مرادی از فدراسیون وزنه برداری می‌رود

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با حکم دادگاه، باید این پست را تحویل بدهد.

مرادی از فدراسیون وزنه برداری می‌رود
کد خبر: 558909
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۰۹:۳۱:۱۱

روز 16 تیر 1398 بود که مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد. در این انتخابات محمد آخوندی، سجاد انوشیروانی، عبدالکریم پورکیان، فرشاد غزالیان و علی مرادی نامزد ریاست بودند که بعد از شمارش آرا، مرادی با 22 رای رئیس فدراسیون ماند و به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری بار دیگر این مسئولیت را برعهده گرفت. ضمن اینکه سجاد انوشیروانی 11 رای کسب کرد، محمدرضا آخوندی صاحب 8 رای شد و فرشاد غزالیان دو رای به دست آورد و پورکیان نیز هیچ رأیی نداشت.

به گزارش تسنیم، پس از این مجمع، انوشیروانی بابت نتیجه انتخابات به دادگاه شکایت و این موضوع را پیگیری کرد. حالا پس از گذشت نزدیک به دو سال رأی دادگاه صادر شد. طی این رأی، دادگاه اعتراض و شکایت انوشیروانی را پذیرفته و نتیجه این انتخابات باطل شد.

رأی این دادگاه به وزارت ورزش و جوانان نیز ابلاغ شد و این نهاد به مرادی، رسماً اعلام کرد که او از امروز باید صندلی ریاست را تحویل بدهد تا طی روزهای آینده، فرد دیگری به عنوان سرپرست در فدراسیون وزنه‌برداری منصوب شود.

فدراسیون وزنه‌برداری طی ماه‌های اخیر و بابت مسائلی همچون پناهندگی ورزشکاران و اعتراض ملی‌پوشان، حواشی زیادی داشت؛ تا جایی که وزنه‌برداران معترض اردو را ترک کردند و حتی با رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان نیز جلساتی را داشتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها