کد خبر: 445211
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۱۴:۰۳:۰۳
| |

مبلغ غرامت استقلال به استراماچونی افزایش یافت

احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال، درباره پرونده استراماچونی گفت: باشگاه استقلال به مبلغ 1.355 میلیون یورو به همراه سود 5 درصد سالیانه روزشمار محکوم شده که اکنون این عدد به بیش از 1.4 میلیون یورو رسیده است.

مبلغ غرامت استقلال به استراماچونی افزایش یافت
کد خبر: 445211
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۱۴:۰۳:۰۳

اعتمادآنلاین| احمد مددی در خصوص بسته شدن پرونده وینفرد شفر اظهار داشت: پرونده شفر حدود 2 سال است که مطرح شد و منجر به بسته شدن پنجره تیم شد. از بدو ورودم به استقلال، تلاش کردم با یک برنامه ریزی دقیق بتوانیم چالش های استقلال را اولویت بندی کنیم که یکی از آنها پنجره بسته تیم بود که پرونده شفر را شامل می شد.


وی گفت: شفر سخت ترین راه ممکن را پیش پای ما گذاشت چون انتقال پول به حسابی در کشور کرواسی بسیار سخت است. من حتی از طریق واتس آپ از او خواهش کردم مسیر ساده تری را انتخاب کند و حسابی را در یکی از کشورهای منطقه مانند ترکیه یا امارات باز کند تا زودتر بتوانیم انتقال را انجام دهیم ولی ایشان همکاری نکرد.


سرپرست باشگاه استقلال گفت: وکیل شفر هم تأکید کرد تنها حسابی که داریم همین است و ما باید فقط به این حساب پول را واریز کنیم این مسیر خیلی سخت بود و استرس داشتیم که نکند پول واریزی برگشت بخورد ما هم مجبور بودیم این کار را انجام بدهیم. ما دو پرونده موازی در ازبکستان داشتیم که خیلی ساده و به فاصله 48 ساعت تأییدیه واریزهای ما را به فیفا ارسال کردند. ولی ما در مورد شفر خیلی اذیت شدیم.


مددی در خصوص ماجرای غرامت 1.3 میلیون یورویی استراماچونی عنوان کرد: ما هنوز این نفس تازه پنجره باز را حس نکردیم که متاسفانه پرونده شکایت استراماچونی و دستیارانش آقایان عمر دانسی، مارکو کیسر و سباستین لتو از طرف کمیته تعیین وضعیت فیفا به باشگاه رسید. باشگاه استقلال به مبلغ 1.355 میلیون یورو به همراه سود 5 درصد سالیانه روزشمار محکوم شده که اکنون این عدد به بیش از 1.4 میلیون یورو رسیده است. البته ما تا پایان آبان فرصت داریم درخواست گرندز رای کنیم. تلاش می کنیم این پرونده میلیون یورویی را که مبالغ قابل توجهی از منابع استقلال را با خودش درگیر می کند، تامین کنیم. در حال برنامه ریزی هستیم تا لایحه ای متناسب بنویسیم و در دادگاه عالی ورزش رای را بشکنیم.


وی در خصوص اینکه آیا استقلال شانسی دارد یا خیر گفت: از روزی که رای آمد تماس های متناوبی با دوستان مطلع و کسانی که آن زمان در باشگاه بودند گرفتیم. در حال جمع آوری مدارک و مستندات هستیم تا دفاع خوبی در CAS داشته باشیم و حق استقلال را از این مربی ایتالیایی بگیریم. واقعا حق این مربی این رقم نیست. با توجه به اینکه او مدعی است به استقلال علاقه دارد تصور می کردیم همکاری بهتری کند اما در عمل دیدید که در نهایت اولویت مربیان خارجی پول است پول است و پول!


مددی در مورد اینکه اینکه احمد سعادتمند که برای تخفیف گرفتن از استرا راهی ایتالیا شده است و نتیجه سفر او چه شده، گفت: من چه عرض کنم!؟ شما بهتر از ما می دانید. چه عرض کنم! دلیل سفر هر چه بود منجر به خروجی برای استقلال نشد. از حالا باید برای شکستن این رای در دادگاه عالی ورزش تلاش کنیم.

سرپرست آبی ها در خصوص اینکه اگر ماجرای پادوانی جدی نگرفته شود ممکن است باعث دردسر بزرگی مواجه شود اظهار داشت: متاسفانه یک حادثه ورزشی برای ایشان اتفاق افتاد. او بازیکن با اخلاقی بود و اتفاقی که برای ایشان افتاد در زمره اتفاقات ورزشی است. در گذشته تلاش شد پرونده او به خیر منجر شود و استقلال در کمیته تعیین وضعیت فیفا هم 100 هزار یورو جریمه شد. ما مشکلی با آن عدد نداشتیم ولی آقای پادوانی این رقم را نپذیرفت و به دادگاه CAS شکایت کرد.


وی ادامه داد: پادوانی درخواست مبلغ 9 میلیون یورو کرده که به هیچ وجه مورد تأیید باشگاه استقلال نیست و ما همان عدد قبلی را قبول داریم. الان در مرحله تعیین داور هستیم و کاملا مطابق با قوانین در حال پیگیری موضوع هستیم که ان شالله بهترین اتفاق برای استقلال رخ بدهد. فکر می کنم زمانی که فیفا رای اولیه داده قطعا تمام جوانب را در نظر گرفته است. ایشان خارج از ضوابط فوتبال عمل می کند و یادش رفته است در میادین ورزشی مصدوم شده است.


مددی در مورد اینکه هر روز در رسانه ها یک فرد جدید برای مدیرعاملی استقلال معرفی می شود و اینکه این موضوع چقدر بر روی کار او تأثیر منفی دارد گفت: من هم گاها این اسامی را می بینم و اسامی افراد محترم زیادی شنیده می شود. خودم به شخصه از این افراد و تصمیمی که قرار است اتخاذ شود اطلاعی ندارم چون هدف من خدمت به استقلال و هواداران عزیز این تیم است. تا زمانی که باشم به خدمت ادامه می دهم و این حواشی برای من مهم نیست و با قدرت تا روزی که هستم به کارم ادامه میدهم. سعی می کنم طوری کار کنم که هر وقت هوادار استقلال اسم من را می شنود به نیکی از من یاد کند و به بدی یاد نکند.


سرپرست مدیرعاملی استقلال در خصوص اینکه احمد سعادتمند هر روز در صفحه مجازی خود پرونده رو می کند و برای تیم حاشیه درست می کند گفت: کاملا این موضوع درست است. حاشیه برای تیمی مثل استقلال سم است. حالا که استقلال به آرامش رسیده و مسیر خوبی را پیش می رود، از من تا تمام هیات مدیره در تلاش هستند که مسائل و چالش ها را به حداقل برسانند، هر اظهار نظری که برای استقلال حاشیه درست کند زیبنده استقلال نیست. هر کسی که استقلال را دوست دارد باید از حاشیه سازی اجتناب کند و مقداری خوددار عمل کند.


وی در پاسخ به این سوال که اگر روزی از استقلال جدا شود همین کارها را انجام می دهد گفت: اگر روزی از استقلال جدا شوم من را در فضای رسانه نخواهید دید که در مورد استقلال حاشیه سازی کنم. غیر از این که خوب بگویم مطمئنا چیزی نخواهید دید.


مددی در مورد حضور 2 بازیکن نوجوانان استقلال در تمرینات این تیم گفت: نگاه ما به استقلال در فصل 99-1400 و بعد از این نگاه به استعدادها و کشف استعداد پروری است. اگر بتوانیم این زنجیره را خوب تقویت کنیم، می توانیم در سالهای بعد از دارایی های خودمان استفاده کنیم. در این چند روزه با هماهنگی کادر فنی نسبت به جذب و به کارگیری استعدادهای خوبی از 16 تا 19 سال اقدام کردم و قراردادهای بلند مدت منعقد شده و اکنون در تیم بزرگسالان تمرین می کنند و قطعا از این افراد در آینده بیشتر خواهید شنید.


سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره عدم دعوت وریا غفوری به تیم ملی و اینکه که شایعه شده دعوت نشدن وی فوتبالی نبوده است گفت: من چنین عقیده‌ای ندارم. غفوری یکی از بهترین های ایران در سمت راست است. چیزی که مشخص است در این پست ترافیک سنگینی داریم که اتفاقا بعضی از آنها لژیونر هستند. من با شناختی که از این بازیکن داریم قطعا وریا غفوری دفاع راست تیم ملی را خواهد گرفت، البته ما این موضوع را پیگیری می کنیم. طبق پیگیری من، این سلیقه مربی است و در اردوی های بعدی شاهد حضور وریا خواهیم بود. مطمئنا با توجه به فاصله باقی مانده تا رقابت های جام جهانی، وریا نیز در آزمون سرمربی تیم ملی قرار خواهد گرفت و سربلند بیرون خواهد آمد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها