کد خبر: 489486
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۱:۴۸:۳۶
| |

رامین طباطبایی،رییس فدراسیون بسکتبال:

گویا دبیری فدراسیون بسکتبال وقتشان را زیاد می‌گرفته / لبنانی‌های برای میزبانی پول خواستند و ما هم قبول نکردیم

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: پس از مسابقات کاپ آسیا، 3 الی 4 بازی تدارکاتی درنظر گرفته شده که هنوز تیم‌های روبرو مشخص نیستند، اما دو بازی مطمئنا با تیم ملی ژاپن خواهد بود.

گویا دبیری فدراسیون بسکتبال وقتشان را زیاد می‌گرفته / لبنانی‌های برای میزبانی پول خواستند و ما هم قبول نکردیم
کد خبر: 489486
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۱:۴۸:۳۶

اعتمادآنلاین| رامین طباطبایی درخصوص محدودیت‌های ایجاد شده در اردوی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: شرایطی که برای آماده‌سازی تیم ملی ترتیب داده شده مطمئنا بر اساس یک سری استانداردهاست و اگر هم محدودیتی وجود دارد به خاطر کرونا و ترس از ابتلای ملی‌پوشان به این ویروس است. به همین دلیل باید اعضای تیم ملی در قرنطینه باشند تا خدایی نکرده پیش از المپیک دچار چالش‌هایی از این قبیل نشویم. در عین حال که همه بازیکنان تیم ملی بسکتبال واکسیناسیون شده‌اند، اما باید جانب احتیاط را رعایت کنیم.

به گزارش میزان، وی درمورد برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال برای برگزاری دیدار‌های تدارکاتی پیش از حضور در بازی‌های المپیک توکیو تصریح کرد: همانگونه که گفتم ویروس کرونا همه امور را تحت تاثیر قرار داده و زمانی که برنامه‌ای برای اعزام یا برگزاری بازی تدارکاتی داریم باید بر حسب شرایط کشور‌های دیگر باشد. طبق صحبت با کادر فنی قرار بود پس از مسابقات کاپ آسیا یک اردو برگزار کنیم و همچنین از کشور لبنان عازم اردن شویم، اما به دلیل برخی اتفاقات برنامه‌ها دچار تغییر شد چرا که لبنانی‌ها در نامه‌ای درخواست مبلغی هم کرده بودند که مورد موافقت قرار نگرفت. پس از مسابقات کاپ آسیا تیم ملی عازم ژاپن خواهد شد که باتوجه به میزبانی ژاپن از المپیک ملی‌پوشان در شرایط منطقه و هم شرایط مسابقه قرار می‌گیرند. همچنین در این اردو 3 الی 4 بازی تدارکاتی درنظر گرفته شده که هنوز تیم‌های روبرو مشخص نیستند، اما دو بازی مطمئنا با تیم ملی ژاپن خواهد بود.

رییس فدراسیون بسکتبال درخصوص استعفای شبنم کلاهی و انتخاب فلاحیان به عنوان دبیر جدید فدراسیون خاطرنشان کرد: یازدهم اردیبهشت ماه خانم کلاهی به دلیل مشکلات شخصی استعفای کتبی خود را تحویل من داد و در این نامه استعفا اظهار کرده بود که به دلیل همین مشکلات قادر به ادامه همکاری با فدراسیون بسکتبال نیست. گویا دبیری فدراسیون وقتشان را زیاد می‌گرفته است و به نظرم شرایط و مسئولیت‌هایی که ما برای یک دبیر در فدراسیون در نظر داشتیم شاید برای او مشکل ساز شده بود و به همین دلیل تصمیم بر استعفا گرفتند. در نهایت روز بیست و نهم اردیبهشت ماه با استعفای کلاهی موافقت کردم و صالحیان را به جای وی انتخاب کردیم.

طباطبایی در پایان گفت: صالحیان از سال 2011 داور بین‌المللی است و به امور بین‌الملل بسیار آشناست. وی ارتباطات خوبی با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی بسکتبال دارد و در عین حال فرد خوش نام، جوان و بانگیزه‌ای است و به نظرم گزینه مناسبی برای پست دبیری فدراسیون است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها