کد خبر: 612133
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۱۲:۴۴:۴۷
| |

چرا اکسکوینو محل مناسبی برای انجام معاملات ارز دیجیتال شماست؟

با توجه به نوظهور بودن بازار کریپتوکارنسی و گستردگی صرافی‌ها برای خرید ارزهای دیجیتال، یکی از مهم‌ترین روش‌ها جهت دریافت سود بالا و درآمد دلاری در این بازار بزرگ، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران محسوب می‌شود.

چرا اکسکوینو محل مناسبی برای انجام معاملات ارز دیجیتال شماست؟
کد خبر: 612133
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۱۲:۴۴:۴۷

برای انتخاب یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال مناسب باید به فاکتورهای مهمی از جمله اهراز هویت، رابط کاربری آسان، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف، امنیت بالا، پرداخت کمترین میزان کارمزد در معاملات ارزی و غیره توجه نمایید.

اکسکوینو، بزرگ‌ترین صرافی داخلی با داشتن سابقه فعالیت درخشان در زمینه خرید ارزهای دیجیتال، محل مناسبی برای انجام معاملات رمز ارزها به شمار می‌رود. در ادامه مطلب به معرفی و بررسی بیشتر این پلتفرم مطمئن در بازار کریپتوکارنسی خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

اکسکوینو، بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

کاربردها و قابلیت‌های فوق‌العاده و گسترده ارز‌های دیجیتال، علاوه بر اینکه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده، همچنین محبوبیت ارزهای دیجیتال در بازار سرمایه‌گذاری موجب افزایش استفاده افراد از رمز ارزها شده است و تبادلات مالی و تراکنش‌های روزانه کاربران را نیز چندین برابر کرده است. در همین راستا نیز تعداد زیادی صرافی‌ و کارگزاری‌ در این بازار شروع به فعالیت کرده‌اند.

افراد با استفاده از رمز ارزهای ارزشمند به صورت مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه‌ای نظیر مؤسسات مالی، بانک‌ها و دولت، با سایر کاربران در سراسر جهان، به خرید ارزهای دیجیتال پرداخته و دارایی خود را تبادل می‌کنند. بنابراین باید یک صرافی مناسب را برای مبادلات خود انتخاب نمایند.

اکسکوینو، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین پلتفرم داخلی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که طرفداران زیادی در بازار کریپتوکارنسی دارد. این پلتفرم ایمن یک شرکت حقوقی دانش‌بنیان به نام توسعه فناوری آرین داده پیوسته ایرانیان با مجوز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را به صورت گسترده در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال آغاز کرده است.

در ادامه مطلب به معرفی ویژگی‌ها و مزیت‌های مهم صرافی اکسکوینو جهت خرید ارز دیجیتال خواهیم پرداخت.

صرافی اکسکوینو

معرفی مزیت‌های صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

صرافی اکسکوینو، یکی از مهم‌ترین صرافی‌های داخلی کشور با همکاری یک تیم حرفه‌ای از سال 1396 با هدف ارائه باکیفیت‌ترین خدمات به کاربران خود و حفظ دارایی‌های آن‌ها فعالیت خود را آغاز کرده است. این پلتفرم دارای مزیت‌های فراوانی جهت مبادله ارزهای دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی است.

یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های این صرافی، امکان تبادل سرمایه و دارایی‌ها بدون دخالت هیچ واسطه‌ای در میان معامله‌گران است. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم اکسکوینو برای انتقال رمز ارزهای مختلف، عدم پرداخت کارمزد در طول خرید و فروش ارز دیجیتال است.

بزرگ‌ترین و اساسی‌ترین فاکتور برای خرید و فروش ارز دیجیتال و انجام مبادلات برای کابران امنیت است. زیرا امنیت از مهم‌ترین اهرم‌ها در بازارهای مالی دنیا به شمار می‌رود. بنابراین حفظ امنیت بالای معاملات و نگهداری از دارایی ‎های معامله‌گران از حیاتی‌ترین فاکتورها در انتخاب صرافی محسوب می‌شود. مزیت دیگر این صرافی، امنیت بالای معاملات در این پلتفرم است.

صرافی ارز دیجیتال

فاکتور مهم دیگر اکسکوینو، داشتن رابط کاربری آسان بوده و کاربران به راحتی خرید ارز دیجیتال را انجام می‌دهند.

سایر مزایای مهم اکسکوینو

  • پوشش رمز ارزهای مختلف و تنوع بالا
  • حفظ و نگهداری از دارایی کاربران
  • دسترسی سریع و آسان کاربران به سرمایه خود
  • برخورداری از اپلیکیشن و وب‌سایت معتبر
  • امکان تبادل دارایی‌ها با یکدیگر
  • امکان تبادل ارزشمندترین ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در 7 روز شبانه‌روز
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف
  • امکان انتقال دارایی‌ها به کیف پول اکسکوینو بدون نیاز به احراز هویت
  • قابلیت نمایش قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
  • حجم معاملات بالا
  • نقدینگی بسیار بالا
  • دارای بستری کاملاً یکپارچه

آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در اکسکوینو

مبادله ارز دیجیتال در صرافی اکسکوینو با روش‌های مختلفی برای کاربران فراهم شده است. اما جهت خرید و فروش رمز ارز در اکسکوینو ابتدا باید در این پلتفرم ثبت نام نمایید. سپس در ادامه، مراحل احراز هویت را برای جلوگیری از هرگونه سرقت و کلاهبرداری تکمیل کنید. در مرحله بعد، پس از ثبت ‌نام و ورود به حساب کاربری باید موجودی ریالی حساب خود را افزایش دهید. در نهایت، با استفاده از سه روش زیر معامله رمز ارز را انجام دهید.

تبدیل ارز دیجیتال

در این مرحله، بخشی از ارز دیجیتال مورد‌ نظر خود را به صورت آنی و مستقیم، با قیمت لحظه‌ای و پیشنهادی از صرافی اکسکوینو خریداری کنید.

سفارش‌گذاری

در سفارش‌گذاری، رمز ارز را با قیمت دلخواه خریداری، وارد بخش سفارش‌گذاری ۸ ساعته شده و سفارش خود را برای رمز ارز دلخواه خود ثبت نمایید.

صرافی خرید ارز دیجیتال

اکسکوینومارکت

با استفاده از پلتفرم اکسکوینومارکت می‌توانید انتقال و مبادله ارزهای دیجیتال را به صورت سریع به کیف پول‌های خارجی با پرداخت کمترین میزان کارمزد انجام دهید. همچنین جهت انتقال و مبادلات رمز ارزها به کیف پول اکسکوینو، نیازی به پرداخت کارمزد نخواهید داشت.

در مجموع برای خرید و فروش رمز ارز باید بعد از مراحل ثبت‌نام و احراز هویت، به حساب کاربری خود وارد شده و با انتخاب یکی از روش‌های تبدیل، سفارش‌گذاری و اکسکوینومارکت مبادلات خود را انجام دهید.

کلام آخر

اکسکوینو، پلتفرمی امن برای معاملات آنلاین و نگهداری از رمز ارزهای مختلف در کشور به شمار می‌رود. این پلتفرم، اولین شرکت حقوقی دانش‌بنیان بوده که کیف پول‌های امن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین با استفاده از یک تیم حرفه‌ای و متخصص، بستری معاملاتی‌ ایمن با رابط کاربری آسان را برای معامله‌گران فراهم می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها