کد خبر: 597425
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۱۶:۱۷:۱۹
| |

تحلیل قیمت ارز دیجیتال تتر برای روزهای پایانی 1401

نوسانات اخیر در بازار رمز ارزها باعث شده بسیاری از ارزهای دیجیتال به‌خصوص بیت کوین دستخوش تحولات بسیاری قرار بگیرند. در واقع قیمت و ارزش این رمز ارزها افزایش یا کاهش یافتند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال تتر برای روزهای پایانی 1401
کد خبر: 597425
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۱۶:۱۷:۱۹

 برای سرمایه گذاری و انجام معامله در بازار ارزهای دیجیتال پیش‌بینی نسبی از قیمت رمز ارزها حائز اهمیت است. یکی از رمز ارز‌های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال تتر است.

تتر از رمز ارزهای پرطرفدار در جهان است که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. قیمت ارزهای دیجیتال دیگر بر اساس قیمت بیت کوین یا اتریوم دچار تغییرات می‌شوند. اما تتر جزو ارزهای پایدار است. نرخ تتر با‌توجه‌به ارزش ارز‌هایی چون دلار آمریکا یا یورو تعیین می‌شود؛ بنابراین نوسانات ارز‌های دیجیتال تأثیر بسیار زیادی روی قیمت ارز تتر ندارد. با‌این‌حال در دو سال اخیر شاهد نوسانات مختلفی از قیمت تتر بودیم؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای تعیین قیمت لحظه ای ارز دیجیتال تتر و پیش‌بینی آن در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین قیمت خرید تتر در روزهای پایانی سال 1401

از‌آنجایی‌که قیمت ارز دیجیتال تتر با‌توجه‌ به دلار و یورو تعیین می‌شود؛ بنابراین سرمایه‌گذاران باید این نکته را در نظر بگیرند و با‌توجه‌به نوسانات قیمت این ارزها، درباره سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال تتر تصمیم‌گیری کنند. در این بخش به تحلیل و بررسی قیمت تتر به تومان در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ می‌پردازیم. لازم است بدانید تعیین قیمت و پیش‌بینی، هیچ‌گاه به‌صورت صددرصد نبوده و همیشه عدم قطعیت در آن راه دارد.

 با‌توجه‌به بررسی قیمت ارز تتر در ماه‌های اخیر در می‌یابیم که قیمت تتر روند صعودی را از اواخر دی‌ماه ۱۴۰۱ طی کرده است و با قدرت نسبتاً خوبی توانسته مقاومت ۴۲ هزار تومان را بشکند. در بهمن‌ماه به دلیل اخبار منتشر شده از جانب اروپا علیه ایران، افزایش چشمگیری در قیمت دلار و در پی آن ارزش تتر مشاهده شد و به‌این‌ترتیب تتر توانست به سقف قبلی خود یعنی ۴۴۳۰۰ تومان برسد. پس از شکست چنین سقفی به ۴۵۵۰۰ تومان نیز رسید. اما پس از آن به دلیل قرار گرفتن در اصلاح قیمت با اندکی کاهش همراه بود و به ۴۳۰۰۰ تومان رسید. با‌این‌حال در اواسط بهمن توانست به ۴۵۰۰۰ تومان نیز دست یابد.

2

 قیمت تتر در روزهای پایانی ماه بهمن همچنان صعودی پیش‌بینی می‌شود. در حال حاضر قیمت این ارز چیزی حدود ۴۷۰۰۰ تومان است. در‌صورتی‌که قیمت تتر در این محدوده باقی بماند، انتظار می‌رود که قیمت آن در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ از ۴۷۰۰۰ تومان نیز فراتر رود. حتی تا ۵۰۰۰۰ تومان را نیز می‌توان برای این ارز دیجیتال متصور شد.

با‌توجه‌به روند صعودی قیمت روز تتر می‌توان دریافت که خرید و فروش این ارز دیجیتال می‌تواند با سود خوبی همراه باشد. با‌این‌حال لازم است تمامی جوانب در نظر گرفته شده و قیمت لحظه‌ای تتر نیز به‌دقت دنبال شود.

قیمت ارز دیجیتال تتر در آینده چگونه خواهد بود؟

بررسی آینده قیمت ارز دیجیتال تتر برای سرمایه گذاری‌های بلند‌مدت اهمیت زیادی دارد. قیمت این ارز دیجیتال توانست ثبات زیادی از خود نشان دهد و در مقابل نوسانات شدید بازار از خود محافظت کند. البته لازم به ذکر است که ارز دیجیتال تتر جزو استیبل کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. بنابراین به دلیل پشتوانه آن که دلار آمریکا است، از نوسانات به وجود آمده در بازار ارزهای دیجیتال مصون مانده است. به‌عنوان یک استیبل کوین و با توجه به افزایش قیمت دلار، قیمت خرید و فروش تتر نیز با افزایش چشمگیری در سال ۱۴۰۱ همراه بوده است.

این ارز دیجیتال به معامله‌گران و کاربران فعال در بازار اجازه می‌دهد که معادل پول فیاتی خود را بدون این که مجبور به رعایت قوانین پول‌های فیات باشند، در صرافی‌های ارز دیجیتال انتقال داده و جابه‌جا کنند. قیمت خرید تتر در صرافی‌ ارز دیجیتال به‌صورت دقیق قابل استعلام است.

3

 از‌آنجایی‌که ارزش تتر به ارزش دلار وابسته است؛ بنابراین برای سرمایه گذاری روی تتر، پیگیری روند قیمت دلار اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین نکته است. به‌این‌ترتیب نمی‌توان گفت که سرمایه گذاری روی تتر چه نتیجه‌ای خواهد داشت؛ چراکه برای پیش‌بینی نتیجه لازم است به تحولات سیاسی، اقتصادی و نوسانات قیمت دلار توجه داشته باشید. باتوجه‌به مواردی که ذکر شد، ارز دیجیتال تتر یک نوع ارز، با ارزش ثابت است و ممکن است سرمایه گذاری روی آن سود چشمگیری نداشته باشد. با‌این‌حال به‌عنوان یک ارز مفید برای معاملات محسوب می‌شود؛ بنابراین بهتر است برای سرمایه گذاری سراغ ارزهای دیجیتال دیگر چون اتریوم و بیت کوین بروید. اما اگر به فکر انجام معاملات و خرید و فروش ارز دیجیتال هستید تتر می‌تواند گزینه مناسبی باشد. با‌این‌حال به دلیل اینکه سرمایه گذاری و خرید تتر در واقع همان خرید دلار محسوب می‌شود، با افزایش قیمت دلار می‌توان سود کسب کرد.

 قیمت تتر به دلار وابسته است و این موضوع در کشورمان با ریسک زیادی همراه است چرا‌که به دلیل نوسانات شدید قیمت دلار سرمایه گذاری در تتر می‌تواند سود کلان یا ضرر و زیان بسیار بزرگی به دنبال داشته باشد. پس لازم است برای سرمایه گذاری در تتر ریسک زیادی متحمل شوید. با‌این‌حال انتظار می‌رود که قیمت دلار روند صعودی را در ایران طی کند، به‌این‌ترتیب قیمت تتر افزایش یافته و باعث سود‌دهی به سرمایه گذاران می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها