کد خبر: 563989
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۰:۵۴:۱۵
| |

ماشین کریستیانو در پارکینگ یک باشگاه جدید دیده شد + عکس

کریستیانو رونالدو سرانجام پس از هفته‌ها گمانه‌زنی در مورد باشگاه احتمالی آینده‌اش، سکوت خود را شکست و گزارش‌هایی را که در مورد بازگشت به اسپورتینگ لیسبون دست به دست می‌شد را «نادرست» خواند.

ماشین کریستیانو در پارکینگ یک باشگاه جدید دیده شد + عکس
کد خبر: 563989
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۰:۵۴:۱۵

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی، اوایل این ماه منچستریونایتد را در شوک فرو برد و به روسای باشگاه گفت که می‌خواهد برود. و روز یکشنبه هواداران باشگاه دوران کودکی او «اسپورتینگ» از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند زیرا ادعا می‌شد ماشین او در پارکینگ باشگاه آنها دیده شده است.

به گزارش خبرورزشی، شبکه «اسپورت تی‌وی» پرتغال با انتشار عکسی از این خودرو در اینستاگرام نوشت: «عکسی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که می‌گویند ماشین ستاره پرتغالی در گاراژ ژوزه آلوالاده است.» همین عکس باعث شد تا شایعاتی مطرح شود مبنی بر اینکه رونالدو آنجا بود تا در مورد بازگشت قرضی به این باشگاه در فصل آینده صحبت کند.

اما برنده پنج توپ طلا به سرعت واکنش نشان داد و این اخبار را «نادرست» خطاب کرد.

221559

رونالدو به سران یونایتد از تمایل خود برای ترک اولدترافورد اطلاع داده بود، زیرا می‌خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. این بازیکن ۳۷ ساله به بهانه «دلایل خانوادگی» در تمرینات و تور پیش‌فصل یونایتد شرکت نکرد. با این حال، موفق نشد گزینه‌های زیادی پیدا کند.

طبق گزارشات، پاری‌سن‌ژرمن با پیشنهاد ایجنتش ژرژ مندس، فرصت جذب او را رد کرد. بایرن مونیخ همچنین تاکید می‌کند که با وجود جدایی روبرت لواندوفسکی، علاقه‌ای به خرید این ستاره ندارد. به نظر می‌رسد چلسی نیز پس از بحث و گفت‌وگو بین مالک جدیدش تاد بولی و توماس توخل، به علاقه خود برای طرح پیشنهاد خرید او پایان داده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که اسپورتینگ به دنبال بازگرداندن او به لیسبون است.

دولورس آویرو، مادر رونالدو یکی از طرفداران این باشگاه است و یک سال پیش قول داده بود تا با پسرش درباره بازگشت به باشگاه دوران کودکی‌اش صحبت کند. با این حال، هوگو ویانا، مدیر ورزشی باشگاه، به تازگی آب سردی را روی این گمانه‌زنی‌ها ریخت و عنوان کرد که این انتقال ناممکن است.

ویانا گفت: «فکر نمی‌کنم ممکن باشد، اما شما هرگز از آینده خبر ندارید. خودش تصمیم می‌گیرد که به کجا خواهد رفت. من نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم. او یک فصل دیگر در قراردادش دارد بنابراین تصمیم با خودش است.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها