کد خبر: 648792
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ۱۷:۲۴:۱۲
| |

دندانپزشکی در نجف آباد؛ معرفی کلینیک مهرگان

برای انتخاب یک دندانپزشکی خوب در نجف آباد باید چند نکته را مد نظر قرار دهید؛ اول مهارت و تجربه دندانپزشک، دوم امکانات و تجهیزات مطب، سوم استفاده از مواد با کیفیت، چهارم قیمت مناسب. با در نظر گرفتن این چهار نکته، می توان گفت کلینیک دندانپزشکی مهرگان نجف آباد، یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی نجف آباد است.

دندانپزشکی در نجف آباد؛ معرفی کلینیک مهرگان
کد خبر: 648792
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ۱۷:۲۴:۱۲

استفاده از کادر مجرب و بهترین دندانپزشکان نجف آباد باعث شده است که این کلینیک بین شهروندان نجف آبادی و شهر های اطراف محبوبیت زیادی داشته باشد. با وجود محبوبیت و شلوغی این مرکز، خدمات درمانی به خوبی و با سرعت انجام می شود. این کلینیک اولین و تنها مرکز شبانه روزی در غرب استان اصفهان است. در این مجموعه ی درمانی امکان پرداخت هزینه های درمان به صورت قسطی با شرایط مناسب برای بیماران فراهم شده است.

تمامی خدمات قبل، حین و پس از درمان به صورت یکجا در این مجموعه انجام می شود. بنابراین نیازی نیست مراجعه کنندگان برای گرفتن عکس رادیوگرافی یا خدمات جانبی دندانپزشکی بین مراکز مختلف سرگردان شوند. هم چنین کلینیک مهرگان با بیش از ۳۰ بیمه و سازمان مختلف قرارداد همکاری امضا کرده است؛ از این نظر مراجعه کنندگان به راحتی می توانند از بیمه های تکمیلی و درمانی خود استفاده کنند.

تمامی خدمات و امکانات این مجموعه در راستای رفاه حال بیماران فراهم شده است. افزون بر این کلینیک دندانپزشکی مهرگان با برگزاری دوره های آموزشی مراقبت دهان و دندان برای کودکان، سعی در پرورش نسل سالم و شادابی دارد و تلاش می کند وظایف اجتماعی خود را به بهترین نحو انجام دهد.

چرا کلینیک دندانپزشکی مهرگان انتخاب اول دندانپزشکی در نجف آباد است؟

دندانپزشکی مهرگان نجف آباد یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی نجف آباد است و محبوبیت زیادی بین شهروندان نجف آباد و شهر های اطراف آن دارد. این اعتماد و رضایت بدون دلیل نیست. مزیت های بی شمار این کلینیک باعث شده است تا بیماران از خدمات این مجموعه راضی باشند. برخی از مزیت های این کلینیک عبارت است:

  • اجرای طرح اقساطی برای پرداخت هزینه درمان دندانپزشکی
  • پوشش بیمه های مختلف و قرار داد با بیش از ۳۰ سازمان و ارگان مختلف
  • ارائه تمامی خدمات تخصصی دندانپزشکی برای درمان و زیبایی دندان
  • استفاده از تجهیزات عالی و به کارگیری مواد درجه یک
  • تیم های متخصص و مجرب در بخش های مختلف کلینیک
  • ارائه خدمات در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز و همه روز های هفته حتی روز های تعطیل و ساعات غیر اداری
  • مشاوره‌ی رایگان برای انتخاب بهترین روش درمان و زیبایی دندان
  • رعایت قوانین بهداشتی و ایمنی و پیگیری روند بهبودی بیمار
  • فضایی آرام و دلنشین برای راحتی و اطمینان بیماران

خدمات جامع دندانپزشکی در کلینیک مهرگان

یکی از دلایل انتخاب کلینیک دندانپزشکی مهرگان به عنوان بهترین دندانپزشکی نجف اباد این است که این کلینیک مجموعه ی کاملی از خدمات درمانی و زیبایی را در یک مجموعه ارائه می دهد. برخی از این خدمات تخصصی و همه جانبه کلینیک دندانپزشکی مهرگان به شرح زیر است:

  • ترمیم و زیبایی: یکی از ملاک های خوشحالی و رضایت خاطر افراد دندان های زیباست. دندانپزشکی مهرگان نجف آباد با ارائه خدماتی چون کامپوزیت، لمینت و بلیچینگ دندان های مراجعین را زیباتر می کند. این خدمات باعث می شود، دندان ها رنگ و شکل بهتری داشته باشند.
  • دندانپزشکی کودکان: دندان های شیری و دائمی کودکان نقش مهمی در سلامت آن ها دارند. کلینیک دندانپزشکی مهرگان نجف آباد متخصصین با تجربه ای در زمینه دندانپزشکی کودکان دارد. خدماتی که در این بخش به کودکان ارائه می شود شامل درمان های اورژانسی، عصب کشی دندان های کودکان، ارتودنسی پیشگیری و روکش دندان های شیری است.
  • کانال ریشه: یکی از دلایل درد دندان ها، عفونت آن هاست. درمان این عفونت با کانال ریشه انجام می شود. کلینیک دندانپزشکی مهرگان آماده انجام این خدمت برای بیماران است.
  • پروتز: انواع مختلف پروتز از جمله ثابت و متحرک در کلینیک دندانپزشکی مهرگان به بیماران ارائه می شود. هم چنین ساخت روکش های ایمپلنت در این مجموعه زیر نظر متخصصان کارآزموده انجام می شود.
  • جراحی: یکی از روش های درمانی مشکلات دهان و دندان جراحی است. کلینیک دندانپزشکی مهرگان نجف آباد جراحی های مختلف مانند اپیکو، جراحی دندان عقل یا جراحی برای کاشت پایه ایمپلنت را انجام می دهد.
  • ارتودنسی: ناهماهنگی و عدم تراز بندی صحیح دندان ها مشکلات زیادی را برای بیمار ایجاد می کند. ارتودنسی درمانی است که علاوه بر صاف کردن دندان ها باعث زیبایی آن ها نیز می شود. کلینیک دندانپزشکی مهرگان خدمات ارتودنسی ثابت برای هر دو فک یا یکی از فک ها را ارائه می دهد. همچنین اگر بیمار نیاز به ارتودنسی متحرک داشته باشد، این کار توسط متخصص ارتودنتیست این مجموعه انجام می شود.

کادر مجرب و کارآزموده کلینیک دندانپزشکی مهرگان

کلینیک دندانپزشکی مهرگان نجف آباد تیمی از بهترین دندانپزشکان و متخصصان را گرد هم آورده است. کادر درمانی این مجموعه شامل دندانپزشکان، متخصصین ترمیم و زیبایی، متخصص ارتودنتیست، جراح، پرستاران، دستیاران و تکنسین های دندانپزشکی هستند. از جمله بهترین دندانپزشکان نجف آباد که در کلینیک مهرگان مشغول خدمت رسانی هستند می توان به دکتر محمد نصر، دکتر عابدینی، دکتر ایزدی، دکتر محمد حسین منوچهری، دکتر نوید یراقی، دکتر علی عیدی و دکتر احسان نجفی پور اشاره کرد.

تمامی اعضای این کادر مدارک تحصیلی و پروانه اشتغال به کار در حیطه تخصصی خود را دارا هستند. همچنین مجموعه دندانپزشکان و تکنسین های آن ها باید در دوره های اموزشی مختلفی که برای بروز رسانی دانش و مهارت آن ها برگزار می شود، شرکت کنند. آن ها باید سطح توانایی و مهارت خود در درمان بیماران را همواره در بالاترین سطح ممکن نگه دارند.

خدمات دندانپزشکی اقساطی برای رفاه مراجعین

یکی از نگرانی های بیماران و خانواده ها هزینه های بالای خدمات دندانپزشکی است. در چنین شرایطی ممکن است بیمار درمان خود را عقب بیندازد. اما این کار در آینده هزینه و طول درمان را بیشتر می کند. کلینیک دندانپزشکی مهرگان نجف آباد برای این مشکل راه حل پرداخت اقساطی را برای بیماران خود ارائه کرده است. مراجعه کنندگان به کلینیک مهرگان می توانند از خدمات متنوع و جامع این مجموعه استفاده کنند و هزینه های درمان را در چند مرحله و به صورت اقساط پرداخت کنند. طرح اقساطی خدمات دندانپزشکی نگرانی های بیمارانی را که بودجه کافی ندارند، برطرف می کند. برای دریافت خدمات دندانپزشکی اقساطی در نجف آباد می توانید به اینجا مراجعه کنید.

خدمات شبانه روزی

درد دندان در نیمه شب، می تواند آزاردهنده باشد؛ در چنین موقعیتی یافتن یک کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی، نعمت بزرگی محسوب می شود. کلینیک دندانپزشکی مهرگان اولین و تنها مرکز شبانه روزی در غرب استان اصفهان است که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان نجف آباد و شهرهای اطراف است. این کلینیک با برخورداری از تجهیزات مدرن و همچنین داشتن متخصصین با تجربه، خدمات دندانپزشکی با کیفیتی ارائه می دهد.

این مجموعه ی درمانی در روز های تعطیل نیز آماده پاسخگویی به مراجعین خود است. شبانه روزی بودن کلینیک مهرگان دسترسی بیماران به خدمات اورژانس درمانی را ساده تر کرده است. همچنین ساعت کاری وسیع این کلینیک خدمت رسانی به افرادی که در روز مشغول به کار هستند و نمی توانند به دندانپزشکی مراجعه کنند را راحت تر کرده است.

تجهیزات مدرن و به روز

کلینیک دندانپزشکی مهرگان از ابتدای تاسیس، ماموریت خود را بهبود و ارتقای خدمات درمانی در حوزه سلامت دهان و دندان قرار داده است. مدیران این مجموعه همواره بر تعهد خود به ماموریت این کلینیک پایبند بوده اند. از همین رو کلینیک دندانپزشکی مهرگان همیشه از تجهیزات مدرن و فناوری های پیشرفته برخوردار بوده است. در این کلینیک درمان بیماران با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می شود. همچنین مواد و محصولات با کیفیت و دارای استانداردهای بالا در اختیار دندانپزشکان برای درمان بیماران قرار گرفته است. افزون بر این موارد دندانپزشکان این مجموعه ملزم هستند دانش و مهارت خود را مرتبا به روز کنند و از پیشرفت های حوزه کاری خود آگاه باشند.

در مجموع باید گفت کلینیک دندانپزشکی مهرگان خدمات دندانپزشکی در نجف آباد را با کیفیت مناسب و با شرایط پرداختی اقساطی آسان ارائه می دهد و همواره از بهترین گزینه های دندانپزشکی در نجف آباد بوده است. شماره تلفن کلینیک دندانپزشکی مهرگان نجف آباد ۰۳۱۴۲۶۴۹۱۵۱ الی ۳ است که همه روزه می توانید از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با کلینیک تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها