مهدوی‌کیا: هدف ما المپیک پاریس است نه قهرمانی آسیا

سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران گفت: با تیمی جوان به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رویم زیرا هدف ما رسیدن به المپیک پاریس است نه قهرمانی آسیا.

مهدوی‌کیا: هدف ما المپیک پاریس است نه قهرمانی آسیا
کد خبر: 554266
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۷ ۰۸:۱۷:۲۸

«مهدی مهدوی‌کیا» سرمربی تیم امید پس از شکست سه بر یک تیم فوتبال امید ایران مقابل عراق اظهار کرد: بازی خوبی بود. در ابتدای مسابقه غافلگیر شدیم و خیلی زود گل خوردیم. بعد از آن عراق توانست بازی را کنترل کند. در نیمه دوم گل خورده را جبران کردیم‌ اما در ادامه روی یک ضربه کرنر گل خوردیم. 

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: روی غفلت گل دوم را خوردیم. گل سوم هم اشتباه صد درصد بازیکن خودمان بود. پس از آن گل، بازی خیلی سخت شد. تیم عراق با جمع‌شدن در زمین خودش می‌خواست از ضد حملات استفاده کند. بازی خیلی خوبی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران خاطرنشان کرد: به این دلیل که بازی های تدارکاتی خیلی کمی داشتیم، می‌خواستیم از همه بازیکنان‌مان استفاده کنیم. به همین دلیل مقداری نظم بازی ما به هم خورد اما الان فهمیدیم چه بازیکنانی شرایط بهتری دارند و نقاط ضعف‌مان کجاست. از فدراسیون فوتبال عراق به خاطر برگزاری این ۲ بازی تشکر می‌کنم چون به ما کمک می‌کند.

وی درباره اینکه شکست سه بر یک مقابل عراق در بازی‌های آینده خطرناک نخواهد بود؟ گفت: این یک بازی دوستانه بود و نظم تیم ما به دلیل تعویض‌های زیاد به هم خورد، اما این مسابقه‌ به ما کمک خواهد کرد و در دیدارهای اصلی شرایطمان خیلی بهتر خواهد شد.

مهدوی‌کیا در خصوص اینکه در رقابت‌های قهرمانی آسیا امیدی به قهرمانی شاگردانش دارد؟ عنوان کرد: امید ما به بازی‌های آینده است‌. همه دوست دارند قهرمان شوند اما با این تیم جوان می‌خواهیم تجربه کسب کنیم زیرا هدف ما رسیدن المپیک پاریس است. با یک تیم جوان به ازبکستان می‌رویم. تبعات این کار را هم پذیرفته‌ام و هر اتفاقی هم در این سه سال بیفتد، پای کار هستیم.

شریعت‌زاده: عراق از ما باتجربه‌تر بود

 

«احمد شریعت‌زاده» بازیکن تیم امید ایران نیز اظهار داشت: اول باید خدا را شکر کنیم که هر ۲ تیم با سلامت از زمین بیرون آمدند. تیم ما از عراق ۲ سال کوچک‌تر است و آنها نسبت به ما باتجربه‌تر بازی کردند. امیدوارم با بازی‌های تدارکاتی تجربه ما بیشتر شود. در بازی اول از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردیم. در این بازی هم اگر از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم، نتیجه بهتری می‌گرفتیم‌.

تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند. این رقابت‌ها از ۱۱ تا ۲۹ خرداد به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود. شاگردان مهدوی‌کیا در گروه اول این مسابقات با ازبکستان، قطر و ترکمنستان رقابت می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها