مسی برای بازی با اروگوئه به سرزمین‌های اشغالی می‌رود

کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی این تیم مقابل رقیب دیرینه‌اش در بازی دوستانه از آمادگی خود برای شرکت در دیگر بازی پیش روی آلبی‌سلسته خبر داد.

مسی برای بازی با اروگوئه به سرزمین‌های اشغالی می‌رود
کد خبر: 360805
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۰۹:۵۷:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ لیونل مسی شب گذشته (جمعه) تنها گل پیروزی یک بر صفر تیم ملی آرژانتین را مقابل برزیل در بازی دوستانه‌ای که در عربستان سعودی برگزار شد، به ثمر رساند. این اولین بازی مسی برای آلبی‌سلسته پس از سه ماه محرومیت به خاطر اتهام زدن به داوران رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای سال 2019 بود که بلافاصله تأثیرش را هم نشان داد چون مسبب پیروزی آرژانتینی‌ها مقابل رقیب دیرینه‌شان شد.

بازی بعدی تیم ملی آرژانتین هم یک دیدار دوستانه دیگر است که دوشنبه هفته جاری در شهر تل‌آویو مقابل اروگوئه برگزار می‌شود. با وجود درخواست‌هایی که از مسی برای عدم شرکت در این بازی برای حمایت از مردم فلسطین صورت گرفته است، او از آمادگی‌اش برای حضور در این بازی خبر داد.

مسی پس از بازی به خبرنگارانی که از او پرسیدند آیا مقابل اروگوئه هم به میدان خواهد رفت یا به بارسلونا برمی‌گردد، گفت: اگر سرمربی بخواهد من می‌توانم دوشنبه هم بازی کنم.

مسی در شب پیروزی تیم ملی آرژانتین مقابل برزیل در سوپرکلاسیکو، 90 دقیقه بازی کرد. او یک پنالتی هم از حریف گرفت که آلیسون سنگربان حریف آن را مهار کرد اما خودش در ریباند آن توانست سنگربان لیورپول را مغلوب کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها