کد خبر: 484813
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۶:۲۶:۴۹
| |

واکسیناسیون بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران آغاز شد

طبق وعده‌ای که داده شده بود، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران امروز (دوشنبه 20 اردیبهشت ماه) با حضور در مرکز تیم‌های ملی اولین دوز از واکسن کرونا را تزریق کردند تا برای حضور در دور دوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر مشکلی نداشته باشند.

واکسیناسیون بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران آغاز شد
کد خبر: 484813
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۶:۲۶:۴۹

اعتمادآنلاین| چندین تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با حضور در مرکز تیم‌های ملی دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردند.

به گزارش ایرنا، طبق وعده‌ای که داده شده بود، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران امروز(دوشنبه) با حضور در مرکز تیم‌های ملی اولین دوز از واکسن کرونا را تزریق کردند تا برای حضور در دور دوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین مشکلی نداشته باشند.

بازیکنانی که تاکنون با حضور در مرکز تیم‌های ملی دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، عبارتند از: علی قلی‌زاده، مهدی قایدی، عارف غلامی، کاوه رضایی، محمدرشید مظاهری، ابوالفضل جلالی، مهدی ترابی، وحید امیری، احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان.

براساس گزارش‌ها پیام نیازمند، امید نورافکن، احسان حاج‌صفی و محمد محبی از تیم سپاهان و همچنین میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس نیز در ادامه با حضور در این مرکز دوز اول را تزریق خواهند کرد. الباقی نفرات نیز براساس زمان‌بندی ارائه شده و پیش از سفر به کیش برای اردوی تیم ملی، دوز اول واکسن را تزریق می‌کنند.

هنوز زمان تزریق دوز دوم واکسن اعلام نشده و مشخص نیست که چه زمانی و در کجا ملی‌پوشان دوز دوم واکسن کرونا را دریافت‌ خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها