کد خبر: 255315
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ۰۹:۵۶:۰۰
| |

مربی آرژانتین در انتظار بازگشت مسی به آلبی سلسته است

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین نسبت به بازگشت ستاره بارسلونا به آلبی سلسته خوش‌بین است.

مربی آرژانتین در انتظار بازگشت مسی به آلبی سلسته است
کد خبر: 255315
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ۰۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| بازگشت لیونل مسی به تیم ملی آرژانتین یک راز تبدیل شده است. کاپیتان آلبی سلسته در جام جهانی 2018 روسیه، پس از حذف مقابل فرانسه، برای تیم ملی بازی نکرده است. لیونل اسکالونی به عنوان سرمربی موقت آرژانتین انتخاب شد و در سه دعوت نخست خود مهاجم بارلسونا حضور نداشت. با این حال بازگشت مسی نسبت به گذشته نزدیک‌تر شده است.

در یک ویدئو که فدراسیون فوتبال آرژانتین منتشر کرد، اسکالونی در مورد موضوعات مختلفی صحبت و به وضعیت مسی نیز اشاره کرد. او گفت: نمی‌خواهم بگویم همیشه با هم صحبت می‌کنیم اما در ارتباط هستیم. در حال حاضر با او درباره حضورش در کوپا آمریکا 2019 صحبت می‌کنیم تا در این رقابت‌ها شرکت کند. برای ما این مضوع مهم است. هر سرمربی دوست دارد مسی را در اختیار داشته باشد. من نیز خیلی دوست دارم. مکالمه ما هنوز به پایان نرسیده است و امیدواریم به بهترین شکل ممکن پایان یابد. در این لحظه همه نسبت به این قضیه خوش‌بین هستیم.

از اسکالونی به خاطر بی تجربه بودن انتقاد می‌شود. سرمربی آرژانتینی اظهار کرد: این موضوع مرا اذیت نمی‌کند چون واقعیت است. هر مربی که وارد این حرفه می‌شود بی تجربه است و به مرور آن را به دست می‌آورد. برخی از آنها از تیم‌های پایه شروع می‌کنند بعضی دیگر نه. من فرصت داشتم در یک کادر فنی مهم قرار بگیرم. ابتدا در سویا این اتفاق رخ داد و سپس تیم ملی آرژانتین. این تجربه‌ای است که من دارم. برخی از مربی‌ها تجربیات بیشتری دارند و این قضیه آشکار است.

سرمربی آرژانتینی در ادامه افزود: خوشحالم چون به اهداف مورد نظرمان رسیدیم. توانستیم از بازیکنان زیادی در تیم ملی استفاده کنیم و شانس این را داشته باشیم برای یک موضوع مهم‌تر شش ماه تمرین و تلاش کنیم. یک مسابقات رسمی را پیش رو داریم که سختی خودش را دارد.

اسکالونی در پایان گفت: هدفمان این است به بهترین شکل ممکن به جام جهانی برسیم. در این مسیر کوپا آمه‌ریکا را پیش رو داریم، سپس دوباره باید در این رقابت‌ها شرکت کنیم و در نهایت بازی‌های مقدماتی جام جهانی را انجام خواهیم داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها