کد خبر: 614306
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۱۸:۴۵:۵۲
| |

آموزش طراحی سایت در تبریز

آموزش طراحی سایت در تبریز، از صفر تا صد به آموزش انواع زبان های کد نویسی برای طراحی سایت مانند HTML، CSS،Java Script و... می‌پردازد.

آموزش طراحی سایت در تبریز
کد خبر: 614306
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۱۸:۴۵:۵۲

وبسایت ها با هدف طراحی و توسعه صفحات وب برای اشخاص، کسب و کارها، سازمان‌ها و... پیش می‌روند. در دوره آموزش طراحی سایت در تبریز، طراحی سایت توسط وردپرس آموزش داده می‌شود.

طراحی وب چیست؟

شغل طراحی وب شامل طراحی و توسعه وب سایت ها و کارکردهای تحت وب است. این کار توسط طراحان وب و توسعه دهندگان انجام می شود و شامل طراحی رابط کاربری، طراحی صفحات وب، پیاده سازی وب سایت، برنامه نویسی سمت سرور و دیگر فعالیت های مرتبط با توسعه وب سایت می شود.

دوره طراحی سایت در تبریز

در دوره طراحی سایت در تبریز از صفر به یادگیری تمام مهارت‌هایی که برای طراحی و کدنویسی سایت نیاز دارید می‌پردازید و به صورت قدم به قدم با پروژه‌های واقعی کار می‌کنید تا بتوانید مسیر کسب درآمد از طراحی و کدنویسی سایت را یاد بگیرید.

همچنین مهارت‌های پردرآمد دیگری نظیر آموزش تعمیرات موبایل در تبریز و آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز نیز در کنار طراحی سایت، در با سابقه‌ترین آموزشگاه فنی و حرفه‌ای تبریز آموزش داده می‌شود.

شما علاوه بر یادگیری مهارت‌های کدنویسی با ورودپرس،  طراحی سایت توسط این ابزار را هم فرا می‌گیرید و همچنین کاربرد این ابزار در سئو و بارگزاری محتوا و فروش و ... را هم آموزش می‌بینید.

در طول دوره علاوه بر یادگیری مهارت های کد نویسی، با آموزش وردپرس در تبریز هم برای طراحی سایت با ابزار وردپرس آشنا خواهید شد.

سرفصل‌های دوره طراحی سایت در تبریز

سرفصل‌ها عبارت‌اند از:

UI با نرم افزار AdobeXD

زبان HTML

زبان CSS

فریمورک JavaScript

زبان JQuery

فریمورک BootStrap

وردپرس

اصول سئو

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره تعمیرات موبایل در تبریز می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا به وبسایت ما سر بزنید.

09306301632 و یا 0413347083

مدرک طراحی سایت در تبریز

پس از دوره طراحی سایت در تبریز، یک آزمون از سمت سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود که کارآموزان می‌توانند با شرکت در این آزمون و پس از قبولی، مدرک بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت کنند که برای پیدا کردن شغل بسیار کاربردی است.

پشتیبانی دوره طراحی سایت

در بسیاری از موارد کسانی که می‌خواهند با یک پروژه کاری شروع به کار کنند، ممکن است در مرحله اول استرس شروع کار را داشته باشند و یا در مراحلی از کار با مشکلات جزئی مواجه شوند که باعث نگرانی آن ها در تحویل پروژه شود.

در این صورت پشتیبانی دوره طراحی سایت در تبریز به کمک شما می‌آید تا بدون نگرانی بتوانید وارد بازار کار شوید.

تخصص های مختلفی در طراحی وب وجود دارد، از جمله:

طراح وب: کسی که برای ایجاد یک طرح بصری مناسب برای صفحات وب کار می کند.

توسعه دهنده وب: کسی که به کدنویسی و توسعه صفحات وب به منظور کاربرد آن می پردازد.

بازاریابی وب: کسی که به منظور بالا بردن رتبه وبسایت در موتورهای جستجو، ایجاد تبلیغات اینترنتی و بهینه سازی وبسایت برای سئو فعالیت می کند.

طراح دیتابیس: کسی که با استفاده از ابزارهایی مانند SQL طرح های بانک اطلاعاتی و رابط های برنامه نویسی پایگاه داده مرتبط برای وبسایت ایجاد می کند.

توسعه دهنده فرانت اند: کسی که برای تولید و توسعه صفحات وب مناسب برای تجربه کاربری استاندارد و خوب در سمت کاربر تلاش می‌کند.

توسعه دهنده پشتیبانی سرور: کسی که به تنظیم، پشتیبانی و بهینه سازی سرور برای ارائه سرویس های وب کمک می‌کند.

طراحی وب به عنوان یک شغل جذاب و نو ظهور در دنیای دیجیتال، باتوجه به رشد روز افزون تکنولوژی و نیاز به حضور تمام کسب و کارها و سازمان‌ها در دنیای اینترنت، به شدت در بین افراد جویای کار محبوب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره تعمیرات موبایل در تبریز می‌توانید تماس بگیرید و یا به وبسایت ما سر بزنید.

09306301632 و یا 0413347083

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

تعمیرات لوازم خانگی به علت رونق همیشگی این شغل، دائما درآمد رو به افزایشی دارد. با پیدایش ابزارهای جدید تکنولوژی برای آسان‌تر کردن کارهای روزمره، نیاز به تکنسین های تعمیر و نگهداری این لوازم هم روز به روز بیشتر می‌شود.

حرفه‌ای بودن تعمیرکار لوازم خانگی اهمیت زیادی از لحاظ صرفه‌جویی در زمان، کارایی صحیح دستگاه و ذخیره هزینه‌ها دارد.

دوره تعمیرات لوازم خانگی در تبریز، با آموزش اصولی و از پایه به آموزش تعمیرات لوازم خانگی پر استفاده مانند لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر می‌پردازد.

این دوره بدون پیشنیاز برگزار میشود، به طوری که از ابتدا به آموزش مباحث الکترونیکی لازم مانند انواع قطعات، روش‌های اندازه گیری الکتریکی، عیب یابی قطعات الکترونیکی و... می‌پردازد.

کسب درآمد از تعمیرات لوازم خانگی

کسب درآمد از تعمیرات لوازم خانگی، می تواند به عنوان یک کسب و کار پرسود در نظر گرفته شود، زیرا بسیاری از مردم به تعمیر و بازسازی لوازم خانگی برای برطرف کردن مشکلات کوچک، نگهداری و یا تعویض قطعات لازم نیاز دارند.

به روش های مختلفی می‌توان از این شغل کسب درآمد کرد. برای مثال می‌توانید یک مغازه مستقل برای خود راه اندازی کنید و به ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی به دیگران بپردازید. در این حالت هیچگونه محدودیتی برای درآمدتان نمی‌توان در نظر گرفت و بستگی به فعالیت خودتان دارد.

همچنین می‌توانید در مجموعه‌های دولتی و یا خصوصی استخدام شود و یک حقوق ثابتی را دریافت کنید.

مهم‌ترین عامل برای کسب درآمد از این حوزه، دیدن آموزش اصولی و تخصصی است. اگر شخص بتواند به نیاز کاربران در تعمیر انواع برند لوازم خانگی در زمان مناسب پاسخ دهد، می‌تواند با دانستن کمی علم بازاریابی و افزایش ارتباطات خود، درآمد خود را افزایش دهد.

مدرک دوره تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

از آنجایی که در بسیاری از مشاغل برای استخدام شدن یا جلب اعتماد کارفرما، نیاز به مدرک ضروری است، در آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز، پس از اتمام دوره می‌توانید مدرک خود را که اعتبار بین المللی دارد، از سمت سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت کنید.

این مدرک در پروسه استخدام و یا راه اندازی کسب و کار کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

سرفصل‌های دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

  • آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی در تبریز

    آموز شناخت اجزای تشکیل دهنده ماشین لباسشویی

    آموزش شناخت اجزای الکتریکی ماشین لباسشویی تمام الکترونیک

    آموزش تعویض کلیدهای لباسشویی

    آموزش تعویض المنت ماشین لباسشویی

    آموزش تعمیر قفل مغناطیسی در

    آموزش شناخت میکروسویچ لباسشویی

    عیب یابی ترموستات و هیتروستات لباسشویی

    تعمیر و تعویض پلاتین‌های تایمر لباسشویی

    آموزش عملکرد شیر الکتریکی ماشین لباسشویی

  •  آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

    آموزش نحوه کارکرد ماشین ظرفشویی

    آشنایی با قطعات تشکیل دهنده ماشین ظرفشویی

    رفع ایرادات نشتی‌های دستگاه

    تعمیر مخزن دستگاه و هیتر آن

    رفع عیوب مربوط به سنسور‌های دستگاه

    آشنایی با تعمیر شیلنگ‌های ورودی و خروجی

    آموزش تعمیر شیرهای برقی ظرفشویی

    عیب‌یابی میکروسوییچ ماشین ظرفشویی

    آموزش تعمیر قسمت تخلیه ماشین ظرفشویی

  •  آموزش تعمیر یخچال و فریز

آموزش تشخیص و شناخت مکانیزم کار یخچال و فریزر

آشنایی با موتور و کمپروسور ها

آموزش عیب‌یابی و تعمیر عیوب آن

آموزش عیب‌یابی ترموستات، رله و تعمیر و تعویض آن

آشنایی با سیستم سرماساز و بررسی عیبو عدم تولید سرما

آموزش برطرف کردن عدم استارت موتور

آموزش عیب یابی رادیاتور خنک کننده

آشنایی با لوله مویی و عیب یابی و تعمیر آن

آشنایی با انواع قطعهات الکترونیکی و تعمیر و تعویض ان

تشخیص و عیب‌یابی سیستم دیفراست

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره و ثبت نام می‌توانید تماس بگیرید و یا به وبسایت ما سر بزنید. 09306301632 ویا 04133347083

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

بازار پر طرفدار و پر رقابت تعمیرات موبایل، باعث شده تا افراد زیادی به این سمت روی بیاورند. اما اگر در این بازار نتوانید به درستی به نیاز مشتریان پاسخ دهید و با جزئیات و دقیق تعمیرات را انجام دهید، ممکن است سهم بزرگی از این بازار را از دست دهید و رقبا از شما جلو بزنند.

اما لازمه ارائه خدمات با کیفیت در حوزه تعمیرات موبایل چیست؟

یادگیری اصولی و جامع و کامل تعمیرات موبایل شامل نرم افزار و سخت افزار، لازمه پیشی گرفتن از رقبا است. ما در دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، از صفر و بدون پیشنیاز و به صورت عملی در مجهز ترین کارگاه‌ها به آموزش تعمیرات موبایل می‌پردازیم.

سخت افزار یا نرم افزار؟

دوره تعمیرات موبایل در تبریز هم شامل نرم افزار و هم سخت افزار است که به صورت کامل در طول دوره به هر دوی سرفصل‌ها پرداخته می‌شود.

مدرک دوره تعمیرات موبایل در تبریز

دوره تعمیرات موبایل در تبریز دارای مدرک بین المللی از سمت فنی و حرفه‌ای است که می‌توانید با گرفتن این مدرک در کنار یادگیری اصولی این مهارت کاربردی، به راحتی استخدام شوید و یا کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره تعمیرات موبایل در تبریز می‌توانید تماس بگیرید و یا به وبسایت ما سر بزنید.

09306301632 و یا 0413347083

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها