کد خبر: 255663
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۰۹:۲۵:۰۰
| |

لیورپول ۵ - آرسنال یک

آتش بازی شاگردان کلوپ در آنفیلد

بازیکنان تیم لیورپول در ادامه هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه «آنفلید» توفانی به پا کرده و آرسنال را نابود کردند.

آتش بازی شاگردان کلوپ در آنفیلد
کد خبر: 255663
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۰۹:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان «یورگن کلوپ» در این دیدار تماشایی با نتیجه پنج بر یک تیم آرسنال را مغلوب و سه امتیاز حساس ترین دیدار هفته بیستم را به حساب خود واریز کردند.


« روبرترو فیرمینو» در دقایق 14 و 16 در جریان بازی و دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی، «سادیو مانه» در دقیقه 32 و «محمد صلاح» در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی بازیکنانی بودند که توپ را درون دروازه توپچی های لندن جای دادند و برتری پرگل تیم خود را برابر حریف رقم زدند.


این درحالی است که نخستین گل این دیدار را «نیلس» در دقیقه 11 برای تیم آرسنال به ثمر رساند اما با این گل تنها بخشی از شکست سنگین تیم خود را مقابل تیم اول شهر بندری لیورپول را جبران کرد.


در نیمه نخست بازی زیبا و جذاب دو تیم با سرعت بالایی آغاز شد و در یک ضد حمله برق آسا و برخلاف جریان بازی تیم آرسنال در دقیقه 11 با گلی که نیلس به ثمر رساند از لیورپول پیش افتاد.


بازیکنان لیورپول که دریافت این گل را باور نداشتند با دراختیار گرفتن مجدد توپ و میدان بازی را کنترل و تنها سه دقیقه بعد گل تساوی را درون دروازه توپچی های لندن جای دادند.


در این دقیقه فیرمینو مهاجم ملی پوش برزیلی لیورپول به دنبال اشتباه مدافعان آرسنال در محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شد و بازی را به تساوی کشاند.


دو دقیقه بعد این بازیکن یک بار دیگر از اشتباه مدافع میانی تیم آرسنال استفاده کرد و با توپ ربایی از مدافعان میانی این تیم و دریبل دو مدافع دیگر این تیم و خارج کردن آنان از جریان بازی با شوتی زیبا و دقیق دروازه آرسنال را برای دومین بار گشود.


اشتهای سیری ناپذیر بازیکنان تیم لیورپول ادامه یافت و بدنبال حرکات ترکیبی این تیم آنان یک بار دیگر به دروازه حریف نزدیک شد اما این بار مانه پاس عرضی صلاح را با یک بغل پای ساده درون دروازه آرسنال جای داد و اختلاف را به 2 گل افزایش داد.


در حالیکه همه در انتظار به صدا درآمدن سوت پایان نیمه نخست بودند، مدافع کناری آرسنال در محوطه جریمه برروی صلاح مرتکب خطا شد و داور به سود قرمزهای بندر لیورپول اعلام ضربه پنالتی کرد که صلاح آن را گل کرد.


نیمه دوم باز هم با شروع توفانی بازیکنان تیم لیورپول آغاز شد و آنان موقعیت هایی برای گلزنی یافتند اما با خوش اقبالی بازیکنان آرسنال این فرصت ها از دست رفت تا نتیجه تغییری نکند.


در این دقایق بازیکنان تیم آرسنال تنها به فکر ضد حمله بودند که البته در امر گلزنی ناموفق و نتوانستند دروازه «آلیسون بکر» سنگربان لیورپول را باز کنند.


در دقیقه 65 و به دنبال اعلام ضربه پنالتی به سود تیم لیورپول، فیرمینو این توپ را گل کرد.


در ادامه این دیدار مهیج و دیدنی بازیکنان دو تیم چندین بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفتند که این موقعیت ها با هوشیاری مدافعان و عکس العمل دروازه بان دو تیم از دست رفت.


تیم لیورپول با این برد 54 امتیازی شد و فاصله خود با تاتنهام تیم دوم جدول را به 9 امتیاز افزایش داد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها