کاشت دندان فوری/ مزایای ایمپلنت فوری دندان به همراه قیمت

کاشت دندان فوری یک روش کاشت ایمپلنت است که به منظور جایگزین کردن دندان های از دست رفته و شکسته مورد استفاده قرار می گیرد.

کاشت دندان فوری/ مزایای ایمپلنت فوری دندان به همراه قیمت
کد خبر: 601335
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۳:۰۵:۴۶

کاشت دندان یک روش درمانی مناسب برای جایگزینی دندان از دست رفته است. که با استفاده از آن می توان به راحتی فضای بدون دندان را با گزینه مناسب که همان ایمپلنت هست، جایگزین نمود.

ایمپلنت فوری چیست؟

بسیاری از افراد که اقدام به استفاده از روش ایمپلنت فوری نموده اند، از نتیجه این عمل بسیار راضی هستند. در وبسایت دکتر سجودی در قسمت ویدیو نظرات بیماران می توانید برخی از این ویدیو ها را مشاهده نمائید.

به طور کلی ایمپلنت دندان فوری یک روش کاشت دندان است که بلافاصله پس از کشیدن دندان ، ایمپلنت در فک قرار می گیرد. معمولاً می تواند طی دو هفته پس از کشیدن دندان انجام شود و هنوز هم یک ایمپلنت دندان فوری در نظر گرفته می شود.

در ایمپلنت فوری مهمترین مسئله چیست؟

جوش خوردن سریع؟ کیفیت بالاتر؟ زیبایی فوری؟ راحتی جراحی؟ حس خوب دندان داشتن در سریع ترین زمان؟

همه ی این مسائل مهم هستند اما مسئله ایمپلنت فوری مسئله زمان است. بهتر است با یک مثال ساده این موضوع را باز کنیم: عموما اکثر بچه ها ساندویچی که در اغذیه فروشی های داخل سینما درست می شود را بیشتر از ساندویچ های بیرون دوست دارند. علت آن را می دانید؟ به خاطر اینکه همیشه ساندویچ های داخل سینما آماده بودند، بدون هیچ معطلی! حتی داغ و تازه بودند؛ و شما به محض پرداخت پول ساندویچ، بلافاصله اولین گاز را به آن می زدید! اما بیرون از سینما و ساندویچ های سطح شهر باید همیشه حتی ساعت ها معطل می ماندید در پیتزا فروشی ها هم قضیه به همین صورت است.

من هم همیشه در کودکی این حس و حال را داشتم و این تجربه جالب همیشه برایم لذت بخش بود، بعدها که دکتر دندانپزشک و جراح ایمپلنت شدم برایم مهم این بود که ایمپلنت را در سریع ترین زمان ممکن جراحی کنم به اصطلاح دستم تند شده بود! ایمپلنت دندان را در پنج دقیقه می گذاشتم اما خودم راضی نبودم باز هم جراحی پنج دقیقه ای به دلم نمی نشست، چرا؟ چون بیمار باید سه ماه صبر می کرد تا ایمپلنت جوش بخورد و چندین بار برای کشیدن بخیه، چکاپ، قالبگیری، تست روکش، تحویل و ... مراجعه می کرد و این مرا واقعا اذیت می کرد. آن هم در این زمان که هر دقیقه آن برای ما بسیار مهم است.

ایمپلنت های لیزری

پس دنبال روش ایمپلنتی گشتم که در یک یا دو جلسه تمام کارهای بیمار تمام شود ضمن اینکه بالاترین کیفیت را داشته باشد. رفتم سراغ ایمپلنت های لیزری. ایمپلنتی سریع، با کیفیت بالا و مدت زمان جوش خوردن سریع اما این تمام کار نبود. مشکل کجا بود؟ بیمار نگران بود! نگران چه موضوعی؟ نگران این که ایمپلنت جوش نخورد یا بعدا من در دسترس نباشم یا چند سال بعد دچار مشکل شود! خب این هم مسئله ی مهمی بود.

2

ایمپلنت لیزری با ضمانت کتبی و مادام العمر

باید دنبال ایمپلنتی می گشتم که اگر من هم نبودم آن ایمپلنت و شرکت سازنده اش باشد، یعنی ضمانت داشته باشد. رفتم سراغ ایمپلنت درجه یک جهان! ایمپلنت لیزری با ضمانت کتبی و مادام العمر! این دیگر جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی گذاشت. این ضمانت مادام العمر از خود ایمپلنت مهم تر بود. آن قدر شرکت سازنده به کار خود و کیفیت ایمپلنت مطمئن بود که برای کل عمر فرد آن را ضمانت کره بود. این یعنی سرعت، کیفیت، ضمانت و آرامش خاطر!! این آرامش خاطر از همه چیز مهم تر بود برای من و بیمار، یعنی سود دو طرفه!!!

خدا را شکر پس از سال ها جراحی ایمپلنت فوری لیزری تاکنون هیچ کدام از ایمپلنت فوری های که تا بحال گذاشتم در این سال ها دچار مشکل نشده اند چون برندی که انتخاب کرده بودم عالی ترین در جهان بود و این یعنی کیفیت همراه دقت، سرعت، آرامش خاطر و خیال راحت تا ته دنیا!! در ادامه شرایط کاشت ایمپلنت فوری برای همه بیماران شرح داده می شود.

به طور کلی انجام کاشت ایمپلنت دندان شامل دو مرحله جراحی و پروتز است. مرحله جراحی که قرار دادن فیکسچر یا پیچ در استخوان بیمار می باشد که این روند بسته به تعداد ایمپلنت ها ممکن است از 30 دقیقه تا چند ساعت به طول بی انجامد. روند اتصال فیکسچر یا پیچ به استخوان چند ماه طول می کشد، همچنین بعد از اتصال فیکسچر مرحله پروتز آغاز می شود که این کار بسته به تعداد ایمپلنت حدود ۳ تا ۷جلسه زمان می برد. اما روش هایی مانند ایمپلنت فوری وجود دارند که می توانند تا حدودی این زمان ها را کاهش می دهد و یا مدیریت می کند.

شرایط ایمپلنت فوری لیزری

اصطلاح ایمپلنت فوری به معنی قرار دادن روکش همزمان با قرار دادن فیکسچر یا پیچ در فک سه شرط اساسی دارد شرط اول سطح استخوان فک ایده آل باشد یعنی کیفیت استخوان فک (از نظر طول، عرض و ارتفاع استخوانی) مطلوب باشد، شرط دوم جنس و برند ایمپلنت (فیکسچر) مناسب انتخاب شود که همان ایمپلنت لیزری با گارانتی مادام العمر که در بالا کامل توضیح داده شد و شرط سوم اینکه از زمان کشیدن دندان حداقل 2 تا 3 ماه گذشته باشد.

مزایای ایمپلنت فوری لیزری

طول درمان کوتاهتر است؛ در روش عادی ایمپلنت، معمولا باید جای خالی دندان پر شود و لثه به طور کامل بهبود پیدا کند. بعد از اینکه جای خالی پر شد، جراح با کمک دریل دندانپزشکی استخوان فک را سوراخ می کند تا جا برای ایمپلنت باز شود و سپس پایه ایمپلنت گذاشته می شود اما در روش کاشت فوری چون شرایط استخوان ایده آل است بلافاصله این عمل صورت می پذیرید، همچنین عوارض در این عمل به حداقل می رسد و نتایج در دراز مدت بهتر از سایر روش های جایگزینی دندان است. از دیگر مزایای مهم این روش این است که با فاصله بسیار کمی از جراحی روکش موقت به بیماران تحویل داده می شود ، که این مورد علاوه بر تسریع روند بهبودی روحی و روانی بیماران موجب رضایت بالای آنها نیز می گردد.

3

در مرکز دندانپزشکی دکتر علی سجودی کاشت ایمپلنت دندان آمریکایی لیزری که معروف ترین برند ایمپلنت دنیا محسوب می شود همراه با تکنیک های مدرن، جراحیزهایی از جمله ایمپلنت دیجیتال، ایمپلنت پانچی یا فلپ لس (Flapless) ، کاشت دندان با لیزر، ایمپلنت فوری ، ایمپلنت همزمان با بازساز ی استخوان ، ایمپلنت همزمان با سینوس لیفت و جراحی ایمپلنت با بارگذاری فوری با استفاده از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی و تکنولوژی روز دنیا انجام می گردد.

برا ی کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88082941 و 86128996 تماس بگیرید.

منبع: سایت دکتر علی سجودی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها