کد خبر: 273957
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۶:۳۵:۰۰
| |

محمد احمدزاده، سرمربی ملوان بندرانزلی:

هر هفته با کامیون به شهری بار می‌برم/ من در ریکاوری تیم حضور ندارم

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: من هر هفته در تمرین ریکاوری تیم حضور ندارم چرا که مجبورم با کامیون به یکی از شهرهای ایران بار ببرم. الان هم پس از رسیدن به تهران باید به سرعت به انزلی برگردم تا به همراه تیم برای برگزاری بازی هفته پیش رو راهی شیراز شویم.

هر هفته با کامیون به شهری بار می‌برم/ من در ریکاوری تیم حضور ندارم
کد خبر: 273957
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۶:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد احمدزاده که از میانه‌های لیگ فعلی یک بار دیگر سکان فنی ملوانان را در دست گرفت، درباره مشکلات مالی تیم ملوان دسته اولی ملوان بندرانزلی، گفت: مشکلات مالی ما باید حل شود. این را همه می‌دانند که اگر بازیکن نتواند پولی بگیرد بعد از یک مدت اثرگذاری‌اش از بین می‌رود و این هم کاملاً طبیعی است. پیش از این از مالک باشگاه قول گرفتیم که 15 درصد از قرارداد معوقه را بگیرند. اگر تا قبل از تعطیلات و نوروز این اتفاق نیفتد واقعاً نمی‌دانم چه بلایی به سر تیم می‌آید.

وی ادامه داد: در صورتی که مالک بتواند این مقدار پول را که اصلاً هم رقم زیادی نیست را برساند می‌توانیم به آینده تیم خوشبین باشیم. به‌هرحال این پول فاکتور اصلی برای ادامه موفقیت ماست. باید شرایط همه بازیکنان را در نظر گرفت. منصفانه نیست بازیکنان با دست خالی وارد تعطیلات شوند. ما قرار گذاشته بودیم تا در دور برگشت بازی‌های لیگ به عنوان اول دست پیدا کنیم و تا الان هم همین طور شده است. این بازیکنان از جان مایه گذاشتند تا بتوانند روسفید شوند و مردم را خوشحال کنند اما در مقابل چه اتفاقی افتاده است؟ فقط حرف شنیده‌اند و وعده و وعید داده شده و تعدادی چک هم دست هرکدامشان است.

سرمربی ملوان بندر انزلی افزود: تاکنون چیزی در حد 70 درصد از بازی‌های لیگ برگزار شده است فکر می‌کنید چند درصد از پرداختی‌ها انجام شده است؟ مربیان تا الان توانستند 10 درصد و بازیکنان هم 30 درصد دریافتی داشته باشند. واقعاً باور کردنی است؟ بازیکنان با آن قراردادهای پایین تاکنون 30 درصد گرفتند و داریم به زمین و زمان می‌زنیم تا 15 درصد دیگر نیز دریافت کنند. واقعاً این انصاف است؟

به گفته وی، بازیکنان ما برای هواداران و انزلی چی ها، ایثار می‌کنند اما توجه به آنها در حد صفر است، صفر مطلق! نیمی از بازیکنان ما قرارداد 40 میلیونی دارند! با این رقم انصافاً در لیگ دو قرارداد می‌بندند!؟ این را مقایسه کنید با تیم‌هایی که ما در حال رقابت با آنها هستیم. نکته‌ای هم که به ذهنم می‌آید این است که تعدادی از بازیکنان همان 30 درصد را هم دریافت نکردند.

احمدزاده با بیان اینکه اینجا بازیکن را استثمار می‌کنند، تصریح کرد: به خدا این بازیکنان از جان مایه می‌گذارند و اگر کسی مالک باشگاه است باید بتواند آنها را در حد حداقل‌ها راضی کند. الان هشدار می‌دهم که تیم ما فعلاً شرایط خوبی دارد و با هر شرایطی که شده خودمان را بالا می‌کشیم اما آقایانی که مسئولیت دارند باید بیایند و به داد این بچه‌ها برسند چرا که بی پولی اوضاع را به هم می‌ریزد و به همین دلیل ممکن است اتفاقاتی رقم بخورد که در تاریخ ملوان فاجعه محسوب شود.

وی ادامه داد: خیلی دوست دارم بدانم اگر شخص دیگری جای من بود چه کار می‌کرد؟ اصلاً خود شما و یا هواداران ملوان، هر کسی جای من بود الان چه می‌کرد؟ من نه با کسی حرف می‌زنم و نه مصاحبه‌ای می‌کنم. ده هفته است که من به کنفرانسی نرفته‌ام و همیشه مازیار می‌رود. واقعاً نمی‌دانم چه بکنم و به همین دلیل واقعاً می‌خواهم بدانم بقیه جای من بودند چه می‌کردند؟ بقیه جای من بودند چه می‌کردند که این بچه‌ها دست خالی وارد تعطیلات عید نشوند!؟

او در پایان گفت‌وگو با بیان اینکه تا ساعتی دیگر انزلی را به مقصد تهران ترک خواهم کرد، اعلام کرد: من هر هفته در تمرین ریکاوری تیم حضور ندارم چرا که مجبورم با کامیون به یکی از شهرهای ایران بار ببرم. الان هم پس از رسیدن به تهران باید به سرعت به انزلی برگردم تا به همراه تیم برای برگزاری بازی هفته پیش رو راهی شیراز شویم.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها