کد خبر: 536876
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۰:۴۰:۲۵
| |

نکونام،سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

به جز کی روش از زولا و کاماچو هم کار یاد گرفتم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نه تنها از کی روش بلکه از زولا و کاماچو هم کار یاد گرفتم و تمرینات بلاژویچ را هم یادداشت می کردم.

به جز کی روش از زولا و کاماچو هم کار یاد گرفتم
کد خبر: 536876
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۰:۴۰:۲۵

جواد نکونام در خصوص اینکه در 2 فینال تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس را شکست داده است اظهار داشت: در فوتبال وقتی مقابل تیمی قرار بگیرید دیگر به اسامی کاری ندارید و فقط باید به موفقیت برسید. استقلال و پرسپولیس قابل احترام هستند ولی وقتی وارد زمین می شوید باید تلاش کنید. این کاری بود که شب گذشته ما انجام دادیم. به مردم خوزستان و باشگاه بزرگ فولاد تبریک می گویم چون کمترین لیاقت ما این بود که به عنوان قهرمانی برسیم.

به گزارش فارس، وی در خصوص اینکه ظاهرا هر چه کی روش داشت را یادداشت کرده و سبک مربیگری وی را دنبال می کند گفت:اینکه من از آقای کی روش الگو برداری کرده باشم کاملا درست است اما اینکه بگویم کاری را کپی کرده ام درست نیست. من با خیلی از مربیان کار کردم.من از جان فرانکو زولا هم کار یاد گرفته ام چون حدود 6 ماه شاگرد او در العربی بودم.خیلی از نکاتی را که یاد گرفتم از آقای کاماچو بود.

سرمربی فولاد تاکید کرد: وقتی بازی می کردم به مربیگری علاقه داشتم. خدا حسین فرکی را حفظ کند و هر جا حضور دارد برایش آرزوی سلامتی دارم، سالی که شاگرد بلاژویچ بودم آقای فرکی به من گفت تمرینات این مربی را یادداشت کن. از همان زمان شروع به نوشتن کردم، شاید خیلی سن پایینی داشتم ولی از هر 10 تمرین یکی از آنها را می کشیدم و یک چیزی از آن در می آوردم. هر چه جلوتر آمدیم علاقه ام بیشتر شد و سال 2010 اولین مدرک مربیگری را ام گرفتم. تمام تمرینات اوساسونا را به تاریخ دارم و به این کار علاقه دارم. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی رخ بدهد. هنوز اتفاقی نیفتاده و تازه کارم شروع شده است.من 4 سال است مربی شده ام و فقط در 2 تیم مربیگری کرده ام.چیزی که برای همه مربیان مهم است کار و تلاش است تا ببینند چه اتفاقی رخ می دهد.

نکونام در خصوص اینکه در بازی شب گذشته کنار خط اتفاقاتی رخ داد و مربیان پرسپولیس اعتراضاتی به تصمیمات داور داشتند گفت: گل پرسپولیس به درستی آفساید اعلام شد و دوستان من روی نیمکت پرسپولیس به گل اعتراضی نداشتند. می خواهم به آقای اکبریان به خاطر قضاوت های خوبی که در این سال ها انجام داد خسته نباشید بگویم.به هر حال یک بازی بود و دو تیم فوتبال درگیرانه ای بازی کردند و طبیعی بود که بازی سنگینی باشد. فکر می کنم آقای اکبریان کمی زود از کارت هایش استفاده می کرد.ما در فرودگاه با هم صحبت کردیم و حرفمان با هم این بود که کمی از کارت استفاده می کرد وگرنه بقیه مسائل طبیعی بود.در کل مشکل خاصی وجود نداشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها