کد خبر: 621819
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۸ ۱۷:۴۶:۲۴
| |

جوابیه روابط عمومی صداوسیما درباره گفت‌وگوی وحید جلیلی

روابط عمومی صداوسیما به پوشش گفتگوی وحید جلیلی با مجله سوره واکنش نشان داد.

جوابیه روابط عمومی صداوسیما درباره گفت‌وگوی وحید جلیلی
کد خبر: 621819
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۸ ۱۷:۴۶:۲۴

روابط عمومی صداوسیما نسبت به حاشیه‌هایی که در جریان گفت‌‌وگوی وحید جلیلی به وجود آمد جوابیه‌ای منتشر کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، مشروح این جوابیه در زیر آمده است:

باسمه تعالی

مدیر مسئول محترم سایت اعتماد آنلاین

با سلام و احترام

پیرو درج بریده ای از گفتگوی آقای وحید جلیلی تحت عنوان؛ "وحید جلیلی معاون فرهنگی صداوسیما: طبقه متوسط بزک شده طبقه مرفه نوکیسه بی هویت بی آرمان غرب زده است." که ۱۲ تیر در آن سایت منتشر شده، لازم به تاکید است:

اولاً اقای جلیلی، قائم مقام رییس رسانه ملی در امور فرهنگی است و صداوسیما، معاون فرهنگی ندارد. ضمناً از آن سایت که  نگاه حرفه‌ای دارد انتظار می‌رفت با خواندن تمام گفتگو و نه با برش یک بخش و آن هم به صورت ناقص، مخاطب را به ورطه قضاوت سریع بیندازد.  انتظار می‌رود با دقت نظر بیشتر به گفتگو استناد کنید .

مقتضی است ضمن حذف مطلب خلاف واقع مذکور، براساس قانون مطبوعات و به منظور روشن شدن اذهان عمومی متن ذیل با توضیحات لازم عیناً در همان بخش منتشر شود.

با تشکر

ابوالقاسم هوشمند

مدیراطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها

اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

**

سوال مجله سوره:

* الان کلمه‌ای که به گفتار و طرح شما نیرو می‌دهد، در مدیریت سازمان صداوسیما چیست؟

یک قدم عقب‌تر بیاییم و ببینیم دستگاه‌ رسانه‌ای همچون صداوسیما انرژی خود را برای حرکت از کجا می‌گیرد؟ بخشی از حرکت‌ها و جهت گیری‌ها از انرژی‌های منفی می‌آید؛ یعنی جریانی منفی‌بافی می‌کند و باج می‌گیرد. در برخی مقاطع، طبقه‌ای با شکل‌دادن به ادبیات انتقادی، امکانات صداوسیمای جمهوری اسلامی را به نفع خود تسخیر کرده است که این ریشه در فضای آکادمیک ما دارد. مثلاً کلیدواژه‌ای به نام «طبقهٔ متوسط» می‌سازند که طبقهٔ متوسط نیست بلکه بزک‌شده طبقه مرفه نوکیسه بی‌هویتِ بی‌آرمانِ غرب‌زده است. انرژی خود را خیلی مواقع از اینجاها می‌گرفتند که باید سبک زندگی ما، خواسته‌های ما را بازنمایی کنی، ضریب بدهی، برجسته کنی، ما را غالب نشان دهی. اگر این کار را نکنی ما با تو درگیر می‌شویم. مدیریت هم از ترس این فضا یا برای به‌دست‌آوردن تأیید این جریان، جهت‌گیری حرکتش را تعیین می‌کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها