کد خبر: 636894
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۵۶:۱۰
| |

هتل کوثر تهران را بیشتر بشناسید

تهران پایتخت و مرکز اصلی تجاری، صنعتی و فرهنگی کشورمان، از پررفت‌وآمدترین شهرها است که روزانه مسافران زیادی به دلایل گوناگونی به این شهر بزرگ سفر می‌کنند.

هتل کوثر تهران را بیشتر بشناسید
کد خبر: 636894
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۵۶:۱۰

تهران به‌عنوان پایتخت کشور، دارای هتل و اقامتگاه‌های متنوعی است، از هتل‌های لوکس 5 ستاره گرفته تا هتل‎های معمولی ارزان‌قیمت و همین موضوع باعث شده، انتخاب محل اقامت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران باشد. یکی از بهترین هتل‌های تهران از دیدگاه مسافران، هتل کوثر تهران است.

فرقی ندارد هدفتان از سفر به تهران، تفریح و گشت‌وگذار است یا انجام امور اداری، درهرصورت هتل کوثر 4 ستاره کوثر با امکانات و موقعیت مکانی مناسب گزینه خوبی برای اقامت در تهران خواهد بود. در ادامه می‌خواهیم با هتل کوثر تهران بیشتر آشنا شویم.

معرفی هتل کوثر تهران

هتل کوثر تهران از هتل‌های باسابقه و قدیمی تهران است که از سال 1342 در 5 طبقه فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون شاید تصورتان از هتل کوثر، هتلی با ظاهر قدیمی و امکانات فرسوده باشد. این تصور کاملاً اشتباه است، چراکه هتل کوثر آخرین بار در سال 1396 به‌منظور افزایش کیفیت خدمات و نوسازی تجهیزات مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است؛ پس نگران قدیمی بودن هتل نباشید.

پس از ورود به محوطه هتل کوثر اولین چیزی توجه مسافران را به خود جلب می‌کند، معماری جذاب نیمه سنتی هتل است که هنرهای به کار رفته در آن نقاشی، گچبری، آیینه‌کاری و...  است که هنر و معماری اصیل ایرانی را به رخ می‌کشد.

از معماری و فضای زیبای هتل کوثر تهران که بگذریم، این هتل 4 ستاره با ارائه خدمات و امکانات بی‌نظیر، توانسته رضایت‌بخش مسافران باشد و اقامت راحتی را برای آن‌ها رقم بزند.

هتل کوثر، از هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان

هتل پارسیان کوثر که به هتل کوثر شهرت دارد از زیرمجموعه‌های شرکت هتلداری پارسیان است. اگر زیاد اهل سفر باشید، احتمالاً نام هتل‌های پارسیان را شنیده‌اید. این شرکت از فعال‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه‌های هتلداری کشور است که هتل‌های لوکس و مجلل آن در اغلب شهرهای بزرگ کشورمان دیده می‌شود.

یکی از ویژگی‌های هتل‌های پارسیان، ارائه خدمات استاندارد در سطح بین‌المللی است پس با رزرو هتل‌های پارسیان در سراسر کشور نگران کیفیت هتل نباشید، چراکه این هتل‌ها از اعتبار بهترین شرکت هتلداری ایران بهره‌مند هستند.

معرفی واحدهای اقامتی هتل کوثر

هتل کوثر، در 5 طبقه حدود 100 باب واحد اقامتی شیک و تمیز را در خود جای‌داده است که هرکدام ضمن فضای شیک و مجهز دارای ظرفیت متفاوتی هستند. در ادامه به معرفی واحدهای اقامتی هتل کوثر تهران خواهیم پرداخت.

اتاق‌های یک‌تخته

اگر به‌صورت انفرادی قصد اقامت در هتل کوثر دارید، اتاق‌های یک‌تخته این هتل گزینه مناسبی برای اقامت خواهد بود. این واحدهای اقامتی ارزان‌ترین واحدهای اقامتی هتل کوثر هستند که تنها امکان اقامت یک مهمان در آن وجود دارد و سرویس نفر اضافه، شامل این اتاق‎ها نیست.

اتاق‌های دوتخته اقتصادی

اتاق‌های دوتخته اقتصادی همان‌طور که از نامش پیداست، واحدهای اقامتی مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که در طبقات قدیمی هتل کوثر واقع‌شده‌اند. این واحدهای اقامتی به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که امکان اقامت 2 مهمان بزرگ‌سال و 1 خردسال فراهم می‌کند.

اتاق‌های دوتخته

واحدهای اقامتی دوتخته معمولی هتل کوثر، اتاق‌های شیک و نوسازی هستند که در فضایی 20 متری اقامت راحت و آرامی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. این اتاق‌ها به‌صورت دو تخت یک‌نفره یا یک تخت دونفره قابل رزرو هستند. در نظر داشته باشید، سرویس نفر اضافه در این واحد اقامتی به‌صورت تخت تاشو است.

اتاق‌های VIP

اگر به دنبال اقامتی متفاوت و خاطره‌انگیز در هتل کوثر هستید، اتاق‌های ویژه(VIP) بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این واحدهای اقامتی بازسازی‌شده از طراحی و دکوراسیون شیک و مجللی برخوردار هستند. امکان اقامت 2 بزرگ‌سال ، 1 خردسال و همچنین 1 سرویس اضافه در اتاق‌های ویژه هتل کوثر وجود دارد.

سوئیت آپارتمان دوخوابه

سوئیت آپارتمان‌های هتل کوثر، بزرگ‌ترین و دل‌بازترین واحدهای اقامتی این هتل است که دارای یک نشیمن و دو اتاق‌خواب است. این واحد اقامتی دارای ظرفیت 3 مهمان بزرگ‌سال، 1 خردسال و 1 سرویس نفر اضافه است.

امکانات واحدهای اقامتی هتل کوثر

همه واحدهای اقامتی کوثر از خدمات و امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند و بدون شک مسافران با رزرو این هتل اقامت راحتی را تجربه خواهند کرد. هتل کوثر خدمات و امکاناتی را همچون تلویزیون، یخچال، میز کار، کمد لباس، صبحانه، روم سرویس، صندوق امانات، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و... در واحدهای اقامتی فراهم کرده است.

امکانات عمومی هتل کوثر

همان‌طور که می‌دانید، هتل 4 ستاره کوثر از بهترین هتل های تهران محسوب می‌شود؛ یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده این هتل موردتوجه مسافران قرار بگیرد، امکانات بی‌نظیر هتل پارسیان کوثر است.

اگر با ماشین شخصی به تهران سفرکرده‌اید، با رزرو هتل کوثر تهران دیگر لازم نیست نگران جای پارک خودرو باشید؛ چراکه این هتل دارای پارکینگ خصوصی در محدوده اقامتگاه است.

همیشه از هتل کوثر به‌عنوان اقامتگاهی درجه‌یک یاد می‌شود درصورتی‌که این هتل با سالن‌های گوناگون، میزبانی بی‌نظیری برای جلسات کاری، همایش‌، کنفرانس و... است. سالن‌های هتل کوثر علاوه بر فضای شیک، از امکانات صوتی و تصویری پیشرفته‌ای برخوردار هستند.

از دیگر امکانات عمومی هتل کوثر می‌توان به فروشگاه صنایع‌دستی، نمازخانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، اینترنت، خشک‌شویی، کافی‌نت و... اشاره کرد.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل کوثر

هتل کوثر تهران برای رفاه حال مهمانانش امکانات ورزشی و تفریحی مناسبی را فراهم کرده است و مسافران مقیم هتل می‌توانند در طول اقامتشان از این امکانات ورزشی و تفریحی بهره‌مند شوند. مجموعه آبی هتل کوثر را می‌توان بهترین امکانات تفریحی این هتل در نظر گرفت. این مجموعه آبی شامل استخر، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی و حوضچه آب سرد است.

اگر یک روز شلوغ و خسته‌کننده‌ را سپری کردید، توصیه می‌شود به مجموعه آبی هتل کوثر بروید و با کمی آب‌تنی، آرامش را به خود هدیه دهید.

معرفی رستوران‌های هتل کوثر

مسافرانی که هتل کوثر تهران را برای اقامت در تهران انتخاب می‌کنند با وعده صبحانه رایگان پذیرایی می‌شوند اما دیگر وعده‌های غذایی بر عهده خود مهمانان است. البته لازم نیست برای صرف غذا از هتل خارج شوید و به دنبال رستوران باکیفیت بگردید، چراکه در هتل کوثر دو رستوران شیک و با غذاهای عالی وجود دارد که پاسخگوی هر ذائقه غذایی خواهد بود.

رستوران زند

اگر طرفدار غذاهای ایرانی یا فرنگی یا حتی دریایی هستید، رستوران زند هتل کوثر واقع در طبقه همکف، در فضایی شیک و دل‌نشین پذیرای شما خواهد بود. غذاهای این رستوران به‌قدری هوس برانگیز است که حتی اگر گرسنه هم نباشید، عطر غذا شما را به هوس می‌اندازد؛ همچنین خیالتان بابت کیفیت غذا راحت باشد زیرا غذاهای رستوران زند، توسط بهترین آشپزها طبخ می‌شود.

رستوران سنتی دلشدگان

رستوران سنتی دلشدگان با طراحی و معماری سنتی اصیل، این امکان را به مهمانان می‌دهد که در مکانی به سبک عمارت صفوی غذایشان را نوش جان کنند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایران با طعم فوق‌العاده سرو می‌شود. بدون شک صرف غذا در رستوران سنتی دلشدگان هتل کوثر، تجربه متفاوتی خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل کوثر

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده هتل کوثر انتخاب بسیاری از مسافران باشد، موقعیت مکانی مناسب هتل است. هتل کوثر در محدوده میدان ولیعصر تهران واقع‌شده است و مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند به سایر جاذبه‌های شهر و مراکز مهم تهران دسترسی آسانی خواهند داشت.

مسافران مقیم هتل کوثر به‌وسیله وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس، مترو و تاکسی می‌توانند به‌دوراز ترافیک در سطح شهر تردد کنند.

فاصله هتل تا ایستگاه مترو: 5 دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا تئاتر شهر: 7 دقیقه رانندگی

فاصله هتل تا دانشگاه صنعتی امیرکبیر: 7 دقیقه رانندگی

فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد: 20 دقیقه رانندگی

جمع‌بندی

هتل کوثر تهران به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره تهران شناخته می‌شود. خدمات و امکانات رفاهی عالی، به همراه موقعیت مکانی مناسب باعث شده این هتل همواره موردتوجه گردشگران قرار بگیرد. پس اگر در سفر به تهران، به دنبال اقامتگاهی عالی با دسترسی مناسب هستید، هتل کوثر گزینه مناسبی خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها