کد خبر: 252162
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

مهم‌ترین خبرهای ورزشی امروز ۲۶ آذرماه ۱۳۹۷

از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس تا ناراحتی کی‌روش از وزیر ورزش

صحبت‌های کی‌روش و بازیکنان تیم ملی، اعتصاب بازیکنان پرسپولیس، خصوصی‌سازی سرخابی‌های پایتخت و ... از جمله مهمترین خبرهای ورزشی دوشنبه 26 آذرماه بودند.

از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس تا ناراحتی کی‌روش از وزیر ورزش
کد خبر: 252162
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کی‌روش: بازیکنانم خواستار احترام هستند؛ وظیفه من به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این است که بگویم در چند ماه گذشته احترامی که شایسته تیم ملی است به آن داده نشده است؛ با کمال احترام و متاسفانه باید بگویم مخصوصا از طرف آقای وزیر. البته این مهم نیست و ما به این مساله عادت کرده‌ایم.

اعتصاب بازیکنان پرسپولیس؛ صبح امروز پنج بازیکن پرسپولیس به عنوان نماینده سایر بازیکنان در جلسه خصوصی با برانکو ایوانکوویچ شرکت کردند و نسبت به این مساله اعتراض خود را نشان دادند. در این جلسه بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند که به نشانه اعتراض به مشکلات مالی، فعلا تمرین نکنند. البته بعد از دیدار با سرپرست جدید پرسپولیس مشکل برطرف شد و اعتصاب بازیکنان پرسپولیس شکست.

خصوصی سازی سرخابی ها؛ رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره مصوبه هیات وزیران درباره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: تا دو ماه دیگر و نهایتا تا پایان سال قیمت‌گذاری این دو باشگاه انجام می‌شود.

تیم ملی امید می تواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند؛ سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است نسل فعلی حاضر در تیم امید تمامی مراحل و مدارج را به خوبی طی کرده و تیمی شایسته برای شکستن طلسم صعود به المپیک 2020 توکیو است.

آزمون در جمع 10 گلزن برتر لیگ روسیه؛ سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان از سوی یک رسانه روسی در جمع 10 گلزن برتر 5 فصل اخیر لیگ برتر فوتبال این کشور جای گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها