کد خبر: 164752
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۰ ۰۹:۱۰:۰۰
| |

زمزمه بازگشت خادم در آستانه برگزاری مجمع کشتی

دومین نشست مجمع فدراسیون کشتی در حالی ظهر امروز برگزار می شود که برخی از اهالی کشتی از احتمال بازگشت خادم و منتفی شدن استعفای او سخن می‌گویند.

زمزمه بازگشت خادم در آستانه برگزاری مجمع کشتی
کد خبر: 164752
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۰ ۰۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دومین نشست مجمع فدراسیون کشتی و آخرین تلاش اعضای مجمع برای بازگرداندن خادم و یا انتخاب سرپرست فدراسیون، راس ساعت 14 امروز دوشنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود. هر چند گفته می شود با توجه به نتایج نشست قبلی و همچنین اتفاقات اخیر بین وزارت ورزش و فدراسیون کشتی، امیدی به بازگشت خادم نیست، اما از روز گذشته زمزمه‌های بازگشت خادم قوت گرفته و برخی از نزدیکان وی از تصمیم غافلگیرکننده‌ای از سوی او خبر می دهند.

روز گذشته در محافل کشتی از احتمال انتصاب حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون و همچنین تلاش وزارت ورزش برای حضور گزینه خود به عنوان سکان دار فدراسیون کشتی صحبت هایی مطرح شد. احتمالاتی که با قطعیت استعفای خادم و عدم بازگشت او مطرح بود، اما از شب گذشته با توجه به اظهارات غیررسمی برخی نزدیکان خادم این طور برمی آید که هیچ بعید نیست رسول خادم دوباره وارد گود مدیریت شود.

آنچه مسلم است پرونده استعفای رئیس فدراسیون کشتی با محوریت بازگرداندن خادم و یا انتخاب سرپرست فدراسیون با برگزاری نشست مجمع امروز بسته و بخشی از ابهامات جماعت گوش‌شکسته برطرف خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها