آوار جدید بر سر فوتبال ایران/ شکایت 3 میلیون یورویی یک شرکت خارجی از فدراسیون فوتبال

در شرایطی که فدراسیون فوتبال منتظر روشن شدن رای نهایی پرونده شکایت ویلموتس است یک شکایت سنگین دیگر به فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

آوار جدید بر سر فوتبال ایران/ شکایت 3 میلیون یورویی یک شرکت خارجی از فدراسیون فوتبال
کد خبر: 526855
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۲۱:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| در شرایطی که فدراسیون فوتبال این روزها منتظر روشن شدن پرونده ویلموتس است اما حالا این فدراسیون با یک آوار میلیون یوریی بزرگ دیگر مواجه شده است.

به گزارش فارس، ماجرا از این قرار است که در زمان مدیریت گذشته، فدراسیون فوتبال با یک شرکت قراردادی منعقد می کند تا دیدار دوستانه تیم ملی مقابل ونزوئلا برگزار شود اما ظاهرا فدراسیون وقت به یکسری از تعهدات خود عمل نمی کند و نسبت به ایمیل های شرکت هماهنگ کننده این بازی دوستانه بی توجهی کرده و در نهایت امروز در نامه ای که به فدراسیون فوتبال رسیده اعلام شده که شرکت مذکور بابت این بی تعهدی خواستار غرامت سه میلیون یورویی است.

این بازی دوستانه مربوط به سال 2017 میلادی و 1396 شمسی است. در روزهایی که تیم ملی همراه کارلوس کی روش خود را برای جام جهانی 2018 روسیه آماده می کرد دو بازی دوستانه خارج از ایران برای تیم ملی مهیا شد.

یک بازی در تاریخ 18 آبان (9 نوامبر) در ورزشگاه اشتروم گراتس اتریش، تیم ملی برابر تیم ملی پاناما قرار گرفت و پس از آن نیز در روز 22 آبان (13 نوامبر) در ورزشگاه آرنهم هلند در مقابل تیم ونزوئلا شاگردان کی روش صف آرایی کردند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی کشورمان با گلزنی جهانبخش به پایان رسید.

این طور که از نامه ارسالی به فدراسیون فوتبال مشخص است مسئولان وقت نسبت به انجام برخی تعهدات بی توجه و در قبال آن هم پاسخگو نبوده و اکنون یک شکایت بین المللی دیگر برای فوتبال ایران به وجود آمده است. ارزش قرارداد این بازی دوستانه در سال 96، 200 هزار دلار بوده اما اکنون این شرکت با طرح دعوی خواستار غرامت سه میلیون یورویی شده است.

البته شرکت هماهنگ کننده فعلا طرح دعوا کرده و مدعی گرفتن این خسارت سه میلیون یورویی است.

شکایت مطرح شده با محاسبه ارز فعلی کشور به رقمی حدود 96 میلیارد تومان می رسد و باید دید فدراسیون فعلی برای دفاع از این شکایت چه مدارکی می تواند ارائه کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها