کد خبر: 553807
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ۱۳:۱۶:۰۷
| |

حدادی: بسکتبال به وحدت نیاز دارد

اسطوره بسکتبال ایران معتقد است که این رشته برای پیشرفت نیاز به وحدت دارد.

حدادی: بسکتبال به وحدت نیاز دارد
کد خبر: 553807
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ۱۳:۱۶:۰۷

مراسم معارفه سعید ارمغانی، سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران امروز(چهارشنبه، ۴ خرداد ۱۴۰۱) برگزار شد که در جریان این نشست، حامد حدادی اسطوره بسکتبال ایران به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی معرفی شد.

به گزارش ایسنا، او در ابتدای صحبت‌های خود گفت: ابتدا حادثه آبادان را تسلیت می‌گویم و واقعا خودم شخصا خیلی از این سانحه ناراحتم. از آقایان داوری و ارمغانی هم ممنونم که افتخار کاپیتانی تیم ملی را به من داده‌اند.

وی ادامه داد: از شنبه که تمرینات شروع می‌شود زمان بسیار کمی داریم. هرچند تعویق بازی‌های آسیایی به نفع بسکتبال شد، اما باید در دو رویداد مهم پنجره انتخابی و کاپ آسیا شرکت کنیم. امیدوارم با وحدت بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و قول می‌دهیم که با تمام وجود تمرین کنیم.

حدادی درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود نیز گفت: در حال حاضر رو به بهبودی است، اما قرار بر این شد در این ۲ ماه مشغول درمان باشم اگر چه فشار صددرصد نمی‌توانم بیاورم، هر روز در آزادی تمرین کرده‌ام. کار بسکتبال پرفشار نداشته‌ام و شنبه باید ببینم چه می‌شود.

او ادامه داد: یکی دو سال که کاپیتان تیم ملی بوده‌ام، باعث افتخارم است و حس خوبی داشته که باز هم کاپیتان شده‌ام و کار سختی هم هست. صمد چندین سال زحمت این کار را کشیده که می‌دانم سخت است. همان نسل طلایی وقتی آمد تیم به مشکلاتی خورد و هر تعییری یک هزینه‌هایی دارد، ولی آینده درخشانی در انتطار این بسکتبال است، به شرط باهم بودن.

حدادی گفت: این بسکتبال در حال حاضر مریض و بیمار است. بین بچه‌ها تفرقه رخ داده، بازیکنان همدیگر را باور نداشتند اما الان وقت باور و وحدت رسیده تا به دوران اوج برگردیم. من هم به عنوان بازیکن تا جایی که توان داشته باشم بازی می‌کنم.

او درباره قرارداد خود برای فصل آینده نیز گفت: با چند تیم داخلی و تیم چینی مذاکره کرده‌ام، اما اگر شرایط قرنطینه چین پا برجا باشد در ایران می‌مانم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها