کد خبر: 374358
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۵:۰۷:۵۹
| |

ملی‌پوش قایقرانی ایران:

کارمان برای کسب سهمیه المپیک بسیار دشوار است

ملی‌پوش قایقرانی ایران و دارنده مدال برنز جهان با اشاره به دشواری کسب سهمیه المپیک گفت: کار بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک داریم و باید خیلی تلاش کنیم اما با حمایت بیشتر دست‌یافتنی است.

کارمان برای کسب سهمیه المپیک بسیار دشوار است
کد خبر: 374358
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۵:۰۷:۵۹

اعتمادآنلاین| عادل مجللی ملی‌پوش قایقرانی ایران درباره تمرینات ملی‌پوشان در جزیره قشم اظهار داشت: به تازگی اردوی تیم ملی در قشم شروع شده و تمرینات‌مان را در این جزیره پیگیری می‌کنیم. برای اینکه بتوانیم در شرایط بهتری تمرین کنیم، نیاز بود در مناطق گرمسیر باشیم و این اتفاق هم افتاد. اینجا شرایط خوب است و در شرایط آب و هوایی مناسبی هستیم.

مجللی در پاسخ به این پرسش که در چند ماه باقی مانده تا انتخابی المپیک شرایط را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: کار بسیار دشواری داریم. شرایط مثل قبل نیست چرا که کشورهای آسیایی سرمایه گذاری فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند و در این سال‌ها پیشرفت کرده‌اند. آنها در یک سال گذشته در اروپا تمرین کرده‌اند و کاملا آماده‌اند. کار به شدت دشواری پیش رو داریم.

دارنده مدال برنز جهان درباره پیش‌بینی‌اش از انتخابی المپیک گفت: درباره انتخابی المپیک، نمی‌توان پیش‌بینی داشت. فقط باید در این مدت تمرکز داشته باشیم و تمرین کنیم. همه کشورهای آسیایی به دنبال سهمیه هستند. تنها کسی که مدال طلا بگیرد المپیکی خواهد شد. ما باید فقط و فقط در این چند ماه تمرین کنیم.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند و با انگیزه تمرین می‌کنند. فدراسیون در این مدت تلاش کرده تا برای تمام ملی‌پوشان شرایط خوبی را مهیا کند. رقابت‌های انتخابی المپیک در چند رشته پیش‌ روی فدراسیون است و کار واقعا سنگین شده و امیدوارم مسوولان نیز حمایتی ویژه از قایقرانی داشته‌ باشند.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی همچنین گفت: قایقرانی پتانسیل زیادی دارد، یک رشته پرمدال است و همیشه خودش را ثابت کرده است و نیاز به حمایت دارد. فدراسیون تلاش می‌کند، «علیرضا سهرابیان» رییس فدراسیون قایقرانی با تمام وجود خود را وقف کرده تا همه ملی‌پوشان و تیم‌های ملی با شرایطی مناسب کار کنند. به طور قطع در ماه‌های باقی مانده تا انتخابی المپیک باید حمایت‌ها بیشتر شود.

مجللی همچنین تاکید کرد: اکنون ما برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم. با حمایت می‌توانیم به سهمیه برسیم و بعد از آن برای حضوری موفق در المپیک تلاش خواهیم کرد. امیدوارم در این اردو 2 ماهه در قشم پیشرفت خوبی داشته باشیم و همه ورزشکاران به آمادگی مطلوبی برای انتخابی المپیک برسند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها