کد خبر: 589223
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۱۳:۴۵:۰۰
| |

اسماعیلی، وزیر ارشاد:

مردم مجددا انقلاب را بیمه کردند/ دشمن در حوادث اخیر تلاش کرد بین آحاد مردم شکاف بیندازد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اتفاقات اخیر دشمن با تروریسم رسانه‌ای تلاش کرد بین آحاد مردم شکاف بیندازد و توده‌های مردمی را به بهانه‌های مختلف مقابل هم قرار بدهد.

مردم مجددا انقلاب را بیمه کردند/ دشمن در حوادث اخیر تلاش کرد بین آحاد مردم شکاف بیندازد
کد خبر: 589223
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۱۳:۴۵:۰۰

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در بخشی از سخنان خود در جمع اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شرق استان کرمان بیان کرد: ۹ دی روز بصیرت مردم بزرگ ایران است که همیشه در مقابل کسانی که می خواهند شکاف و دو قطبی در جامعه ایرانی ایجاد کنند، با قدرت، شجاعت و شهامت پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده و تلاش بدخواهان را ناکام می گذراند.

به گزارش ایسنا،  وی افزود: در اتفاقات اخیر که دشمن با تروریسم رسانه ای تلاش کرد بین آحاد مردم شکاف بیندازد و توده های مردمی را به بهانه های مختلف مقابل هم قرار بدهد، اما مردم با استناد و اتکاء به هویت تاریخی خود به میدان آمدند و حضور مردم در تشییع شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها رخ داد، یک حماسه تاریخی بود که در تهران و حتی در روستاها همه آحاد مردم پای آرمان های شهداء، امام و انقلاب آمدند و مجددا انقلاب را بیمه کردند.

اسماعیلی بیان کرد: خداوند به یاری این جمعیت آمده که ۶۰ سال پای نهضت اسلامی ایران مانده و نسل های مختلف از جمله شهیدحاج قاسم سلیمانی که افتخار جهان اسلام است، در آن حضور داشته و این پرچم همچنان پابرجاست و به دست صاحب اصلی اش ولیعصر(عج) خواهد رسید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها