عصبانیت روزنامه جوان از «بی‌حجابی» زنان در مراسم تودیع مرضیه برومند: این «شاخ‌‌وشانه‌کشی» به صورت جدی پیگیری شود

روزنامه جوان نوشت: بسیاری از خانم‌های حاضر در جلسه بدون مراعات ضوابط حدود شرعی و قانونی حجاب در حال رژه رفتن جلوی دوربین عکاسان خبری بودند. لازم است با پیگیری جدی این شاخ و شانه‌کشی، از قانون و ارزش‌های اخلاقی اعاده حیثیت شود.

عصبانیت روزنامه جوان از «بی‌حجابی» زنان در مراسم تودیع مرضیه برومند: این «شاخ‌‌وشانه‌کشی» به صورت جدی پیگیری شود
کد خبر: 602623
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ۱۹:۴۰:۴۶

روزنامه جوان مراسم معارفه مرضیه برومند به عنوان رییس خانه سینما را «بسیار متعارف» خوانده از «بی‌حجابی» زنان در این مراسم انتقاد کرده و خواستار پیگیری جدی این «شاخ‌وشانه‌کشی» شده است!

به گزارش جوان، مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و آتی خانه سینما برخلاف عنوان متعارف و معمولی‌اش بسیار نامتعارف و با اقدامات ساختارشکنانه حاضران انجام شد، به شکلی که می‌توان آن را تودیع اخلاق و معارفه قانون‌شکنی اعضای این خانه ترجمه کرد. بسیاری از خانم‌های حاضر در جلسه بدون مراعات ضوابط حدود شرعی و قانونی حجاب و البته بدون کمترین نگرانی در حال رژه رفتن جلوی دوربین عکاسان خبری بودند و حتی مرضیه برومند به عنوان مدیرعامل جدید این خانه در حال معانقه و در آغوش کشیدن برخی از آقایان همکار و حاضر در این گعده ساختارشکنانه است. در مورد دیگر مدعوین هم که قس علیهذا. 

این روزنامه نزدیک به سپاه در ادامه تاکید کرده است: اگرچه مدت‌هاست به لطف انفعال مسئولان وزارت ارشاد و سازمان سینمایی شاهد اتفاقات ساختارشکنانه و خلاف قانون بسیاری از سینماگران و سلبریتی‌ها هستیم، اما لازم است در این مورد به‌خصوص که در حکم هماوردطلبی و مخدوش کردن وجهه قوانین در گردهمایی‌های این افراد قابل تفسیر است با پیگیری جدی این شاخ و شانه‌کشی، از قانون و ارزش‌های اخلاقی اعاده حیثیت کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها