کد خبر: 607574
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۶:۲۴:۰۶
| |

معرفی رستوران های قصر طلایی

یکی از معروف‌ترین هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد، هتل قصر طلایی است.

معرفی رستوران های قصر طلایی
کد خبر: 607574
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۶:۲۴:۰۶

اگر می‌خواهید تجربه سفر متفاوت و باکیفیتی شهر مشهد داشته باشید، می‌توانید هتل قصر طلایی در مشهد را به صورت آنلاین رزرو  کنید. اما هتل قصر طلایی، فقط برای اقامت در این شهر نیست و شما می‌توانید از رستوران‌های مدرن و باکیفیت این هتل نیز بهره‌مند شوید. بنابراین اگر می‌خواهید با رستوران های قصر طلایی آشنا شوید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید تا سفر خوب و لذت‌بخشی را تجربه کنید.

رزرو هتل در مشهد چگونه است؟

پیش از آن که به معرفی رستوران های قصر طلایی بپردازیم، بهتر است با نحوه رزرو هتل های مشهد آشنا شوید، چرا که کیفیت اقامت در شهر مقصد، اهمیت زیادی دارد و باعث آسایش و رفاه شما در طول سفر می‌شود. شما می‌توانید در روزهای کم توریست و کم سفر سال به این شهر سفر کنید و در هر ده قدم یک هتل یا هتل آپارتمان پیدا کنید؛ با این حال ممکن است هتلی که در آن اقامت می‌کنید کیفیت چندان رضایت‌بخش و خوبی نداشته باشد.

همچنین در روزهای پر سفر و پرتوریست سال، ازدحام زائران و گردشگران شهر مشهد، بسیار بیشتر از روزهای گذشته خواهد بود. بنابراین ممکن است حتی در تعطیلات عید نوروز، ولادت امام رضا (ع)، وفات امام رضا (ع) و سایر تعطیلات رسمی کشور، حتی برخی از روزهای تابستان و مناسبت‌ها و اعیاد مذهبی، هتل خالی برای اقامت باکیفیت پیدا نشود.

بنابراین بهترین روش اقامت و رزرو هتل در شهر مشهد، به صورت آنلاین است. شما می‌توانید در یک سایت گردشگری معتبر مثل سایت علی بابا، بهترین و باکیفیت‌ترین هتل را با توجه به هزینه‌های سفرتان رزرو کنید. از این جهت برنامه سفرتان دقیق‌تر خواهد بود و در شهر مشهد برای اقامت در یک هتل باکیفیت سرگردان نخواهید شد.

به منظور رزرو هتل قصر طلایی یا هر هتل دیگری در شهر مشهد، ابتدا به سایت علی بابا بروید و یک حساب کاربری به نام خودتان باز کنید. سپس روی اقامت و هتل کلیک کنید. پس از لحظاتی، صفحه‌ای برایتان باز می‌شود و شما باید در این بخش نام شهر مقصد یا نام هتل، تاریخ ورود، تاریخ خروج و تعداد مسافران و اتاق را وارد کنید.

لحظاتی بعد برای شما صفحه‌ای با معرفی انواع اتاق و قیمت هر شب اقامت در این هتل برایتان باز می‌شود. در این لیست شما می‌توانید نام اتاق‌ها مثل دبل آتریوم، دبل لاکچری، جونیور سوییت، سوییت وسترن، پرنسس سوییت و.. را به همراه ظرفیت مهمان و خدمات هر یک مشاهده کنید. برخی از اتاق‌ها و سرویس‌های این هتل شامل صبحانه رایگان هستند و هر یک قوانین کنسلی دارند که باید پیش از رزرو اتاق، این قوانین را مطالعه کنید.

2

همچنین شما می‌توانید قیمت رزرو هر اتاق را با توجه به خدمات و تجهیزات با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین بهتر است بدانید که خدماتی مثل ترانسفر به حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت 24 ساعته، مینی بار برای ورود و پذیرایی از مسافران، باشگاه بدن سازی، استخر، سونا، جکوزی و اینترنت برای مسافران رایگان خواهد بود.

معرفی هتل قصر طلایی مشهد و رستوران‌های این هتل

هتل قصر طلایی مشهد، یکی از معروف‌ترین هتل‌های پنج ستاره این شهر است. این هتل نه فقط در ایران، بلکه در خاورمیانه به خاطر طراحی، دکوراسیون، معماری و کیفیتش، جزو بهترین و باشکوه‌ترین هتل‌ها است. این هتل شامل اتاق‌هایی با طراحی‌های مدرن و خاص، استخر، سونا، سالن بدن سازی، سالن بیلیارد، حمام ترکی، جکوزی، محل بازی کودکان، بانک، صرافی، کتابخانه، سالن‌های زیبایی، اتاق پزشکی، خدمات خشکشویی، سالن‌های بازی کامپیوتری، آژانس مسافراتی و... است.

از این جهت هر آنچه که یک هتل پنج ستاره باید برای رفاه مسافران فراهم کند، هتل قصر طلایی آن را به نحو عالی، ارائه کرده است. در میان همه امکانات خاص و ویژه هتل قصر طلایی، رستوران‌های این هتل در میان زائران امام رضا (ع) و گردشگران بسیار معروف هستند.

بهتر است بدانید که حتی اگر نمی‌خواهید در هتل قصر طلایی اقامت کنید، می‌توانید از رستوران‌های این هتل بهره‌مند شوید. این رستوران‌ها با ارائه بهترین غذاهای سنتی، ایرانی، محلی و بین‌المللی، در شهر مشهد بسیار معروف و پرطرفدار هستند. بنابراین اگر قصد دارید صبحانه، ناهار یا شام را در یکی از رستوران‌های هتل قصر طلایی مشهد میل کنید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را برای شناخت هر یک از دست ندهید.

1.رستوران پنج قاره زوشا هتل قصر طلایی مشهد

یکی از بهترین رستوران‌های هتل قصر طلایی، رستوران پنج قاره زوشا است. حتی اگر قصد اقامت در یکی از هتل های مشهد به غیر از هتل قصر طلایی را دارید، می‌توانید یکی از وعده‌های غذایی را در این رستوران میل کنید تا سفر متفاوتی را تجربه کنید، چرا که منوی این رستوران شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

همان گونه که از نام این رستوران مشخص است، منوی رستوران 5 قاره زوشا هتل قصر طلایی، شامل غذاهای متنوع پنج قاره است. بنابراین تفاوتی ندارد که شما به غذاهای سنتی ایران یا غذاهای کشورهای دیگر علاقه دارید؛ چرا که غذاهای معروف بسیاری از کشورهای دنیا، در این رستوران به بهترین و باکیفیت‌ترین شکل ممکن، به شما ارائه خواهد شد. این رستوران از ساعت 12 تا 24 باز است و پذیرای 100 مهمان در سالن خواهد بود.

2.رستوران سنتی ترمه هتل قصر طلایی

از دیگر رستوران‌های هتل قصر طلایی می‌توان به رستوران سنتی ترمه اشاره کرد. اگر به غذاهای سنتی ایران علاقه دارید، می‌توانید یک وعده غذای خوشمزه را در این رستوران میل کنید. فضا و طراحی داخلی این رستوران همچون ایران قدیم است و حتی غذاها نیز در ظروف سفالی به مهمان‌ها ارائه می‌شود.

شما می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای سنتی، نوشیدنی‌های محلی، نان تازه و انواع سالاد را از بهترین سرآشپزها با بهترین کیفیت مواد غذایی میل کنید. این رستوران در طبقه دوم هتل قرار دارد و از ساعت 12 تا 15:30 و 20 تا 24 پذیرای مهمانان از داخل و خارج هتل خواهد بود.

3.رستوران ترنم هتل قصر طلایی

رستوران ترنم هتل قصر طلایی، نه فقط در شهر مشهد، بلکه در ایران به یک رستوران لوکس و مدرن معروف است. این رستوران بهترین غذاهای ایرانی و بین المللی را با بهترین سرآشپزها طبخ و ارائه می‌کند. اگر می‌خواهید به یک رستوران سلف سرویس بروید و از انواع غذاهای کبابی، دریایی، محلی، بین‌المللی و... بهره‌مند شوید، این رستوران انتخاب مناسبی خواهد بود.

رستوران ترنم هتل قصر طلایی، غذاها را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد و مناسب مهمانی‌های بزرگ نیز است. این رستوران حدود 500 مهمان گنجایش دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای مجالس و حتی عروسی‌ها باشد. این رستوران در طبقه اول هتل قرار دارد و به صورت 24 ساعته آماده سرویس‌دهی به مهمانان و مسافران خواهد بود.

4.رستوران ضیافت هتل قصر طلایی

اگر می‌خواهید در سفر مشهد به یک رستوران عالی برای صرف صبحانه بروید، انتخاب رستوران ضیافت هتل قصر طلایی، یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. این رستوان، منوی متنوعی از صبحانه به مسافران و مهمانان ارائه می‌دهد و از ساعت 7 تا 10 صبح سرویس دهی دارد. با این حال رستوران ضیافت در سایر ساعت‌های شبانه روز، برای پذیرایی مجالس و مراسم‌ها آماده پذیرایی است.

5.رستوران تابستانی بارگاه هتل قصر طلایی

یکی از رستوران‌هایی که طراحی و خدمات ویژه و خاصی در هتل قصر طلایی دارد، رستوران تابستانی بارگاه است. این رستوران در فصل‌های تابستان از ساعت 20 تا 24 آماده پذیرایی به مهمان‌ها با منوی فست فود خواهد بود. فضا و طراحی این رستوران روباز است و شما می‌توانید شب‌های تابستان رو به حرم مطهر امام رضا (ع) بنشینید و سفر لذت بخش و رویایی در شهر مشهد تجربه کنید.

6.سالن VIP پرستیژ قصر طلایی

هتل قصر طلایی، علاوه بر رستوران‌های ایرانی و بین المللی، یک سالن به نام VIP پرستیژ برای گپ و گفت و صرف غذا دارد. این سالن با گنجایش 140 نفر، فضایی مناسب برای قرارهای کاری، مراسم‌ها، مجالس و... خواهد بود. منوی این رستوران با انواع غذای ایرانی و بین المللی برای مسافران و زائران فراهم شده است. بنابراین شما می‌توانید همراه با مهمانانتان در این سالن یک وعده غذا با کیفیت بسیار مناسب میل کنید.

3

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها