کد خبر: 623164
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۶ ۲۱:۰۵:۲۷
| |

مرضیه برومند، مدیرعامل خانه سینما:

با صدور حکم آزاده صمدی به نظر قاضی هم از سندروم علاقه به شهرت رنج می‌برد

مرضیه برومند می‌گوید: حکمی که برای آزاده صمدی صادر شده نه تنها جالب و سرگرم کننده است بلکه به نظر می‌آید ایشان هم از سندروم دیده شدن و علاقه به شهرت رنج می‌برند.

با صدور حکم آزاده صمدی به نظر قاضی هم از سندروم علاقه به شهرت رنج می‌برد
کد خبر: 623164
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۶ ۲۱:۰۵:۲۷

تینا جلالی- انتشار حکم برای آزاده صمدی به دلیل پوشش کلاه ، فضای سینما را دچار تنش و ناآرامی کرد. اینکه بازیگر شناخته شده سینما با سابقه سالها فعالیت در سینما تلویزیون و تئاتر  و محبوبیت بین مردم، به دلیل استفاده از پوشش کلاه، باید به مراکز روانشناسی و مشاوره نسبت به شخصیت ضداجتماعی خود مراجعه کند عجیب و غریب به نظر می‌آمد و در ادامه حواشی که این ماجرا  رقم زد اساسا یکجور توهین به کلیت بازیگران به شمار می رفت. 

به گزارش سینما اعتماد، تشکل‌های صنفی کانون کارگردانان سینما، اتحادیه تهیه‌کنندگان و انجمن بازیگران سینمای ایران هر کدام با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این حکم صادره اعتراض کردند.

بر همین اساس ما در سینما اعتماد به سراغ مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما رفتیم و با او درباره این موضوع گفت‌وگو کردیم که در ادامه می‌خوانید: 

 

*دروهله اول نه به عنوان مدیر و عضو سینما ، به عنوان یک خانم نظرتان درباره حکمی که برای یکی از بازیگران سینما صادر شده بفرمایید..

نظر من چه به عنوان یک خانم، چه به  عنوان یک انسان، چه به عنوان یک سینماگر چه به عنوان مدیرعامل خانه سینما همه با هم برابر است، به نظر من این حکم اصلا حکم قضایی نیست، انگار که نقشه‌ای در راه است، دست‌هایی در کار است که نمی‌خواهد آرامش به سینما برگردد. کسی که این حکم را داده یا امثال کسانی که اینجور حکم‌ها را صادر می‌کنند با آرامش جامعه مخالف هستند. 

می‌خواهند همه چیز را به هم بریزند و بی‌ثباتی ایجاد کنند. نمی‌دانم با چه هدفی اما متاسفانه دودش نه تنها به چشم سینما بلکه غیر مستقیم به چشم دولت و مسئولین و کسانی که مسئول اداره کشور هستند هم می‌رود. و با ادامه اینطور رفتارها متاسفانه روزهای بسیار بحرانی در پیش خواهیم داشت.

*اساسا به نظر شما نظیر چنین احکامی چقدر می تواند تاثیرگذار باشد؟

همانطور که گفتم کسانی که اینجور رفتارها را می کنند با فرهنگ و هنر و سینما مخالف هستند و عناد دارند. تا دیدند دارد رونق نسبی به سینما برمی‌گردد دست به کار شدند.

* به نظر شما خانه سینما می تواند در این شرایط با چنین رفتارهایی برخورد قاطع  داشته باشد؟

نمی‌دانم تعبیر شما از برخورد قاطع چیست، به هر حال ما پای اصولمان ایستاده‌ایم، ما سینمای محترم، مهم و پرافتخاری داریم، در حال حاضر وظیفه ما حفظ این سینما و البته سینماگران عزیزمان است.

اگر برخود قاطع منظورتان برخورد سلبی است من موافق نیستم چرا که فکر می‌کنم در این صورت دوستانی که این برنامه‌ریزی‌ها را می‌کنند به هدفشان می‌رسند ما آرامش خودمان را حفظ می‌کنیم و پای سینما می‌ایستیم.

*شنیده شده در روزهای گذشته با وزیر دیدار داشتید، آیا  از چنین مشکلاتی با وزیر صحبت کردید؟ به چنین مواردی اشاره کردید؟

من فکر می‌کنم سازمان سینمایی و شخص آقای اسماعیلی وزیرمحترم ارشاد هم علاقمند هستند آرامش به سینما برگردد. خواسته ایشان هم همین است. من هم در جشنواره حوا با وزیر در این باره حرف زدم و هم در دیداری دیگر از ایشان خواستم به این مساله رسیدگی کنند در دیدارهای دیگر با مسئولین مختلف هم این خواسته را مطرح کرده‌ام.

*بعضی معتقدند این حکم به همه بازیگران تعمیم داده می شود. شما چه نظری دارید؟

نکته جالب این است که این جناب قاضی نه تنها حکم جالب و سرگرم کننده صادر کردند، بلکه خودشان اقدام به انتشار حکم هم کردند و می‌خواستند رسانه‌ای شود، مشهود است که هدف چیست. به نظر می‌آید ایشان هم از سندروم دیده شدن و علاقه به شهرت رنج می‌برند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • دوست ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲

    اتفاقا حکم جالبی بود خیلی جالب

  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲

    هیچکس در دنیا به اندازه شما از سندروم دیده شدن و علاقه به شهرت رنج نمی برد مطمئن باشین خانم برومند شما یک قشر مرفه بی درد هستین که همیشه از بالا به همه نگاه میکنین و فقط منافع خودتون براتون مهمه نه دیگران چون با یک فکر بیمارگونه خودتون رو برتر از دیگران میدونین

  • نگران ایران ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲

    خانم برومند کی باشن که بخوان نظر بدن؟؟
    سر پیری و معرکه گیری؟؟ 😏😏

  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲

    پوشش همه بازیگرا شال داره از سر میو فته هست دیگه اینم که کلا برداشت خانه سینما نباید به بازیگرا انقدر ازادی بدهند .

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها