کد خبر: 385670
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

احمد جمشیدیان، پیشکسوت فوتبال ایران، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

استقلال تیم بهتری نسبت به الاهلی بود/ خط دفاعی استقلال برابر الاهلی عملکرد ضعیفی داشت/ نبود دیاباته و قائدی به ضرر استقلال تمام شد/ امیر قلعه‌نویی ثبات را به خط دفاعی سپاهان بازگردانده است/ السد قطر تیمی متفاوت با العین است/ امیدوارم تمام تیم‌های ایرانی د

هافبک پیشین فوتبال ایران گفت: ترکیب محمد دانشگر، نیکولای بودوروف و شاهین طاهرخانی موفق نبود. الاهلی هم می‌کوشید تا به عمق دفاع استقلال نفوذ کند.

استقلال تیم بهتری نسبت به الاهلی بود/ خط دفاعی استقلال برابر الاهلی عملکرد ضعیفی داشت/ نبود دیاباته و قائدی به ضرر استقلال تمام شد/ امیر قلعه‌نویی ثبات را به خط دفاعی سپاهان بازگردانده است/ السد قطر تیمی متفاوت با العین است/ امیدوارم تمام تیم‌های ایرانی د
کد خبر: 385670
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد حمیدی- احمد جمشیدیان بازیکن پیشین باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، درباره بازی این تیم برابر الاهلی عربستان گفت: استقلال نسبت به الاهلی تیم بهتری بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه این تیم عربستانی ساخت. هرچقدر استقلال در فاز هجومی عملکرد خوبی از خود نشان داد، در فاز دفاعی بسیار پراشتباه ظاهر شد. ترکیب محمد دانشگر، نیکولای بودوروف و شاهین طاهرخانی موفق نبود. الاهلی هم می‌کوشید تا به عمق دفاع استقلال نفوذ کند و از همان نقطه به گل رسیدند ( بیشتر بخوانیم ).

او ادامه داد: فرهاد مجیدی بازیکنان زیادی را در اختیار نداشت و به همین خاطر مجبور شد روزبه چشمی را به خط هافبک استقلال ببرد. چشمی در خط دفاع بیشتر می‌تواند به استقلال کمک کند، اما همین کمبود بازیکن باعث شد چنین اتفاقی رخ دهد. دیاباته و قائدی مهم‌ترین بازیکنان استقلال در هفته‌های اخیر بودند، هرچند ارسلان مطهری طی چند هفته اخیر خیلی خوب کار کرده، اما فقدان قائدی و دیاباته ضربه سنگینی به استقلال زده است ( بیشتر بخوانیم ).

لیگ قهرمانان آسیا تفاوت زیادی با لیگ برتر دارد

این هافبک پیشین باشگاه استقلال درباره تفاوت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فوتبال ایران گفت: لیگ قهرمانان آسیا تفاوت زیادی با لیگ برتر دارد. استقلال در ابتدای لیگ برتر مشکلاتی داشت و همین موضوع باعث شد نتواند نتایج خوبی کسب کند. اشتباه در لیگ قهرمانان آسیا اما موجب حذف تیم از رقابت‌ها می‌شود. استقلال از 2 بازی ابتدایی خودش تنها یک امتیاز کسب کرده و اگر بخواهد بر همین منوال در لیگ قهرمانان پیش برود، نمی‌تواند دیگر به این رقابت‌ها بازگردد. امیدوارم استقلال سه امتیاز بازی بعدی را کسب کند تا در دور برگشت بتواند این شکست را جبران کند.

جمشیدیان با اشاره به عملکرد دیگر تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شهرخودرو مشهد موقعیت خوبی در گروهش ندارد و پرسپولیس هم در گروه سختی است. فکر می‌کنم استقلال و سپاهان در گروه‌های بهتری جای گرفته‌اند و می‌توانند به دور بعد این رقابت‌ها صعود کنند.

جمشیدیان درباره از دست رفتن موقعیت‌های استقلال و همچنین پنالتی این تیم برابر الاهلی توضیح داد: تمام تیم‌های قدرتمند دنیا یک پنالتی‌زن آماده دارند. معمولاً تیم‌ها در یک‌ فصل نزدیک به 10 تا 12 پنالتی به دست می‌آورند و این می‌تواند به پیروزی تیم در بازی کمک کند. استقلال در این فصل پنالتی‌های زیادی را از دست‌ داده است. مهم‌ترین آنها هم در بازی رفت دربی بود. اگر آن پنالتی گل می‌شد استقلال دربی را نمی‌باخت. برابر الاهلی همین اتفاق دوباره تکرار شد. اگر پنالتی استقلال به گل تبدیل می‌شد، شاگردان مجیدی می‌توانستند پیروز میدان باشند.

احمد جمشیدیان

قلعه‌نویی تاثیر زیادی بر خط دفاعی سپاهان گذاشته است

این هافبک پیشین باشگاه سپاهان درباره بازی امروز این تیم برابر السد قطر گفت: سپاهان به همراه امیر قلعه‌نویی روندی رو به رشد داشته است. خط دفاع سپاهان در مدتی که امیر قلعه‌نویی هدایت این تیم را بر عهده گرفته به هماهنگی رسیده است. خوشبختانه موفقیت خط دفاع سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هم ادامه یافته است ( بیشتر بخوانیم ).

او ادامه داد: بازی با السد کاملاً با دیدار این تیم برابر العین امارات متفاوت است. السد یکی از باتجربه‌ترین تیم‌های آسیاست و سابقه قهرمانی در آسیا را هم دارد. ثبات کادر فنی و بازیکنان این تیم هم باعث شده شرایط این تیم بهتر از هر زمان دیگری باشد. سپاهان کار سختی برابر السد در پیش دارد و کسب یک امتیاز از این بازی می‌تواند موفقیت خوبی برای سپاهان باشد ( بیشتر بخوانیم ).

سپاهان

جمشیدیان در پایان گفت: برای همه تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنیم. لیگ قهرمانان آسیا مساله‌ای ملی است و هیچ فرقی ندارد که کدام تیم در این رقابت‌ها حضور دارد، باید از آنها حمایت کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها