کد خبر: 539661
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۴:۴۰:۳۱
| |

سرمربی تیم ملی بسکتبال:

گفتم به خاطر درگیر نشدن ذهن بازیکنان انتخابات عقب بیفتد، اما قبول نکردند

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: درخواست کردیم که به خاطر درگیر نشدن بازیکنان تیم ملی، انتخابات چند روز به تعویق بیفتد، اما قبول نکردند.

گفتم به خاطر درگیر نشدن ذهن بازیکنان انتخابات عقب بیفتد، اما قبول نکردند
کد خبر: 539661
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۴:۴۰:۳۱

مصطفی هاشمی در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره دوم انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: بچه‌های ما در این مدت زحمت زیادی کشیدند و با تعهد به کار خود ادامه دادند. امیدوارم بتوانیم در این دو بازی پیش‌رو نتایج خوبی را کسب کنیم.

به گزارش فارس، وی در مورد غیبت برخی بازیکنان گفت: ما از داشته‌هایمان استفاده می‌کنیم و کار را با آنها جلو می‌بریم همه بازیکنانی که در اردو هستند شرایط خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد اینکه بلافاصله بعد از بازی با سوریه انتخابات فدراسیون برگزار می‌شود و آیا این کار در روند تیم میلی تأثیر می‌گذارد یا خیر گفت: من نظر خودم را صادقانه اعلام کردم اما متأسفانه در این فضا هر چه گفته شود باعث شائبه می‌شود. من قبلا چندین بار اعلام کردم انتخابات زودتر برگزار شود و بسکتبال به سرانجام خوبی برسد اما سه بار عقب افتاد.

هاشمی ادامه داد: حالا این بار خواهش کردم به خاطر تیم ملی و اینکه چند بازیکن در مجمع حضور دارند و خواه یا ناخواه ذهن شان برای رای دادن درگیر می‌شود، چند روزی عقب بیفتد، اما موافقت نشد و قرار است همان 9 اسفند برگزار شود. ما هم اعلام کردیم صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها