کد خبر: 555062
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۵:۱۲:۳۰
| |

واکنش اصولی به احتمال تعلیق فوتبال ایران

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد پیگیری‌های خوبی برای هماهنگی دیدار تدارکاتی انجام شده است.

واکنش اصولی به احتمال تعلیق فوتبال ایران
کد خبر: 555062
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۵:۱۲:۳۰

احسان اصولی پس از پایان مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مجمع در یک فضای سر زنده و کاملاً قانونمدار و منطبق با آن چیزی که در اساسنامه شفاف و روشن است، برگزار شد. در شرایط بسیار خوب و مطلوب نظرات و دیدگاه‌ها گفته شد که این خودش نشان از سرزندگی و پویایی دارد و مصوبات هم که همه در جریان است.

به گزارش تسنیم، وی در واکنش به این موضوع که طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان و حیدرپور مدیرعامل شهر خودرو انتقادات زیادی نسبت به عملکرد او داشتند، گفت: خدا ان‌شا‌ءالله آنها را حفظ کند و سلامتی بدهد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد بحث اردوی قطر تیم ملی و ویزای بازیکنان تصریح کرد: استیلی را دیدم و آنطور که به من گفتند تیم ملی قرار است فردا به قطر اعزام شود. قاعدتاً ویزا رسیده که برای فردا برنامه پرواز دارند.

اصولی در مورد دیدارهای تدارکاتی گفت: پیگیری‌های خوبی شده، این پیگیری‌ها هم محرمانه انجام می‌شود. ان‌شاءالله به محض اینکه قطعی شد اعلام خواهیم کرد. امیدواریم این بازی‌ها هم در مسیر آماده‌سازی تیم ملی موثر باشد.

«گفته می‌شود مصوبات کمیته استیناف وجاهت قانونی ندارد و امکان دارد مشکلاتی را مانند تعلیق برای فدراسیون ایران ایجاد کند». وی در واکنش به طرح این سوال گفت: گفت‌و‌گوها انجام شده و اتفاقی نمی‌افتد. دقیقا مُر قانون انجام شده و این قانون هم مورد تأیید فیفا و AFC است. قوانین ما برگرفته از قانون فیفا و AFC بوده و طبق همان هم عمل شده است. نمایندگان فیفا و AFC هم آن را تأیید کردند و در این‌باره اتفاقی نخواهد افتاد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها