کد خبر: 383203
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۰۸:۳۸:۵۰
| |

درخواست جالب هافبک دورتموند از هم تیمی‌هایش

هافبک باتجربه بوروسیا دورتموند از هم تیمی‌هایش خواست که بازی کثیف را در دستور کار خود قرار دهند.

درخواست جالب هافبک دورتموند از هم تیمی‌هایش
کد خبر: 383203
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۰۸:۳۸:۵۰

اعتمادآنلاین| ‌ دورتموند که در خانه به مصاف بایر لورکوزن رفت با نتیجه 4 بر 3 تن به شکست داد و شانس صدرنشینی را از دست داد.

این برای چندمین بار در فصل جاری است که دورتموند پیروزی را در دقایق پایانی از دست می دهد.

امره چان هافبک جدید بوروسیا دورتموند که در فصل نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست توانست یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند.

او در انتقاد از سبک بازی تیمش گفت: به آسانی هرچه تمامتر دروازه ما باز می‌شود. من تنها یک هفته است که با دورتموند هستم. بازیکنان باید یک چیز را به خوبی یاد بگیرند و آن اینکه توانایی بازی کثیف را داشته باشند و این به آلمانی یعنی اینکه گاهی اوقات بتوان مرتکب نقض قانون شد.

امره چان ادامه داد: دفاع کردن تنها وظیفه دروازبان و مدافعان نیست. همه بازیکنان باید در کارهای دفاعی حضوری موثر داشته باشند. هم تیم باید دفاع کند تا به راحتی دروازه ما باز نشود. نباید که تنها به کارهای هجومی فکر کرد.

این بازیکن در پایان درباره شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی گفت: من هنوز هم به این تیم ایمان دارم. من به دورتموند آمده‌ام تا به تیم کمک کنم و نهایت تلاشم را به کار خواهم گرفت. بهتر از این هم خواهم شد و این را در آینده خواهید دید.

دورتموند با شکستی که در این دیدار تجربه کرد در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند و الان با وجود یک بازی بیشتر از بایرن صدرنشین سه امتیاز کمتر از این تیم دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها