کد خبر: 428951
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۱:۱۸:۰۰
| |

ورود وزارت خارجه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری به پرونده ویلموتس

معاون حقوقی رئیس‌جمهور، درباره حکم فیفا برای پرونده مارک ویلموتس گفت: تیم تشکیل شده از معاونت حقوقی به همراه  وزارت خارجه و  وزارت ورزش و جوانان، رسیدگی‌ها را انجام می‌دهند و در چارچوب مراحل اعتراضی، همه موارد را انجام می‌دهد و مبانی آن برای دفاع است.

ورود وزارت خارجه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری به پرونده ویلموتس
کد خبر: 428951
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۱:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| «لعیا جنیدی»، معاون حقوقی رئیس‌جمهور، در رابطه با پرونده شکایت مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی ایران، گفت: معاونت حقوقی رئیس‌جمهور در این خصوص، تیمی را برای رسیدگی تشکیل داده و همه اسناد و مدارک در حال بررسی است.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال مستقل از وزارت ورزش و جوانان است و امور مربوط به آن نیز مستقل است، البته اگر در جایی از دولت درخواست کمک کند حتما مساعدت خواهد شد و حمایت می کنیم و طبیعی است، داوطلبانه هم این کار را انجام‌می دهیم.

جنیدی در رابطه با اینکه آیا این حکم قابل اعتراض است یا خیر، مطرح کرد: بله حکمی که در این مرحله صادر شده قابل اعتراض است. باید همه تلاش کنیم مبانی و جهاتی که برای اعتراض وجود دارد را مطرح و تقویت کنیم، نه اینکه از اول اعلام باخت کنیم.

او همچنین گفت: باید اکنون که فرصت دفاع داریم، در موردش بحث و بررسی صورت‌ گیرد و مبانی و موضوعات مرتبط با اعتراض را دنبال کنیم.

تیم تشکیل شده از معاونت حقوقی به همراه وزارت خارجه و وزارت ورزش و جوانان، رسیدگی‌ها را انجام می‌دهند و در چارچوب مراحل اعتراضی، همه موارد را انجام می‌دهد و مبانی آن برای دفاع است. باید خیلی خوب کار شود تا بتوانیم این پرونده را به نقطه مطلوبی برسانیم. جلسات برای رسیدگی باید به طور منظم، تشکیل شود.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها