دستور جلسه مجمع فدراسیون فوتبال اعلام شد

رای‌گیری برای عزل عزیزی‌خادم و ۴ عضو هیات رییسه!

​دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مشخص شده که بر اساس آن قرار است درباره عزل عزیزی خادم، چهار عضو هیات رییسه و مجمع انتخاباتی آتی تصمیم‌گیری شود.

رای‌گیری برای عزل عزیزی‌خادم و ۴ عضو هیات رییسه!
کد خبر: 551366
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۱۷:۵۴:۰۲

روز دهم خرداد مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد که طبق انتظار، مهم‌ترین دستور کار آن تصمیم‌گیری برای عزل عزیزی خادم از سوی اعضای مجمع خواهد بود اما برخلاف انتظارات، رسیدگی به عزل ارکان فدراسیون فوتبال نیز از دیگر اتفاقات این روز خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در دستور جلسه مجمع عمومی این فدراسیون و در بند ۱۴، عزل اعضای فدراسیون فوتبال مطرح شده که ابتدا به تصمیم هیات رییسه برای عزل عزیزی خادم و سپس پیشنهاد برای عزل ارکان فدراسیون فوتبال رسیدگی خواهد شد.

چندی قبل برخی از اعضای مجمع در نامه‌های به دبیرکل فدراسیون فوتبال، عزل احسان اصولی، مهرداد سراجی، طهمورث حیدری و احمدرضا براتی از هیات رییسه را مطرح کرده بودند که این مساله در دستور جلسه گنجانده شده و به این موضوع رسیدگی خواهد شد تا شاهد یک روز پرتلاطم در مجمع فدراسیون فوتبال باشیم.

از دیگر برنامه‌های مجمع عمومی فدراسیون فوتبال می‌توان به تعیین تکلیف صورت‌های مالی سال‌های گذشته و بودجه، تعیین تکلیف حسابرس، استمرار فعالیت اعضای ارکان قضایی و تفویض اختیار به سرپرست فدراسیون فوتبال برای انتصاب خزانه‌دار تا مجمع انتخاباتی اشاره کرد.

در صورتی که در روز مجمع، چهار عضو دیگر از هیات رییسه این فدراسیون برکنار شوند، در این صورت هیات رییسه از رسمیت خارج خواهد شد و به سرعت باید نام نویسی از نامزدها برای تعیین اعضای هیات رییسه انجام شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها