کد خبر: 530614
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۰:۰۵:۲۳
| |

وعده محمد پولادگر، کاندیدای ریاست فدراسیون تکواندو:

در المپیک پاریس ۵ سهمیه و ۳ مدال می‌گیریم

کاندیدای ریاست فدراسیون تکواندو که از ۲۱ سال پیش ریاست این فدراسیون را بر عهده دارد، گفت: در المپیک پاریس ۵ سهمیه و ۳ مدال می‌گیریم.

در المپیک پاریس ۵ سهمیه و ۳ مدال می‌گیریم
کد خبر: 530614
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۰:۰۵:۲۳

سید محمد پولادگر، کاندیدای ریاست فدراسیون تکواندو صبح چهارشنبه در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو، گفت: همان‌طور که اعضای محترم می‌دانند فدراسیون با ۸۰۲ هزار عضو و توسعه در تمامی استان‌های کشور موفق شد در ۴ سال گذشته مجموعا ۳۵۶ مدال از رقابت‌های بین المللی کسب کند و جزو ۳ فدراسیون برتر از نگاه وزارت ورزش باشد.

به گزارش ایسنا، او افزود: توسعه تکواندو به گونه‌ای بود که در سال ۲۰۲۰ از سوی فدراسیون جهانی به عنوان فدراسیون برتر در بین تمامی کشورها انتخاب شد. افتخار داریم در سال شیوع ویروس کرونا فدراسیون با شعار تکواندو تعطیل نیست در تمامی امور پیشگام بود و هیچ کدام از مسابقات تعطیل نشد.

پولادگر با اشاره به پشتوانه‌سازی با رویکرد استعدادپروری گفت: نظارت و رعایت استانداردها و موضوع ناظران فنی شروع شد و امیدواریم با اصلاح عملکرد و نظارت درست، استان‌های فعال‌تر مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند. بهینه‌سازی ساختار اداری، تقویت تعاملات موثر بین‌المللی که از سال‌های گذشته شروع شده، تقویت بازاریابی و ترویج مشارکت عمومی در تکواندو از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی درباره اهداف خود گفت: افزایش تعداد ورزشکاران به یک میلیون و دویست نفر، مربیان به ۱۴ هزار نفر، افزایش داوران بین‌المللی به ۵۰۰ داور، افزایش سهمیه‌های المپیک پاریس به ۵ سهمیه و ۵ سهمیه در پارالمپیک و هم‌چنین کسب ۳ مدال المپیک ۲۰۲۴ و ۷ مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ از مهمترین اهداف ما خواهد بود.

پولادگر با بیان این که، این روزها خیلی‌ها درباره فدراسیون سیاه نمایی کردند، گفت: نادیده گرفتن موفقیت‌ها تاثیر نامطلوبی بر خانواده تکواندو گذاشت. خیلی‌ها شعار همدلی می‌دهند اما خودشان عامل چند دستگی شده‌اند. هیچ‌کس از فدراسیون طرد نشد حتی افرادی که در رسانه‌ها علیه فدراسیون و تیم‌های ملی صحبت کردند اما درهای فدراسیون به روی آن‌ها بسته نشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها