کد خبر: 562447
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۱۴:۲۰:۰۰
| |

احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال:

تصمیمی برای تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال وجود ندارد / با کی‌روش، برانکو، دایی و نکونام صحبت نشده

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: تا این لحظه هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی تیم ملی و جانشین شدن فرد دیگری اتخاذ نشده است.

تصمیمی برای تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال وجود ندارد / با کی‌روش، برانکو، دایی و نکونام صحبت نشده
کد خبر: 562447
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۱۴:۲۰:۰۰

احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: تا این لحظه هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی تیم ملی و جانشین شدن فرد دیگری اتخاذ نشده است.

احسان اصولی امروز جمعه در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر پایان همکاری با «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال و حضور دوباره «کارلوس کی‌روش» در کشورمان، اظهار داشت: هر چند وقت یکبار شایعاتی ایجاد می‌شود که فضای فوتبال و جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: بیش از اینکه ما پاسخ بدهیم باید آن افرادی که توئیت زدند در خصوص منابع و دلایل خود جواب بدهند. چهارشنبه در یک برنامه اعلام کردم که تغییراتی نخواهیم داشت. نمی دانم این دوستان در ۲۴ ساعت به چه چیزی رسیدند که دوباره سراغ تیم ملی رفتند.

اصولی تصریح کرد: تصمیم‌گیری در خصوص تیم‌های ملی در اختیار هیئت رئیسه فدراسیون است که سازوکارهای مشخصی در خصوص این مساله وجود دارد. مثل خواستن نظرات کمیته فنی که تا این لحظه هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی تیم ملی و جانشین شدن فرد دیگری اتخاذ نشده است.

وی در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال از جای دیگری برای تغییر کادر فنی تحت فشار است؟ گفت: تیم ملی برای همه ایران است و وزارت ورزش نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌هایی دارد که نظرات آنها شنیده می‌شود، اما همه چیز در اختیار هیئت رئیسه است. بخش فنی وزارت ورزش در این خصوص نظراتی دارد اما تصمیم را فدراسیون می‌گیرد و در این خصوص تردید نکنید. باید دیگاه‌های مختلف را بشنویم.

اصولی گفت: نتایج درخشان و حضور پررنگ در جام جهانی یک اولویت و یک انتخاب قطعی و محکوم برای ما است. در این خصوص نظرات و دیدگاه‌های مختلفی از جاهای مختلف وجود دارد. این نظرات فنی را می‌شنویم. دوستان را دعوت کرده و در جلسات کمیته فنی صحبت‌ها را می‌شنویم. میرشاد ماجدی که مسائل فنی فدراسیون را شخصا به عهده گرفته است. از روزی که هیات رئیسه فدراسیون فعلی شکل گرفته مباحث فنی برعهده ماجدی بود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه با این صحبت‌ها اینگونه به نظر می‌رسد که دیگر به هیچ عنوان حمایت صد در صدی هیات رئیسه از اسکوچیچ مطرح نیست و پرونده تغییر روی میز فدراسیون باز شده است، عنوان کرد: برداشت این شکلی از صحبت‌های من درست نیست. برای ما همیشه موضوع تیم ملی، بررسی و به روز کردن داده‌هایی که در این خصوص مطرح می‌شود، باز است. درباره همه تیم‌ها نه فقط تیم ملی بزرگسالان باز است. با تمام این تفاسیر اینکه جمع‌بندی‌ها و تصمیم برای تغییر باشد، چنین چیزی نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اختلاف اعضای هیات رئیسه، گفت: برچه مبنایی می‌گویید بین اعضای هیات رئیسه اختلاف هست؟ اکنون به‌جای اینکه یقه من به عنوان عضو هیات رئیسه را بگیرید، باید دنبال افرادی که آن توییت‌ها را زدند بروید.

اصولی ادامه داد: رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی اگر می‌خواهند به سود تیم ملی عمل کنند، باید یک هم‌سویی و هم راستایی را در جهت منافع تیم داشته باشند. به صرف اینکه تریبون یا کانالی دارم که بازدید کننده بالایی دارد، آیا می‌توانم هر چیزی را بیان کنم یا برای تیم ملی، فدراسیون فوتبال و جامعه فضاسازی کنم؟

وی درباره اینکه با کی‌روش، برانکو، دایی و نکونام صحبت نشده است، گفت: اصلا درمورد تغییر به جمع‌بندی نرسیده‌ایم که بخواهیم درباره گزینه صحبت کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها