کد خبر: 257331
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۱۷:۳۴:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۷؛

از توافق کی‌روش با کلمبیا تا افشاگری دادکان در برنامه فرمول یک

افشاگری دادکان در یک برنامه تلویزیونی، توافق کی روش با کلمبیا، معافیت بازیکنان تیم ملی از سربازی و... از مهمترین خبرهای ورزشی 13 دی ماه است.

از توافق کی‌روش با کلمبیا تا افشاگری دادکان در برنامه فرمول یک
کد خبر: 257331
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۱۷:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ افشاکری محمد دادکان در یک برنامه تلویزیونی؛ محمد دادکان رییس اسبق فدراسیون فوتبال که مهمان برنامه فرمول یک بود در این برنامه به افشاگری درباره پشت پرده فوتبال ایران پرداخت.


کی‌روش با کلمبیا به توافق رسید؛ فاکس اسپورت آسیا مدعی شده کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران با کلمبیا به توافق دست یافته است.


کریمی، دایی و سید جلال در بین بهترین‌های آسیا؛ کاربران سایت فاکس اسپورت در یک نظرسنجی تیم منتخب تمام ادوار رقابت های جام ملت های آسیا را انتخاب کردند که بر این اساس علی دایی،علی کریمی و سید جلال حسینی از ایران در این تیم حضور دارند.


روزبه چشمی در آستانه پیوستن به ترابوزان؛ باشگاه ترابزون‌اسپور در ادامه سریال جذب بازیکنان ایرانی می‌تواند روزبه چشمی، مدافع استقلال را به خدمت بگیرد.


بازیکنان تیم ملی معاف نمی‌شوند؛ سردار مهرعلی باران چشمه اعلام مرد: بازیکنان سرباز تیم ملی فوتبال ایران حتی در صورت قهرمانی در جام ملت‌ها هم از خدمت سربازی معاف نخواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها