خوب است که فدراسیون فوتبال به فکر سلامتی بازیکنان است و با شیوه جدید هیچ تیمی جای اشتباهی نخواهد داشت حتی آن تیمی که در سال‌های قبل روی سکو رفته یا امسال تیم خوبی بسته باشد اما با توجه به این شیوه برگزاری، برای تیم‌ها سخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن 6 امتیاز تاکنون کسب کرده، گفت: در دیدار برابر سپاهان می‌توانستیم بازنده نباشیم زیرا حق تیم شکست نبود اما متاسفانه شرایط فوتبال غیرقابل پیش بینی است و در خانه سپاهان 3 امتیاز با ارزش را از دست دادیم. امیدوارم بتوانیم این سه امتیاز را در دور برگشت جبران کنیم.

بازیکن ذوب آهن اضافه کرد: فصل گذشته در این تیم نبودم و نمی‌توانم خیلی قطعی راجع به تغییرات ذوب آهن نظری دهم اما امسال کادر فنی و بازیکنان جوان، خوب و با سابقه‌ای را ادغام کردند و تمام هدفمان این است تا روی سکو باشیم اما حس می‌کنم با توجه به نتایجی که بدست آمده و قیاس آن با فصل گذشته این تغییر و تحول را می‌توان در ذوبی‌ها دید.

وی افزود: گروه ما سخت‌تر است، زیرا در گروه الف شهرداری بم چند سال قهرمان شده و سپاهان همواره مدعی بوده و ذوبی‌ها هم متفاوت‌تر امسال ظاهر شدند و دنبال جایگاه واقعی خود در لیگ هستند. چون 2 تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند رقابت بین سه تیم سخت و نفس‌گیر است و به همین دلیل هیچ جای اشتباهی برای هیچ تیمی نیست.

ظهرابی‌نیا در پاسخ به این پرسش که دیدارهای هفته گذشته عجیب بود چون بم و وچان قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل شکست خوردند، گفت: زیبایی بازی‌ها این است که غیرقابل پیش بینی باشد اما شرایط برگزاری لیگ مقداری به تیم‌ها و بازیکنان استرس داده که نمی‌توانند راحت بازی کنند.

وی در خصوص وضعیت نامعلوم تیم ملی فوتبال زنان یادآور شد: سکوت و بی‌توجهی فدراسیون فوتبال می‌تواند به کیفیت تیم ملی آسیب زیادی وارد کند. بازیکنان لیگ جدای از نتایجی که می‌گرفتند تمام تلاش آنان برای انتخابی تیم ملی بوده است اما الان با توجه به شرایط برگزاری و نبود اردوهای ملی تقریبا بازیکنان آن انگیزه خود را از دست دادند. این بی توجهی در فوتبال زنان همیشه بوده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها