کد خبر: 479803
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۱:۵۷:۰۰
| |

انتخابی رودررو یا اعزام به تورنمنت:

کادر فنی تیم ملی کشتی برای تعیین المپیکی‌ها تصمیم می‌گیرد

با توجه به زمان باقی مانده تا المپیک، کادر فنی تیم ملی کشتی دو مسیر برای معرفی تیم اعزامی به المپیک در پیش خواهد داشت؛ انتخابی رودررو یا اعزام به تورنمنت بین‌المللی.

کادر فنی تیم ملی کشتی برای تعیین المپیکی‌ها تصمیم می‌گیرد
کد خبر: 479803
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۱:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| درحالیکه نزدیک به 3 ماه تا آغاز المپیک مانده همچنان نحوه انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به این رقابت‌ها چالش اصلی کشتی ایران است.

به گزارش تسنیم، در سال گذشته به تناوب چندین مسابقه انتخابی برگزار شد، ضمن اینکه عملکرد کشتی‌گیران در لیگ برتر نیز زیر نظر کادرفنی تیم ملی قرار داشت. حالا سهمیه کشتی آزاد برای حضور در المپیک کامل شده و کشتی فرنگی نیز آخرین شانس خود برای تکمیل سهمیه را دهه دوم اردیبهشت در صوفیه تجربه خواهد کرد.

این روزها موضوع انتخاب ملی پوشان المپیکی به دغدغه بزرگی برای جامعه کشتی تبدیل شده، در برخی اوزان با توجه به داشتن یک مدعی جدی که بین خود و سایر حریفانش فاصله معناداری ایجاد کرده، به نظر انتخاب روشن است اما در برخی اوزان که چندین مدعی جدی حضور دارند، کار به گونه دیگری پیش می‌رود.

در این بین انتخاب نفرات این اوزان از دو مسیر اتفاق خواهد افتاد: یکی انتخابی رودررو و یا اعزام همزمان کشتی‌گیران به تورنمنت بین‌المللی. همانطور که از قبل اعلام شده است، به نظر جام زیلکوفسکی لهستان در کشتی آزاد و پیتلانسکی لهستان در کشتی فرنگی آخرین تورنمنتی خواهد بود که کشتی ایران در مسیر المپیک در آن شرکت خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها