کد خبر: 500448
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۲:۱۵:۰۰
| |

سعید آذری،مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان:

به شایعات توجه نمی‌کنم / آقایان نگرانند که فولاد نتیجه بگیرد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به مطرح شدن بحث برکناری‌اش، گفت:‌ به شایعات توجهی ندارم و شایعه‌سازان دنبال تخریب من نیستند و چون تیم از فشار روانی و فیزیکی خارج شده است، آقایان نگران هستند که تیم نتیجه بگیرد.

به شایعات توجه نمی‌کنم / آقایان نگرانند که فولاد نتیجه بگیرد
کد خبر: 500448
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۲:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید آذری درباره مطرح شدن بحث برکناری او از مدیرعاملی باشگاه فولاد، اظهارکرد:‌ من به شایعات توجهی ندارم و تا روزی که در باشگاه فولاد هستم با تمام وجود برای سربلندی فولاد زحمت می‌کشم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شایعه‌سازان دنبال تخریب من نیستند، آن‌ها متوجه شده‌اند که تیم بعد از وقفه در لیگ برتر شکل خاصی به خود گرفته است و می‌خواهند آن را تخریب کنند. همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردم، تیم از فشار روانی و فیزیکی خارج شده است و اکنون آقایان نگران هستند که تیم نتیجه بگیرد. البته این روند و شایعه‌سازی در تمام فوتبال وجود دارد و گلایه‌ای نداریم و تنها مدیریتی که می‌توانیم بر این شرایط داشته باشیم، این است که به هواداران واقعی‌ و دلسوز فولاد بگوییم که به این شایعات توجه نکنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت:‌ مثل همیشه من و اعضای هیات‌مدیره از رهبر تیم، جواد نکونام و کادرفنی فولاد حمایت کامل را داریم و تا روزی که در فولاد هستیم با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم. از هواداران راستین و با شرافت فولاد هم می‌خواهم که به شایعات توجه نکنند. این شایعات از حب علی نیست و از بغض معاویه است. یکسری از افراد می‌ترسند که فولاد فصل را به خوبی به پایان برساند و به همین دلیل به دنبال اهداف شخصی خودشان و جایگزینی یکسری افراد در فضای مجازی هستند. به هر حال این شایعات به درد همان فضای مجازی می‌خورد و در فضای واقعی چنین خبرهایی نیست.

وی افزود: ان‌شاءالله روند خوبی که فولاد در پیش گرفته است، در شش هفته پایانی و جام حذفی حفظ کند. هدف ما افتخارآفرینی برای مجموعه فولاد است و افتخار می‌کنیم که دو فصل است، پیراهن فولاد را به تن داریم. از روزی که به فولاد آمدم، گفتم که یک برنامه سه ساله دارم و خدا را شکر که پس از 2 سال کار کردن، فولاد به عرصه تیم‌های اول کشور برگشته است که این مهم نمی‌تواند به صورت ناگهانی باشد و طی یک حرکت تدریجی رقم خورده است.

آذری تاکید کرد: باشگاه و شرکت فولاد نیز با تمام وجود از کادرفنی تیم حمایت می‌کنند تا ان‌شاءالله مجددا پایان فصل رو سفید شویم. من با قدرت اعلام می‌کنم که کادر فنی‌مان با نهایت تمرکز کار خود را انجام می‌دهد و از آن‌ها می‌خواهم به این شایعات توجهی نکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها