کد خبر: 557429
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۱۰:۰۲:۵۷
| |

سرمربی برکنار شده وزنه‌برداری: مرادی اراده‌ای برای حل مشکلات ندارد

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری گفت: علی مرادی مشکلات را می‌دید و همه چیز نمایان بود، اما اراده‌ای برای حل آنها وجود نداشت.

سرمربی برکنار شده وزنه‌برداری: مرادی اراده‌ای برای حل مشکلات ندارد
کد خبر: 557429
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۱۰:۰۲:۵۷

محمدحسین برخواه در مورد اینکه فکر نمی‌کنید بهتر بود جامعه وزنه‌برداری متحدتر باشند و وقتی یک نفر رفت نفر دیگر بلافاصله جایگزین او نشود، اظهار داشت: چه بگویم، سعید علی‌حسینی سرمربی تیم جوانان بود و با فدراسیون هم همکاری داشت اما اصلا بحث جابه‌جایی مطرح نیست و فدراسیون در این مدت تلاش کرده صورت مسأله را تغییر دهد و ذهن‌ها را از اصل قضیه منحرف کند.قضیه طوری جلو رفته که بعید است با این جابه‌جایی‌ها مشکلات وزنه‌برداری حل شود. تغییراتی در رفتار خود مسئولان فدراسیون باید داده شود و آنها یک مقدار باید بنیادی‌تر به مسائل نگاه کنند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: مشکلات را همه می‌دانند و این مشکلات هم جلوی چشمان رئیس فدراسیون نمایان است و او هم می‌دید اما اراده‌ای برای حل مشکلات نبود.

سرمربی برکنار شده تیم ملی وزنه‌برداری در مورد اینکه ظاهرا قرار است وزنه‌برداران امید و جوانان به اردو بیایند گفت: اینطور مطرح کردند اما اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشور اسلامی اعلام کرده همان لیست اولیه‌ای که وجود داشته مجوز حضور در این مسابقات را دارند و امکان جابه‌جایی نیست. نمی‌دانم شاید فدراسیون قوانین و مقررات را نمی‌داند.

برخواه در مورد اینکه خواسته‌های ملی‌پوشان از فدراسیون چه بود، گفت: مشکل ما فقط امکانات لازم برای برگزاری اردو بود. تغذیه در حد فاجعه و افتضاح بود و مسائل دیگر هم مثل مکمل وجود داشت. ما به خاطر تورم و گرانی در ابتدای اردو درخواست دادیم که از برندهای ایرانی استفاده شود اما این کار را هم نکردند. حق‌الزحمه بچه‌ها هم که نصف یک کارمند عادی فدراسیون بود پرداخت نمی‌شد می‌گفتند باید تیم تکمیل شود تا حق‌الزحمه بدهیم اما بچه‌های دیگر هم در اردو حضور داشتند که حداقل باید هزینه ایاب و ذهاب به آنها پرداخت می‌شد از سوی دیگر سونا و جکوزی هم خراب بود و فیزیوتراپ هم نداشتیم.

وی در مورد اینکه آیا شما مشکلات را به مسئولان وزارت ورزش یا کمیته ملی المپیک گفته بودید یا خیر،‌گفت:‌مسؤول مستقیم ارتباط با این دو نهاد رئیس فدراسیون است بعد از مشکلات به وجود آمده صالحی امیری با بچه‌ها جلسه‌ای را برگزار کرد و مشکلات گفته شد که البته او در ماه‌های اخیر همیشه وسط میدان بود و پرداخت‌هایی را برای حضور در مسابقات بین‌المللی به فدراسیون انجام می‌داد.

سرمربی برکنار شده تیم ملی وزنه‌برداری در مورد اینکه گفته می‌شود ملی‌پوشان با این شرایط به اردو باز نمی‌گردند، گفت: بله، بچه‌ها در جلسه با صالحی امیری گفتند با شرایط فعلی به اردو باز نخواهند گشت. ما عملاً با شرایط فعلی سال 2022 را باید از دست رفته بدانیم کشورهای اسلامی تا دو ماه آینده برگزار می‌شود و مسابقات جهانی کلمبیا هم آذر ماه است. ثبت‌نام اولیه برای این مسابقات باید سه تا سه و نیم ماه قبل از رقابت‌ها انجام شود. یعنی ما تا مرداد باید تکلیف تیم اعزامی به کلمبیا را مشخص کنیم این رقابت‌ها گزینشی المپیک هم است و باید اقدام اساسی صورت بگیرد چون نمی‌توانیم چشم‌مان را روی 20 وزنه‌برداری که امید مدال هستند ببندیم.

برخواه در مورد اینکه گفته می‌شود مرادی بازنشسته است تأکید کرد: بله، اطلاع دقیقی دارم که حکم دیوان عدالت اداری صادر شده و وزارت ورزش باید آن را ابلاغ کند. ما هم منتظریم ببینیم چه زمانی این حکم ابلاغ می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها