کد خبر: 545390
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۳ ۰۷:۵۷:۳۲
| |

مهدی مهدوی‌کیا:

نسبت به سایر گروه‌ها تقریبا قرعه مناسبی نصیب ایران شد

باید ببینیم مربی با چه شیوه‌ای برابر آمریکا بازی خواهد کرد

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید این تیم در جام‌جهانی در گروه مناسبی قرار گرفته است.

نسبت به سایر گروه‌ها تقریبا قرعه مناسبی نصیب ایران شد
کد خبر: 545390
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۳ ۰۷:۵۷:۳۲

مهدی مهدوی‌کیا، ملی پوش سابق درباره همگروهی ایران با انگلیس، آمریکا و یکی از سه کشور ولز، اوکراین و اسکاتلند اظهار کرد: نسبت به سایر گروه‌ها تقریبا قرعه مناسبی نصیب ما شد. اگر سایر تیم‌های آسیایی را ببینید، ما در گروه مناسبی قرار گرفتیم. انگلیس تیم خوبی است و برای دومین بار است که با آمریکا روبه‌رو می‌شویم. امیدوارم تیم ملی در جام‌جهانی عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: قوی ترین تیم گروه ما انگلیس است. آنها تیم خوبی دارند و قطعا بازی اول ما برابر این تیم سخت خواهد بود. همیشه بازی اول مهم است و امیدوارم شرایط طوری باشد که تورنمنت را خوب شروع کنیم.

او در ادامه درباره مصاف ایران و آمریکا هم گفت: آمریکا هم تیم خوبی است و از جوانان خوبی بهره می‌برد که در اروپا بازی می‌کنند. ما هم قطعا برابر این تیم حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت. باید ببینیم مربی با چه شیوه‌ای برابر آمریکا بازی خواهد کرد.

مهدوی‌کیا درباره اینکه جام‌جهانی در پاییز برگزار می‌شود و برنامه ریزی لیگ چطور باید باشد، گفت: من در جریان لیگ ایران نیستم اما اروپایی‌ها مثل آلمان طوری برنامه‌ریزی کردند که یک هفته مانده  به جام‌جهانی لیگشان به نیم فصل برسد و تعطیل شود تا بازیکنان در خدمت تیم ملی باشند.

او در پایان درباره حضور خودش و علی دایی در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی هم گفت: بسیار خوشحالیم به عنوان ایرانی در این مراسم‌ حاضر هستیم و چه خوب است که در چنین مراسمی حضور داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها