عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال:

آینده فوتبال تنها مربوط به مردان نیست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب تیم ملی به عنوان تیم اول دنیا در سال ۲۰۲۱ بابت شکست ناپذیری، جزو الطاف حق بود و دست ید الهی به ما کمک کرد.

آینده فوتبال تنها مربوط به مردان نیست
کد خبر: 529119
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۱:۰۸:۰۵

مریم ایراندوست در مراسم بازدید انسیه خزعلی مشاور رئیس جمهوری در امور بانوان از تمرین تیم ملی فوتبال عنوان کرد: اگر از بانوان حمایت شود، قطعا آنها تاریخ سازی می‌کنند و فدراسیون فوتبال می‌تواند برای همه فدراسیون‌ها الگو باشد. من ۲۲ سال ورزش حرفه‌ای کرده‌ام و اردیبهشت ۱۴۰۰ برابری را دیدم. ما می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم و از همه می‌خواهیم به ما انرژی مثبت بفرستند. 

به گزارش فارس، شهاب عزیزی خادم هم در این مراسم گفت: با وزیر صحبت کردم، جلسه‌ای در وزارت خارجه داشت و گفت در آستانه سفر خواهد آمد. 

رئیس فدراسیون فوتبال، ادامه داد: همه به تیم بزرگسالان افتخار می‌کنند.انتخاب تیم ملی به عنوان تیم اول دنیا در سال ۲۰۲۱ بابت شکست ناپذیری در این سال جزو الطاف حق بود و دست ید الهی به ما کمک کرد. هیچ کس نمی‌تواند فراموش کند تیم ملی ۷ ماه پیش در چه شرایطی بود و حالا کجا هستیم. امروز قاره آسیا به تیم ملی افتخار می‌کند که جزو تیم‌های بدون شکست در کنار آرژانتین قرار دارد. ما شکرگزار خداوند هستیم و جا دارد از کادر تیم ملی و بازیکنان تشکر کنم. ارزانترین صعود تاریخ در حال رخ دادن است و در رنکینگ هم اتفاقی افتاد که لطف الهی بود. فراموش نکنیم چه اتفاقی رخ داده است. 

وی با اشاره به موفقیت‌های تیم ملی بانوان تصریح کرد: هم راستا با تیم مردان، بانوان هم تاریخ شکن بودند، آن هم مبتنی بر کار جمعی. فدراسیون با نگاه توسعه‌ای، تیم ملی زنان را که در رنکینگ جای نداشت و مسیر پر تلاطمی داشت را حمایت کرد. در گذشته تلاطم و نگاه قهقهرایی وجود داشت اما باید کارهای منظمی می‌کردیم. ما سعی کردیم تبعیض را به سطح نازلی کاهش دهیم. 

به گزارش فارس، در حالی خزعلی برای رفتن عجله داشت، عزیزی خادم گفت: اهمیت این جلسه قطعا کم تر از آن جلسه نیست و این اهمیت به ورزش زنان است. 

عزیزی خادم افزود: آینده فوتبال فقط مردان نیست بلکه آینده فوتبال رده زنان، امید و تیم های پایه است. بر اساس آموزه های اسلامی نمی‌توانیم یک بخش را نبینیم. این ها انگیزه بانوان را مضاعف خواهد ‌کرد. آرزوی بهترین ها را دارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها