کد خبر: 478065
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۳:۵۸:۰۰
| |

طراحی سایت فروشگاهی با هزینه مقرون به صرفه

سیاری از کسانی که به دنبال سایت تخصصی برای کسب و کار خود هستند، به دلیل گران بودن هزینه طراحی سایت فروشگاهی از این کار منصرف شده و به سراغ آن نمی روند. مشکل اینجاست که اغلب مشتریان فریب برندهای پرآوازه را خورده و به دنبال شرکت های دیگر برای طراحی سایت فروشگاهی نمی روند.

طراحی سایت فروشگاهی با هزینه مقرون به صرفه
کد خبر: 478065
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۳:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بسیاری از کسانی که به دنبال سایت تخصصی برای کسب و کار خود هستند، به دلیل گران بودن هزینه طراحی سایت فروشگاهی از این کار منصرف شده و به سراغ آن نمی روند. مشکل اینجاست که اغلب مشتریان فریب برندهای پرآوازه را خورده و به دنبال شرکت های دیگر برای طراحی سایت فروشگاهی نمی روند. حال آنکه، بسیاری از شرکت ها نه تنها دارای سابقه درخشان در این زمینه اند، بلکه درازای کار حرفه ای هزینه معقولی را مطالبه می کنند. به این ترتیب، شما با پرداخت هزینه طراحی سایت، دارای سایتی حرفه ای خواهید شد که عمری می توانید از طریق آن به کسب درآمد بالا پرداخته و از طرفی، هزینه ای که برای طراحی سایت داده اید نیز به وسیله فروش بیشتر به جیبتان بر می گردد. در این متن، شما می توانید با مزایای داشتن سایت فروشگاهی و یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران آشنا شوید.

هزینه طراحی سایت

لزوم طراحی سایت اختصاصی


طراحی سایت به منظور پیشی گرفتن از رقبا در بازار و بیشتر دیده شدن توسط کاربران انجام می شود، بنابراین، اختصاصی بودن آن منجر به موفقیت شما در عرصه کسب و کار می شود. بسیاری از کسانی که دارای سایت هایی با قالب وردپرس بوده اند از محدودیت های این نوع قالب راضی نبوده اند. طراحان حرفه ای هرگز از چنین قالب هایی برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده نمی کنند؛ چرا که چنین سایتی قابلیت سئو کردن، ریسپانسیو، ظاهر و گرافیکی خاص و سایر ویژگی های یک سایت حرفه ای را نخواهد داشت؛ اما چرا این قابلیت ها برای داشتن یک سایت فروشگاهی معتبر اهمیت دارد؟

سئو چیست و چرا در طراحی سایت اهمیت دارد؟


همه ما برای رسیدن به پاسخ سوال یا خرید کالای مورد نظرمان ابتدا آن را در موتور جست‌وجوگر گوگل سرچ می کنیم. معمولا نتایجی که در صفحه اول نمایش داده می شوند بیش از سایر صفحات دیده می شوند؛ چرا که این صفحات پاسخ گوی نیاز کاربرند. برای دیده شدن توسط کاربر، لازم است در صفحه اول یا حداقل جزو بیست نتیجه به دست آمده از گوگل باشید. با کمک سئو می توان سایت را به گوگل معرفی کرده و همگام با الگوریتم های آن پیش رفت. رسیدگی به مسائل سئو، گاه پیچیده و اغلب زمان بر است به همین دلیل است که هزینه طراحی سایت فروشگاهی با سئو قدری بیشتر از طراحی ساده است.

سئو

ریسپانسیو کردن سایت به چه معنی است؟


از آنجایی که امروزه بسیاری از ما برای خرید از فروشگاه های اینترنتی بیشتر به سراغ موبایل یا تبلتمان می رویم، اگر سایتی از نظر بصری در صفحه موبایل به خوبی دیده نشود، احتمال اینکه آن سایت را بسته و به سراغ سایت دیگری برویم زیاد است. این رفتار تنها مختص ما نبوده و بسیاری از کاربران از سایت هایی که برای دیده شدن در موبایل طراحی نشده اند، خرید نمی کنند. به همین دلیل است که بخشی از هزینه طراحی سایت فروشگاهی، صرف ریسپانسیو کردن آن می شود.

کیفیت سرعت و پایداری صفحه


زمانی که شما کالای یا خدمت خود را به واسطه سایت به خریداران معرفی می کنید، در واقع شما دارای فضایی 24 ساعته برای ارائه خدمات خود هستید، در نتیجه سرعت لود صفحه در تمام ساعت های شبانه روز، کیفیت صفحه و پایداری آن برای کاربر بسیار مهم خواهد بود. بهترین طراحان کسانی هستند که به خوبی می دانند چگونه باید به بیشتر شدن سرعت لود صفحه کمک کنند.

گرافیک و طراحی بصری سایت


در طراحی سایت فروشگاهی ظاهر سایت نیز بسیار مهم است. این سایت باید دارای منو محصولات، قسمت نظر سنجی، درگاه پرداخت معتبر و سریع و صد البته دارای طیف رنگی مناسب و مورد علاقه کاربران باشد. منظور از طیف رنگی مورد پسند، سلیقه شخصی در پسند رنگ خاصی نیست، بلکه منظور استفاده از رنگ هایی است که چشم را درگیر نکرده و باعث خستگی و کلافگی کاربر نشود.

آیا تمامی موارد گفته شده در هزینه طراحی سایت لحاظ می شوند؟


بله. تصور نکنید که برای تک تک این موارد هزینه جداگانه ای از مشتری گرفته می شود. شرکت های معتبر و حرفه ای، در همان جلسات اولیه مشاوره تمامی این موارد را مطرح کرده و در مورد مزیت و اهمیت هر یک از آن ها صحبت کرده و بعد از رضایت مشتری به عقد قرارداد چند ماهه می پردازند. در بعضی مواقع نیز کل هزینه طراحی سایت فروشگاهی یا معمولی در دو قصد ابتدایی و انتهایی پروژه پرداخت می شود.

ایران سایت

جمع بندی


طراحی سایت فروشگاهی کاری حرفه ای و دارای جنبه های متفاوتی است. برای طراحی سایتی حرفه ای و کاربرپسند، تیمی متشکل از چندین دپارتمان متفاوت فعالیت می کنند. دپارتمان کد نویسی و طراحی سایت، دپارتمان تولید محتوا و سئو و دپارتمان فنی و بارگذاری مطالب همگی در ایجاد یک سایت همکاری مشترک دارند. به همین دلیل است که هزینه طراحی سایت فروشگاهی گاه به نظر بسیار زیاد می رسد. اگر به دنبال بهترین طراحان سایت در تهران هستید، پیشنهاد می کنیم سری به سایت ایران سایت بزنید. شما با مراجعه به این سایت iransite.com می توانید با خدمات ایران سایت بیشتر آشنا شوید. ایران سایت، شرکتی با سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت است که تاکنون موفق به بالا آوردن بسیاری از کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل شده است. برای آگاهی از هزینه طراحی سایت فروشگاهی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و سوالات خود را از تیم پشتیبانی ایران سایت بپرسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها