تخصیص ۳۰ میلیارد تومان در مصوبات سفر ریاست جمهوری برای ورزشگاه تختی انزلی

وزیر ورزش و جوانان از پیش‌بینی تخصیص ۳۰ میلیارد تومان در اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گیلان برای ورزشگاه تختی بندر انزلی خبر داد و گفت: این اعتبار دیده شده تا این مجموعه را به مدار خدمت‌رسانی به مردم برگردانیم.

تخصیص ۳۰ میلیارد تومان در مصوبات سفر ریاست جمهوری برای ورزشگاه تختی انزلی
کد خبر: 534867
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۸ ۲۲:۰۲:۰۴

حمید سجادی در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی تختی بندر انزلی اظهار کرد: در سفر امروز رئیس جمهور به گیلان در حوزه ورزش من در این گروه حضور داشتم و سعادتی بود تا مجددا در این استادیوم کهن و تاریخ‌ساز استان گیلان حضور داشته باشم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مسئولیت‌های قبلی یک بار اینجا به همراه تیم سایپا حضور داشته و یک مسابقه به یاد ماندنی داشتیم و خاطرات خوبی از اینجا دارم.

سجادی تصریح کرد: اگرچه انزلی تاریخ قوی و بنیه ارزشمند در ورزش قهرمانی کشور همچنین ورزش همگانی دارد وضعیت فعلی این مجموعه نیاز به رسیدگی و تسریع دارد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه ورزشگاه تختی انزلی هر چه زودتر به استاندارد واقعی خودش بازگردد، گفت: در ارتباط با تأمین نور و تامین فضای تماشاچیان برای استقرار تلاش می‌کنیم.

سجادی تصریح کرد: با اعتباراتی که در مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری همچنین اعتبارات شرکت توسعه اختصاص پیدا کرده هر چه سریعتر این ورزشگاه به حالت عادی بازگردد و شرایط مناسبی که در شان ورزش‌دوستان انزلی داشته باشد، شاهد باشیم.

وی با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با شرایطی که حاکم خواهد شد زمینه میزبانی شایسته برای تیم ملوان انزلی را شاهد باشیم و این تیم با این سابقه و با افراد نام‌آور و شاخصی که در حوزه ورزش و فوتبال کشور داشته بتواند میزبانی‌های شایسته‌ای داشته باشد.

 سجادی با بیان اینکه بافت شهری بندر انزلی به ورزشگاه تختی نزدیک شده، تاکید کرد: باید به فکر احداث یک استادیوم جدید بود و با جانمایی یک فضای مناسب، استادیومی با استانداردهای روز در آینده احداث شود.

وزیر ورزش و جوانان از پیش‌بینی تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه تختی بندر انزلی خبر داد و گفت: پیست دو ومیدانی این ورزشگاه، مرمت و بازسازی سالن سرپوشیده و استخر این مجموعه نیز در اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری دیده شده است تا این مجموعه را به مدار خدمت‌رسانی به مردم برگردانیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها