کد خبر: 489423
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۰:۳۳:۰۹
| |

حامد حدادی،ستاره تیم ملی بسکتبال:

بازی با آمریکا را باید به فال نیک بگیریم/ ار ناحیه مینیسک آسیب دیده‌ام

ستاره تیم ملی بسکتبال گفت: بازی با آمریکا شاید 10 سال یک بار اتفاق بیفتد و باید آن را به فال نیک بگیریم.

بازی با آمریکا را باید به فال نیک بگیریم/ ار ناحیه مینیسک آسیب دیده‌ام
کد خبر: 489423
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۰:۳۳:۰۹

اعتمادآنلاین| حامد حدادی، در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: آسیب دیدگی من از لیگ چین شروع شد و متاسفانه آنجا هم بازی کردم و مینیسک پایم صدمه دید. وقتی ام آر آی دادم گفتند غضروف بین استخوان از بین رفته است و فقط با استراحت خوب می‌ شود.

به گزارش فارس، وی ادامه: به احتمال 90 درصد در پنجره آخر انتخابی کاپ آسیا نیستم، اما برای حضور در ژاپن باید دید شرایطم چگونه می‌شود.

ستاره تیم ملی بسکتبال در خصوص شرایط اردو عنوان‌کرد: یکی دو بازیکن جدید آمده اند و انگیزه زیادی دارند، اما خیلی کار دارند و باید میدان ببیند تا پخته شوند.

حدادی در خصوص فرایند آماده سازی تا المپیک گفت:در شرایط کرونا بهتر از این نمی شود. انتظار شرایط بهتر داشتیم، اما متاسفانه کرونا اجازه نداد.

وی در مورد اینکه تفاوت آماده سازی برای این المپیک بین با دوره قبلی چیست، اظهار داشت:در آن دوره 22 سالم بود و من و صمد خیلی جوان بودیم و انگیزه بیشتر داشتیم، البته الان هم زیاد است. در سال 2008 در چهار قاره مسابقه تدارکاتی داشتیم و 30بازی انجام دادیم. شاید 25 تا باخت هم آوردیم اما تیم برای 10 سال بیمه شد.

وی عنوان‌کرد: برای این دوره کمتر تمرین کرده ام، اما سعی می کنم به بچه های جوانتر روحیه و انگیزه بدهم و کمک شان کنم.

حدادی در مورد گروه ایران در المپیک عنوان کرد: همه چیز مشخص است و گروه سختی داریم. آمریکا در جام جهانی بد نتیجه گرفت و حالا انگیزه دارد که با ترکیب کامل بیاید. فقط این را باید به فال نیک بگیریم که با یک تیم خوب بازی می کنیم. شاید 10 سال یک بار این اتفاق بیفتد که با آمریکا بازی کنیم. شرایط بسکتبال با رشته‌های دیگر فرق دارد. آنهایی که می گویند حتما نتیجه می گیریم بسکتبال را متوجه نمی‌شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها