کد خبر: 530439
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۲:۳۲:۵۷
| |

بنیامین شکوه‌فر، معاون وزیر ورزش:

ورود به پرونده ویلموتس از اختیارات نمایندگان مجلس است

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: نمایندگان مجلس اختیار دارند که به پرونده سرمربی پیشین تیم ملی ورود کنند.

ورود به پرونده ویلموتس از اختیارات نمایندگان مجلس است
کد خبر: 530439
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۲:۳۲:۵۷

بنیامین شکوه‌فر امروز (سه‌شنبه) پس از پایان مجمع انتخابی فدراسیون کبدی درباره تعداد کم نامزدها در ۲ مجمع انتخاباتی که در روزهای اخیر برگزار شد، افزود: هرکسی که ظرفیت ریاست را در خود بینید وارد انتخابات می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: انتخابات امروز ۲ نامزد جدی داشت. هرچند مطالب تندی توسط نامزدها مطرح شد اما در نهایت اعضا با رای قاطع یک نفر را انتخاب کردند.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا امکان تعویق مجامع انتخاباتی در روزهای آتی وجود دارد؟ گفت: باتوجه به اینکه انتخابات کمیته المپیک را در پیش داریم تلاش می‌کنیم با برگزاری مجامع، خللی در انتخابات کمیته ایجاد نشود.

وی درباره احتمال تعویق انتخابات فدراسیون تیراندازی گفت: اطلاعی ندارم.

شکوه فر درباره ورود نمایندگان مجلس به پرونده «مارک ویلموتس» سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: این یکی از اختیارات نمایندگان است. این موضوع در حوزه‌های نظارتی پیگیری می‌شود و در صورت ابلاغ اجرا می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش درباره ادغام بودجه وزارت ورزش و کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک گفت: اتفاق خاصی در بودجه ورزش نیفتاد. به نوعی ساماندهی بودجه است که در نهایت به خانواده ورزش کمک می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها