کد خبر: 521947
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۴:۳۲:۰۹
| |

بازاریابی پیامکی از زبان آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا در سال جدید 1400

اگر از روش های دیگر دیجیتال مارکتینگ خسته شده اید، توصیه می کنیم به بازاریابی پیامکی پناه ببرید. این روش یکی از کم هزینه ترین و پر بازده ترین انواع بازاریابی است. با این کار، مخاطبین را از جشنواره‌ ها، تخفیفات، اخبار ها و رویداد های مهم و متناسب با حوزه کاری شما آگاه می سازد.

بازاریابی پیامکی از زبان آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا در سال جدید 1400
کد خبر: 521947
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۴:۳۲:۰۹

اعتمادآنلاین| جوانان و نوجوانان زیادی هستند که از طریق اینترنت به درآمدهای خوبی دست یافته اند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که می خواهید از طریق سایت به موفقیت دست یابید در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که بتوانید حوزه مناسب در سایت را بشناسید، ما در این مقاله می خواهیم به شما دو تا از روش ها را برایتان شرح دهیم پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

اگر از روش های دیگر دیجیتال مارکتینگ خسته شده اید، توصیه می کنیم به بازاریابی پیامکی پناه ببرید. این روش یکی از کم هزینه ترین و پر بازده ترین انواع بازاریابی است. با این کار، مخاطبین را از جشنواره‌ ها، تخفیفات، اخبار ها و رویداد های مهم و متناسب با حوزه کاری شما آگاه می سازد.

بازاریابی پیامکی همان SMS marketing است که به معنای بازاریابی خدمات پیام کوتاه است. تقریبا شبیه به ایمیل مارکتینگ بوده با این تفاوت که دسترسی به هر دو فرق دارد. این یک تکنیک بازاریابی است که از پیام های متنی برای برقراری ارتباط پیشنهادات، به روز رسانی ها و یادآوری ها به مشتریان استفاده می کند. این روش به کسب و کارها اجازه می دهد تا از طریق سامانه پیامکی، تعداد انبوهی از پیام را به مخاطبان ارسال کند و آن ها را به مشتریان تبدیل نماید. از آنجایی که درصد زیادی از مردم از گوشی موبایل برای فعالیت های روزمره استفاده می کنند، ارسال پیامک به آن ها می تواند کاربردی باشد.

آشنایی با مزایای بازاریابی پیامکی


در دنیای امروز همه در زندگی از تکنولوژی استفاده می کنند و نمی توانند آن را نادیده بگیرند زیرا کمتر وسیله، گوشی همراه است که تقریبا همه جا یافت می شود. با توجه به این نکته، کارشناسان دیجیتال مارکتینگ تلاش کردند تا روشی جدید و کم هزینه برای صاحبان کسب و کار ارائه دهند. استفاده از بازاریابی پیامکی از هدر رفتن زمان جلوگیری می کند و موجب سرعت یافتن خرید و فروش در بازار می شود. در کنار این موارد، اس ام اس مارکتینگ، به مشتری این امکان را می دهد که به پیام شما به سرعت دسترسی پیدا کند. همچنین می توان از انعطاف پذیری این نوع از بازاریابی خبر داد. به گونه ای که امکان دسته بندی و ارسال به مخاطب با هدف مشخصی وجود دارد. البته حواستان باشد تا پیام شما در اختیار افرادی قرار گیرد که به آن نیاز دارند.

موفقیت با آموزش سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا


انجام سئو سایت یکی از راه های درآمد از طریق اینترنت می باشد که امروزه این حوزه در بین تمامی افرادی که در فضای مجازی فعالیت دارند، زمزمه شده است. حال می خواهید بدانید که چگونه می توان این هنر ناب را یاد گرفت؟ به نقل از سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا در این بخش قصد داریم در مورد آموزس سئو و طراحی سایت توضیحاتی را به شما بدهیم. باتوجه به تعداد رقبای که در این حوزه در حال فعالیت هستند می توان گفت که اگر قصد دارید که در سریعترین زمان ممکن بهترین نتیجه را از زمانی که برای یادگیری آموزش سئو می گذارید باید بگویم که سایت آزانس دیجیتال مارکتینگ رزسا از افرادی با تجربه و متخصص در حوزه سئو اصفهان https://rozesadm.com/seo-esfahan/ بکار گیری کرده است که شما علاقه مندان بتوانید از این دوره آموزش سئو بهترین نتیجه را بگیرید.

کدام مشاغل از بازاریابی پیامکی استفاده می کنند؟


می توان گفت تمام کسب و کارهای مدرن و قدیمی می توانند از بازاریابی پیامکی استفاده کنند زیرا یک روش دیجیتال مارکتینگ ساده، کم هزینه و کاربردی است. این شیوه بازاریابی برای مواردی همچون معرفی محصول یا سرویس جدید، فروش یا پیشنهادات، اطلاع رسانی، یادآوری تحویل کالا، یادآوری روزهای مهم و خاص، اخبار مهم، خدمات مشتریان، پیغام های تاییدیه و اعلام دوره های آموزشی بکار گرفته می شود.

چگونه در بازاریابی پیامکی موفق شویم؟


برای اینکه بتوانید در بازاریابی پیامکی موفق شوید باید به چند نکته توجه کنید. نکته اول این است که برای جذب بیشتر مشتری، پیشنهادات وسوسه انگیز مطرح کنید. به عنوان مثال استفاده از تکنیک هایی همچون تخفیف، تست رایگان، ارائه سرویس های هزینه ای به صورت رایگان پیشنهاد می شود. حواستان به نگارش متن پیامک باشید زیرا خواننده نباید احساس کند مجبور به خواندن یا خرید می شود. متن باید جذاب و فریبنده باشد. متن پیام را از جاهای دیگر کپی نکنید. اما از طرز نگارش دیگران استفاده کنید و الهام بگیرید. نکته مهم این است که فکر کنید، تنها راه ارتباطی شما و مشتری، همین چند خط است، بنابراین موظف هستید بر تک تک کلمات متمرکز شوید و آن را به کسب و کار خود ارتباط دهید بسیاری از شرکت های بزرگ نیز مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا از همین فرایند برای خدمات طراحی سایت در اصفهان خود استفاده می کنند. زیرا در صورت عدم ارتباط نتوانید احساس نیاز را در مشتری ایجاد کنید. مهمتر از همه اهمیت به علایق شخصی مشتریان است. هر تجارتی که دارید باید بدانید احترام به مشتری و مخاطب باعث می شود تا مشتری به شما بیشتر اعتماد کند و با حس خوب از شما خرید نماید. در نظر داشته باشید که هر پیامکی را برای هر مشترکی نفرستید. اگر پیامک ارسال شده با نیاز و شخص کاربر کاملا بی ربط باشد، پس از دریافت آن را حذف خواهد کرد. اگر بتوانید درست در لحظه خرید و یا نیاز مشتری محصول خود را ارائه کنید برنده این داستان خواهید بود. اگر خود را جای دریافت کنندگان پیامک بگذارید و از خود بپرسید، چرا افراد باید از شما خرید کنند و یا چه تفاوتی بین کالا یا خدمات تان با سایر شرکت ها است؟ اگر به دقت نیاز مشتری را برآورد کنید و برای ارائه محصول با کیفیت زمان بگذارید، مشتری برای خواندن پیام شما وقت خواهد گذاشت و در نهایت تلاش شما منجر به خرید خواهد شد.

04

چرا باید بازاریابی پیامکی در پنل آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا داشته باشیم؟


پیامک به چند دلیل یکی از مفید ترین کانال های بازاریابی است که در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می گیرد. با توجه به اینکه 81 درصد از بزرگسالان در سراسر جهان در سال 2021 صاحب تلفن هوشمند هستند، بازاریابی پیامکی یک راه عالی برای دسترسی مستقیم به مشتریان است. اگرچه بازاریابی ایمیلی و پیامکی شباهت های زیادی در اجرای استراتژی خود دارند، اما بهترین عملکرد را در کنار هم دارا می باشند. همانطور که قبلا ذکر شد، می‌توانید از SMS برای ارسال اعلان ‌های فوری استفاده کنید، در حالی که ایمیل حاوی محتوای طولانی ‌تری است. همچنین می توان اضافه کرد که نرخ تعامل اس ام اس در مقایسه با ایمیل بسیار نجومی است، به طوری که 90 درصد پیامک ها در عرض 3 دقیقه پس از دریافت آن ها خوانده می شوند. این باعث می‌شود پیامک در ارائه اطلاعات حیاتی با نرخ موفقیت بالا بسیار مفید باشد.

سخن پایانی


بازاریابی پیامکی یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش های دیجیتال مارکتینگ است که در دنیای امروزی بکار گرفته می شود. از آنجایی که تعداد زیادی از مردم از تلفن همراه در امور روزانه استفاده می کنند، بهره مندی از این نوع بازاریابی توصیه می شود. کسب و کارها برای رسیدن به فروش بیشتر روش های بیشماری را امتحان می کنند با این تکنیک می توانید مخاطب را به مشتری راضی تبدیل کنید. تنها کافی است در نوشتن کلمه به کلمه متن نهایت دقت را به عمل آورید. متنی که می نویسید، نباید حالت اجباری داشته باشد، بلکه فریبنده و اختیاری باشد تا مخاطب خودش انتخاب کند. به این ترتیب وی با رضایت روی لینک موجود در پیامک کلیک خواهد کرد یا به سایت سر خواهد زد. نحوه نگارش این نوع از متون نیازمند آموزش است، به همین دلیل باید از مجموعه ای همچون آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا کمک گرفته شود. تیم متخصص تولید محتوا خدمات آموزش و همچون بازاریابی پیامکی را انجام می دهند. همچنین آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا در زمینه خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ( https://rozesadm.com/dm-isf/ ) فعالیت ویژه ای دارد و استفاده از بازاریابی پیامکی یکی از اصول های مهم در این فرایند می باشد.

منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها