کد خبر: 540054
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ۱۷:۱۲:۴۴
| |

ناگلسمان:

از اتفاقات اوکراین شوکه شده‌ام و جنگ را محکوم می‌کنم/ اینتراخت تیم بسیار خوبی دارد

سرمربی بایرن مونیخ در آستانه دیدار تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت گفت که از اتفاقات رخ داده در اوکراین شوکه شده است.

از اتفاقات اوکراین شوکه شده‌ام و جنگ را محکوم می‌کنم/ اینتراخت تیم بسیار خوبی دارد
کد خبر: 540054
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ۱۷:۱۲:۴۴

یولیان ناگلسمان در آستانه دیدار خارج از خانه فردا شب (شنبه) شاگردانش مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته بیست‌وچهارم بوندس‌لیگای آلمان، درباره حمله نظامی روسیه به اوکراین گفت: من از اتفاقاتی که در اوکراین در حال رخ دادن است، کشوری که اخیراً در آن بازی کردیم، شوکه شده‌ام و می‌ترسم. من البته جنگ را محکوم می‌کنم. در حال حاضر صحبت از فوتبال، آسان نیست. باید به عواقبی که این جنگ برای مردم اوکراین خواهد داشت، فکر کرد.

به گزارش تسنیم، وی همچنین در واکنش به سلب میزبانی سن‌پترزبورگ روسیه از فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا و واگذاری آن به پاریس توسط یوفا اظهار داشت: پیش از تصمیم رسمی یوفا، فکر می‌کردم خوب است که یوفا برای جابه‌جایی محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان تصمیمی سریع بگیرد. هیچ راهی برای صلح وجود ندارد، صلح خودِ راه است. دیروز این جمله را خواندم، فکر کنم جمله درستی هم هست. این باید شعار باشد، همه چیز نباید اینطور پیش برود.

سرمربی بایرن مونیخ همچنین درباره بازی فردا هم اظهار داشت: هر تیمی در مصاف با بایرن انگیزه مضاعفی دارد. علیرغم بازیکنانی که از اینتراخت جدا شده‌اند، آنها تیم بسیار خوبی هستند و یک مربی خیلی خوب هم دارند. اینتراخت تهاجمی بازی می‌کند، مربی‌شان برنامه خوبی دارد و هواداران‌شان هم جو تهاجمی خوبی ایجاد می‌کنند.

بایرن مونیخ در حال حاضر با 55 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگاست و بوروسیا دورتموند 49 امتیازی نزدیکترین تعقیب‌کننده‌اش است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها