کد خبر: 386054
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۰:۵۵:۵۶
| |

پیروزی مقصودلو در مسابقات شطرنج آیروفلوت روسیه

پرهام مقصودلو شطرنج باز ایرانی در دور اول مسابقات آیروفلوت روسیه موفق شد حریفش را شکست دهد.

پیروزی مقصودلو در مسابقات شطرنج آیروفلوت روسیه
کد خبر: 386054
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۰:۵۵:۵۶

اعتمادآنلاین| مسابقات شطرنج آیروفلوت روز گذشته(چهار شنبه) در کشور روسیه پیگری شد و نمایندگان ایران در مقابل حریفان قرار گرفتند. پرهام مقصودلو و پویا ایدنی دو شطرنج باز ایران هستند که در این مسابقات دست به مهره می شوند.

شطرنج بازان از تمام نقاط جهان هر ماه فوریه کنار هم می آیند تا در مسابقات بزرگ آیروفلوت که در مسکو برگزار می شود، شرکت کنند. مسابقات آیروفلوت برای هجدهمین بار است که با حضور شطرنج بازان متنوع پیگیری می شود. این رقابت ها در هتل ویژه این جشنواره برگزار می شود. این هتل مخصوص که یکی از بزرگترین هتل ها در مسکو با بیش از 1700 اتاق است در یکی از زیباترین مناطق بنا شده و سایت رسمی این مسابقات مجموع جوایز را 140 هزار دلار اعلام کرده است.

این مسابقات در سه جدول (A ، B و C) مطابق با ریتینگ شرکت کنندگان برگزار می شود. علاوه بر مسابقات کلاسیک، یک رقابت برق آسا هم در این جشنواره برگزار خواهد شد.

مقصودلو در این مسابقات شانس سوم قهرمانی و ایدنی شانس 43 به حساب می آیند.

پرهام مقصودلو در دور اول این رقابت ها مقابل فلوریانوف از روسیه قرار گرفت. مقصودلو با ریتینگ بین المللی 2674 در این مسابقات شرکت کرده است. او موفق شد حریف روسیه ای خود که با ریتینگ 2556 در مسابقات حضور دارد را شکست دهد. این شطرنج باز ایرانی در دور بعد باید با نماینده ای از ارمنستان رقابت کند.

پویا ایدنی دیگر شطرنج باز ایران در بازی اول خود متوقف شد. ایدنی که دارای ریتینگ بین المللی 2577 است در حالی مقابل حریفی از هند به تساوی رسید که حریفش دارای ریتنیگ 2418 بود.

رقابت های شطرنج اروفلوت از 30 بهمن تا هشتم اسفندماه پیگیری خواهد شد. در این رقابت ها 97 شطرنج باز در 9 دور باهم به رقابت می پردازند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها