کد خبر: 644934
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۱۵:۲۶:۵۷
| |

شیبابا کروسان داد!

کروسان، شیرینی جذاب فرانسوی با بافتی هزارلایه، یکی از پرطرفداراترین شیرینی‌ها در جهان است. شیرینی‌ای که می‌تواند مثل یک میان وعده عمل کند. حالا شیبابا همین شیرینی را با طعمی جذاب تولید می‌کند.

شیبابا کروسان داد!
کد خبر: 644934
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۱۵:۲۶:۵۷

شیبابا کروسان داد! حق دارید تعجب کنید چون از سن کم، من و شما شیبابا را با دسرها و ژله‌های منحصربه فردش می‌شناسیم و مدام با طعم‌های مختلف آن، سرگرم شدیم. اما باید بدانید این روزها آنقدر جایش را با کروسان منحصربه‌فردش باز کرده که همه به دنبال کروسان شیبابا هستند!

چرا افراد باید کروسان شیبابا را انتخاب کنند؟

  • داشتن بافت تازه

یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب افراد، بافت تازه کروسان شیباباست. یکی از مهمترین دلایل این امر، تخمیری بودن این کروسان هزارلایه است که سرشار از پروتئین و اسیدهای آمینه و ویتامین‌هاست، چیزی که در کیک‌ها و کلوچه‌ها و به‌طور کل محصولات هم رده موجود در بازار یافت نمی‌شود.

  • هزارلایه بودن

دیگر ویژگی جذاب برای مخاطبان این کروسان آن است که شیبابا محصولی را به بازار عرضه کرده که هم‌ردیف شیرینی اصیل آن یعنی کروسان فرانسوی‌ست. نانی هزارلایه که عضوی جدانشدنی از زندگی افراد در بسیاری از نقاط دنیا محسوب می‌شود.

  • تنوع در مغزی

عموما کروسان را با مغزی شکلاتی می‌شناسند اما کروسان شیبابا در مغزهای متنوع وارد بازار شده است و سبب می‌شود مخاطب با سلایق گوناگون، مزه مغز مورد نظر را انتخاب کند. این مغزی‌ها عبارتند از:

  • کروسان با مغزی شکلات

  • کروسان با مغزی آلبالو

  • کروسان با مغزی شکلات فندقی

  • مواد اولیه مرغوب

حتما می‌دانید که بهره‌گیری از مواد اولیه مرغوب تا چه اندازه می‌تواند کیفیت محصول نهایی را افزایش دهد. شیبابا با استفاده از مواد اولیه مرغوب در تلاش است محصولی با‌کیفیت و خوشمزه را به مصرف‌کنندگان خود ارائه کند. به‌طوری که کیفیت محصولات صادراتی‌اش دقیقا مثل کیفیت محصولاتی‌ست که در بازار داخلی عرضه می‌شود.

یک میان وعده سالم به نام کروسان شیبابا

یکی از ویژگی‌های مثبت کروسان شیبابا این است که به دلیل استفاده از غلات تازه در تهیه‌اش، می‌تواند به‌عنوان یک میان وعده باکیفیت و البته سیرکننده مورد توجه قرار گیرد. از خوراکی مدرسه گرفته تا میان وعده کارمندان و شاغلان که هم کیفیت لازم را دارد و هم می‌تواند تا رسیدن افراد به وعده اصلی غذایی، آنها را سیر نگه دارد. در ادامه کالری این محصول را برایتان شرح می‌دهیم تا بتوانید آن را در برنامه روزانه غذایی خود بگنجانید.

کروسان با مغز فندق

50 گرم

194 کیلوکالری

انرژی در هر 100 گرم: 388.5

کروسان با مغزی شکلات

50 گرم

206 کیلوکالری

انرژی در هر 100 گرم: 412.4

کروسان با مغز آلبالو

50 گرم

190کیلوکالری

انرژی در هر 100 گرم: 380.3

در نهایت باید بگوییم، کروسان شیبابا به دلیل سلامت مواد اولیه و تنوع در طعم می‌تواند یک میان وعده سالم و انرژی بخش برای شما باشد و انرژی لازم برای فعالیت‌های روزمره را برایتان فراهم کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها